Gå til innhold

Chemical guys Jetseal


Scandicshine.no

Recommended Posts

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Tenkte jeg skulle vise litt hvordan lakkforseglinger beader, i forhold til voks. (I alle fall noen)

Mange tror at jetseal dør ut fort, men den får store beads, ikke små som med voks. Samme gjør comboen Duragloss 501 + Duragloss 111.

Jetseal ble påført 16 mai, duragloss ble påført for 3 uker siden. Rød bil var ikke ren, sølv nyvasket og ikke kjørt siden vask. 1 dag.

Jetseal:

DSC01764.jpg

Duragloss:

DSC01765.jpg

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Hans Marius
501 + 111 er nok best på holdbarhet. Men for de som liker å ha en voks over, så er jetseal bra. Slipper å vente så lenge. Jetseal gir også en varmere glød.

Så hva med 501 - 12 timer - 111 - 12 timer - Jetseal 20min - voks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med 111 over jetseal da? Med tanke på beskyttelse mot vinteren som snart kommer....

Har det noe å si at Jetseal ligger over da? Tror ikke det er den store forskjellen, men rett meg hvis jeg tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noe å si at Jetseal ligger over da? Tror ikke det er den store forskjellen, men rett meg hvis jeg tar feil...

Nei, bare lurte på om det var noe forskjell på om hvilken rettefølge som var best med tanke på holdbarhet i vinter..

Jetseal over eller under 111. Ikke vet jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...