Northhomie

Duragloss #902 og #101?

Hei!

Har kjøpt litt Duragloss produkter i dag, #902 og #101. Førstnevnte er en shampoo / CWC, sistnevnte er en slags polish og cleaner i ett. Noen her som har erfaringer med disse produktene? Er det gode produkter?

Ref:

#902 http://www.autogeek.net/gallon-duragloss-wash.html

#101 http://www.autogeek.net/duragloss-polish---cleaner.html?productid=duragloss-polish---cleaner&channelid=FROOG

Takk på forhånd!

Kevin

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

902 er i alle fall en meget god såpe, Mild og fin som gir god glid, og lukter himmel :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall veldig godt fornøyd med såpa :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den såpa er skikkelig snadder

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel bare stille meg i rekken som elsker #902. Kjøpte den lille flasken men det er bare å gå rundt grøten. Skal man først kjøpe den er det bare å fleske til på den store tønna! Lukten er som de andre sier nydelig. Lukter mer enn jeg vasker med den i bøtta!

#101 har jeg desverre ingen erfaring med.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpa er bra! Eg er på min andre gallon.

DG 101 fungerer og bra. Den skjuler ingenting som ein del andre håndprodukter. Bruker du DG 111 etterpå, so har du bra beskyttelse

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge produktene er knallbra, Såpa er en av de bedre en kan bruke, og DG101 er en knallrens, ikke best på beskyttelsen, men som nevnt over her, DG111 over denne holder veldig bra..

btw, handlet du over disk der?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle tilbakemeldinger! Da skal det testes i kveld på Audaen :-D

btw, handlet du over disk der?

Handlet dem over disk ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aaaaaaaah, jeg er glad jeg ikke har Autogeek rett bort i gata gitt :D

Må jo være et greit lager de har der etterhvert...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aaaaaaaah, jeg er glad jeg ikke har Autogeek rett bort i gata gitt :D

Må jo være et greit lager de har der etterhvert...

Hehe, rimelig greit lager hos de gutta der ja.. så er det jo sikkert 5-6 andre store forhandlere som er lokalisert innen 10 minutters omkrets med bil :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt duragloss 902 såpe, men jeg synes blandingsforholdet som står på flasken ser drøyt ut.

Hvor mye såpe bruker dere i en 5 gallon bøtte?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt duragloss 902 såpe, men jeg synes blandingsforholdet som står på flasken ser drøyt ut.

Hvor mye såpe bruker dere i en 5 gallon bøtte?

Jeg har testet 2-3 vask med denne såpen nå nylig, og jeg brukte 1OZ på 15-16L. Synes det virket som at denne blandingen var litt slem mot LSP, så får prøve mindre neste gang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har testet 2-3 vask med denne såpen nå nylig, og jeg brukte 1OZ på 15-16L. Synes det virket som at denne blandingen var litt slem mot LSP, så får prøve mindre neste gang.

1oz tilsvarer 30ml. Så da er blandingen din LSP sikker. :)

Men på flasken står det 1oz pr. gallon med vann, det vil si 5oz eller 150ml. i en 5 gallon bøtte.

Det høres alt for sterkt ut.

Men hvis du er fornøyd med din såpe blanding, så skal jeg prøve med 50ml. i en 5 gallon bøtte.

Flere innspill, fra Duragloss 901/902 brukere er vellkommen. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1oz tilsvarer 30ml. Så da er blandingen din LSP sikker. :)

Men på flasken står det 1oz pr. gallon med vann, det vil si 5oz eller 150ml. i en 5 gallon bøtte.

Det høres alt for sterkt ut.

Men hvis du er fornøyd med din såpe blanding, så skal jeg prøve med 50ml. i en 5 gallon bøtte.

Flere innspill, fra Duragloss 901/902 brukere er vellkommen. ;)

Jeg bruker rundt 1oz per 15-16L uansett hvilken såpe det er omtrent, og det pleier å fungere bra :) Men fikk som sagt følelsen av at 901 var litt sterk mot LSP, men får teste mer :)

Edit: Ja, jeg reagerte også på hvor sterk blandingsforhold det var oppgitt på flasken. Ettersom jeg kun har den minste flasken føler jeg at den blir alt for fort tom hvis jeg bruker det forholdet, og derfor prøvde jeg 1oz.

Endret av TobiasW
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive