Gå til innhold

Owatrol Polytrol


kris1986

Recommended Posts

Jeg har jo skrytt en del av Owatrol Polytrol i det siste, det er fordi jeg liker produktet veldig godt. Grunnen til det spør du kansje? Jo, fordi det leverer maks, og prisen er billig (så vi har mer til andre ting ;) ) Jeg har brukt produktet på alle biler jeg har detailed frem til idag, og blir nok å bruke på neste bil også!

Slik er bilen jeg la det på for nesten to måneder siden. Plasten var omtrent grå/hvit, men på bildet er det lite synlig.. 50 / 50 bilde

P8210208.jpg

Slik var den på fredag (han har brukt avfetning en eller to ganger, derfor litt rennemerker.. fy fy!) PS! plasten skal være grå, ikke sort

DSC00186.jpg

"Minuset" (hvis jeg kan si det), er at den er litt tyntflytende, men det er ikke noe problem

Koster rundt 100 på malerforetninger for en "pøs", prøv produktet hvis dere skal prøve en god plastfornyer :)

(skal ta noen fler og ferske bilder i morra hvis jeg rekker)

cheers Kris

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Nope.. Men han dynka bilen med avfetning for han hadde kjørt på grusvei, da tror jeg det ble litt rennemerker.. Skal ta bilder av en annen bil som jeg la det på for en god stund siden som bare jeg har vasket, den corsaen, da er det enklere å vise dere hvordan det ser ut!

Ser bra ut! Tror jeg må prøve den der, men hvordan er konsistensen på den? Hva bruker du til å påføre den med? Microfiberklut eller no?

Brukte en meguiars applicator pad som bare brukes til polytrolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den corsaen jeg tok var helt hvit i plastikken, to runder med owatrol så ble den som ny, den ser ny ut enda, og den beader :)

Da må jo dette være et knall greit produkt til dette formålet! Skal kjøpes inn i uka som kommer!! Takk for tips og en liten review. P.S Du må gjerne legge inn bilder av Corsaen også! Et lite spm, kan denne brukes på interiør?

Mvh

Endret av Lahega
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig interessert i forskjellen på holdbarheten, så det hadde vært fint om du/noen kunne fått til :) det viktigste med polytolen er å dra produktet ut så det ikke blir skjolder, for den er omtrent som saft i konsistensen, ikke gele som jeg tror kansje black wow er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...