Hans Marius

Frakt fra cleanyourcare.co.uk?

199 innlegg i emnet

Til de som har bestilt herifra selv! Får du frakten under 49 pund, eller er det prisen nesten uansett internasjonalt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener den frakten bare er et "engelsk" fenomen, har kun opplevd sånne fraktpriser fra england aldri fra andre land. Kan jo selfølgelig bli høyere ved større pakker, men om eg så bare bestiller et par skruer fra england koster det 49 pund i frakt, med mindre du spør spesielt. Tror det har endel med forsikring av pakke å gjøre, kan sikkert få det tilsendt uten forsikring til en billigere pris.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått ting under 49 pund jeg..

Tror jeg ga ca 10-12 pund i frakt for forige pakke, også var det opptjente poeng, så en god del varer kom på 200 kr :) jippi.. hehe

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg har fått ting under 49 pund jeg..

Tror jeg ga ca 10-12 pund i frakt for forige pakke, også var det opptjente poeng, så en god del varer kom på 200 kr :) jippi.. hehe

Spurte du det spesiellt om det da eller ble det så lite automatisk? Får 49 pund i frakt uansett hvor mye eller lite jeg skal ha....

Endret av gomega
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buump

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer opp automatisk hos meg!

f.eks ved å velge #21 2.0 OG #16, da koster alt til sammen 45,59 MED frakt :) pluss du får 30 poeng..

Men registrer deg for det er bare når jeg er innlogget jeg ser hvor mye frakta koster...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg det til :) Men blir uansett 49 siden det blir 5 litringer :D Men hvor mye tror dere prisen blir uten forikkring? Og synes dere det er det verdt det?

Endret av gomega
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler http://www.theultimatefinish.co.uk/ hvis du skal handle Megs detailer serien o.l. De tar 26£ i frakt opp til 31kg. Samt at de trekker fra VAT (som CYC ikke gjør). ;)

Endret av madskh
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TAKK! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anbefaler http://www.theultimatefinish.co.uk/ hvis du skal handle Megs detailer serien o.l. De tar 26£ i frakt opp til 31kg. Samt at de trekker fra VAT (som CYC ikke gjør). ;)

Det vil si at man kan kjøpte 8 dunker med Detailer-gallons til 260 kr i frakt...? Vilt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CYC trekker fra VAT. Man må bare si i fra, så gjør de slik at den blir automatisk trekt i fra når du handler fra din egen konto.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CYC trekker fra VAT. Man må bare si i fra, så gjør de slik at den blir automatisk trekt i fra når du handler fra din egen konto.

Kjekt å vite ;)

Det vil si at man kan kjøpte 8 dunker med Detailer-gallons til 260 kr i frakt...? Vilt :)

Tror det blir 7 dunker ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjekt å vite ;)

Tror det blir 7 dunker ;)

31 / 3,78 = 8,21... Eller er jeg på bærtur nå..?hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
31 / 3,78 = 8,21... Eller er jeg på bærtur nå..?hehe

31 liter ja.. men det veier nok mer enn 31 kg. Ta f.eks 10L prickbort... den veier ca 13 kg ifølge vekta på posten!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser dessverre ut som theultimatefinish har skrudd opp frakten til betraktelig! Det kunne jo ikke vare.... :(

Noen som fikk bestillt før frakten tok av?

Endret av madskh
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vekker til live den tråden jeg, noen her som har bestil endel dunker fra CYC?

Er den frakten på £49 som jeg ser når jeg holder på å bestille som blir den endelige frakten?

Eller er dette bare en midlertidig frakt som blir betraktelig skrudd opp når jeg kommer til endelig check-out?

Ble visst endel spm dette her, men må gjøre en vurdering om det vil være gunstig å bestille eller heller støtte våre gode trofaste selgere her inne. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær trofast nå stein :D Send meg en pm med hva du skulle ha hatt i alle fall ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er frakten. Du betaler det totale som står der, men så kommer moms/fortolling i tillegg.. Veldig bra side, og de sender raskt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørg for at dere slipper å betale VAT (Engelsk moms) da... Jeg måtte sende epost slik at han satte opp kontoen min til å trekke fra VAT ;)

Endret av madskh
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive