Hans Marius

Hva slags gummifornyer?

Ser at folk bruker mange forskjellige gummifornyere til forskjellige ting, men synes ikke jeg har funnet noe godt svar på hva folk synes egner seg best på f.eks gulvmatter av gummi? Lurte også litt på om f.eks denne http://www.scandicshine.no/nettbutikk/inde...products_id=126 bare gjør lister penere, eller om den også gjør de myke å smidige som når de var nye?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax Seal Feed gjør vertfall lister myke, pene og glatte som nye og holder lenge.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg liker Autoglym sin supershine på matter, men må gnikke over med en gammel klut eller noe. Denne er også kjempe fin til lister mellom dører, slanger og plast deler i motorrom samt på dekka om man liker dem litt blankere enn "nytt".

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gummimatter har også irritert meg maange ganger.. Mye som bilr seende pent ut, men da blir det glatt også.. Men Autoglym Supershine bli ikke det altså?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir liksom så mye penere inni bilen hvis de ikke bare blir vasket... Ser fortsatt ikke rene ut før de får en god gummifornyer over seg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg sa at man må gnukke over med klut etter påføring av Autoglym supershin på matter er å fjerne mest mulig av det overflødige, om ikke blir det gjerne glatt.

Det gjør seg med litt shining av mattene, det er helt klart. :)

Endret av MBP
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt ot:

Mattene jeg hadde i primeraen ble grå, men de som er i boraen holder seg svarte og pene enda.. er 2002 mod, så burde begynne å bli litt dårligere liksom.. De blir vasket med sjampo og børste når jeg vasker bilen (noen ganger med green clean)

Andre her som merker forskjell på gummikvaliteten?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er sinnsykt stor forskjell på gummien som blir benyttet, enkelte blir rett og slett ikke pene uansett hva man har på....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper nye jeg, når de blir stygge :) Nytter ikke bruke gummifornyer der, kommer bare på pedalene og da er helvete løs :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive