Arne

Løvblåser

53 innlegg i emnet

Vurderer og kjøpe en løvblåser til og tørke bilen med for og få vekk vann fra kriker og kroker som ikke kan nåes med M.F

Noen som har testet/gode råd eller innvendinger på dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du får like bra resultat med en kompressor og blåsespiss.

Kompressor kan du og bruke til andre ting.

Litt ubrukelig med en løvblåser som du kun bruker til å blåse rein bilen. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg støtter løvblåser! Hørres konge ut å stå med den å tørke bilen! Hvis ikke folk har trodd du er gal nå, så tror dem det garantert etter du har stått med den! haha.. Sjef, lure på om jeg også skal kjøpe en! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet om endel på DB som bruker dette til å tørke...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet mitt er at en evt. kompressor må stå langt unna slik at det blir lang luftslange og den kan komme til og ligge og rulle over lakken,samt at jeg ikke har noe annet og bruke den til nå.Måtte bli en mirka ( :thumbs: i want one) en gang i fremtiden.

Slik jeg ser det blir det og tørke bilen med rennende vann for så og gå over med løvblåser.

Endret av Arne
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer til å investere i en løvblåser selv... den blåser mer forsiktig enn en kompressor, er billig, og kan faktisk brukes til å blåse f.eks løv ;)

Endret av kazzper
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nevnte det såvidt i "gode tilbud" tråden, men jula åpnet ny butikk på lørenskog forrige uke og solgt Meec (eget merke) løvblåser for 199,- Veil. 499,- tror jeg. 2400W. De hadde sinnsykt mange så det er ikke umulig de fremdeles er på tilbud.

Vet ikke om tilbudet er/var i alle jula butikker, men det går vel an å sjekke. Fattern kjøpte en så jeg tenkte jeg skulle teste ved neste bilvask...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nevnte det såvidt i "gode tilbud" tråden, men jula åpnet ny butikk på lørenskog forrige uke og solgt Meec (eget merke) løvblåser for 199,- Veil. 499,- tror jeg. 2400W. De hadde sinnsykt mange så det er ikke umulig de fremdeles er på tilbud.

Vet ikke om tilbudet er/var i alle jula butikker, men det går vel an å sjekke. Fattern kjøpte en så jeg tenkte jeg skulle teste ved neste bilvask...

Var en tur på nyåpnede jula her i ålesund for et par dager siden og der hadde de tilbud på en til 349.- , 150.- i avslag. Var vel på 2400W den og,samt utblåsningshastighet på 270km/t. skulle kunne skremme vannet av de fleste bilene tenker jeg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Var en tur på nyåpnede jula her i ålesund for et par dager siden og der hadde de tilbud på en til 349.- , 150.- i avslag. Var vel på 2400W den og,samt utblåsningshastighet på 270km/t. skulle kunne skremme vannet av de fleste bilene tenker jeg

Bare å sikte mot bilen og true med å skru på det ;) Spennende å se ihvertfall...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden du skal teste,kan ikke du lage en liten post på den saken?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre. Håper å få tid til å ta min egen bil til helga. Er på kurs hele uka...

Skal prøve å få laget en liten film!

Endret av mgrren
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte løvblåser på siste bilen jeg hadde her, og det funka supert det, dro av det meste av vann, og er super på steder som felger, speiler, kanaler, lister mm, løvblåser blåser også mer luft en en kompressor med blåsepistol klarer (om det ikke er noe annet å sette på da), så det går fortere Ulempa er vel at den lager noe lyd, så naboer syntes sikkert ikke det er så skøy med den, jeg har på hørselsvern med radio jeg så jeg syntes ikke den bråker noe ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det skal jeg gjøre. Håper å få tid til å ta min egen bil til helga. Er på kurs hele uka...

Skal prøve å få laget en liten film!

Hadde du fått laget en liten filmsnutt er det beste dokumentaren.

Brukte løvblåser på siste bilen jeg hadde her, og det funka supert det, dro av det meste av vann, og er super på steder som felger, speiler, kanaler, lister mm, løvblåser blåser også mer luft en en kompressor med blåsepistol klarer (om det ikke er noe annet å sette på da), så det går fortere Ulempa er vel at den lager noe lyd, så naboer syntes sikkert ikke det er så skøy med den, jeg har på hørselsvern med radio jeg så jeg syntes ikke den bråker noe ;)

Moro og se at flere som har testet/lyst og teste,har vel ikke vært snakket om her inne tidligere når noen har tatt biler.

Hadde vært SÅ deilig og sluppet at vannet kommer frem fra lister,speil osv når maskina rafser over bilen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo være über-fin til å blåse vekk vann fra felger etter vask, så er det omtrent helt tørt til å legge på litt go'voks :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om den ikke fungerer til å tørke bilen, kan den jo brukes til dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var også litt fin da..

Da har ihvertfall jeg bestilt løvblåser:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Denne var også litt fin da..

Da har ihvertfall jeg bestilt løvblåser:-)

Fortell fortell!!!!!

Pris,hvor,kraftig osv osv

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha snurre jeg.... og løvblåser, men det der med løvblåser og ekstra hk er det sikkert mange som kommer til å nekte for før de ser videoen...

Noen som har lagt den ut på BF.no? legge bare ut spørsmålet "kan en løvblåser gi deg ekstra hk på bukk?" da får du sikkert en del "er du idiot" etterpå, så legger du bare ut videone etterpå.... he he

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er filtrene på disse løvblåserne? Tenker det hadde blitt krise dersom fine partikler hadde blitt trukket inn i blåseren for så å bli blåst på lakken. Hører jeg "sandblåst"?

Har dere testet dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke vørt noe problem det, så fremt du ikke holder løvblåseren ned på bakken funker det bra, samt ikke blåser ned i bakken mot bilen, da kan du virvle opp litt bøss... ellers ikke noe problemer her i gården

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive