Gå til innhold

Guzzler HD


kris1986

Recommended Posts

Enten har du mista en fluffy klut oppi pakka ved en feiltakelse, eller så er du veldig grei, Ketil! Smilte bredt da det lå en gul mikrofiberklut oppi pakka sammen med Jetseal'en og Verturaen :D

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 157
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Scandicshine.no

    37

  • bjorke

    9

  • Geir

    9

  • Bernhard

    9

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hmm, kjipern det der.. Har aldri flaks jeg... Sist gang fikk jeg noen hundebæsj oppi esken liksom, er ikke helt det samme det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjipern det der.. Har aldri flaks jeg... Sist gang fikk jeg noen hundebæsj oppi esken liksom, er ikke helt det samme det..

Nei, sant det...Fikk hundebæsj første gangen jeg og. Men neste gang bestilte jeg mye mer og da gikk det bra. Så cluet er å bestille mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
:lol: Hmm, da lurer jeg på hvor mye du bestiller... Har klikket gjennom en ordre på 100k nå, og med min flaks så får jeg vel elefantbæsj istedenfor Divine.... :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da lurer jeg på hvor mye du bestiller... Har klikket gjennom en ordre på 100k nå, og med min flaks så får jeg vel elefantbæsj istedenfor Divine....

Blir fort et par kroner ja. Var vel oppe 128,- sist... :) Men nok OT nå Bernhard, eller så modererer jeg deg, og det vil ingen av oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jo, og fortsetter du å gnåle om det nå Ketil så slenger jeg ut ett innlegg hvor du har 90% avslag på alt i butikken din ut november :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Guys.......

Fikk mine guzzler her og dagen og det virker lovende, litt ukjent med den tykkelsen, men gleder meg stort til å ta de i bruk...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...