kris1986

Børstesett til interiør - Biltema

Var innom biltema i Fredrikstad her om dagen, og så de hadde ett børstesett til interiør for 59,90,-. Dette var jo billig tenkte jeg, så jeg kjøpte meg ett sett. Kom hjem noen timer senere, og pakket ut børstene. Ble jeg fornøyd med det billige børstesettet fra biltema? Vi ser på noen bilder først, også tar vi det senere..

Bilde003.jpg

Bilde005.jpg

Bilde013.jpg

Bilde008.jpg

Bilde007.jpg

Bilde010.jpg

Bilde006.jpg

Bilde012.jpg

Ja.. Ble jeg fornøyd?

Det er vel ikke så mye en kan forlange for den prisen, men hadde de gitt meg to børster med dobbelt så bra kvalitet for den prisen hadde jeg vært veldig fornøyd, men de fire børstene overrasket meg ikke helt. GREI NOK lenge på hår, noen korte, noen lange, noen myke noen hardere, men problemet er at det forsvinner en del hår bra børstene under bruk, og det er jo litt kjedelig.

Kommer jeg til å bruke børstene mer?

Tror nok børstene til Meguiars er en bedre ting å bruke, men hvis lommaboka har møllkuler, da er 60 kroner en grei pris å betale for fire stk børster! Støvsug selvfølgelig etter bruk.. hehe :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg det settet jeg også! Grei nok til den prisen, men det oser ikke kvalitet av dem akkurat :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp... til den prisen, men ikke stort mer.. hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det veldig stiv bust på den breie, flate kosten på bilde 4?

Vi har noen lignende på jobben fra Motip og de har så stiv bust at de rev opp fibre fra setene i bilen til kona :thumbdown:

Glad jeg testet den på et lite synlig sted først. Havnet i søpla etter 5 minutter...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp, den er stiv.. Skulle jeg brukt den på seter sier jeg handle with care..

Finnes bedre børster der ute for å si det sånn!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra mini review det der...

Det settet shoppa jeg også, var greit nok, men ikke noe voldsomt, den gule lille børsten falt fra hverandre før bruk også, den brede brukte jeg til å børste opp en sofa, funka greit da, den bløte "puse" kosten fant jeg ikke noe bruk til, men den minste førsten funker bra i kanten mellom dekk og felg faktisk, den bruker jeg innimellom, resten er kastet eller ligger i en "nja vi får se" eske i garasjen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive