Bilnerden.no

Vi søker produkttestere

Vi er på utkikk etter produkttestere til hele GTechniq, Lexol og Stoner serien.

I den forbindelse søker vi etter dyktige og ærlige produkttestere. Alle som deltar må lage et innlegg med test her på DCN, enten med Show & Shine eller som test av produktet.

Legg ved et par linker til Show & Shine og gi beskjed om hvilke produkter du er interessert i å teste. Vi plukker ut noen heldige.

Ha en fortreffelig helg, alle sammen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å teste litt div produkter. Har drevet en god stund med detailing nå, og testet en god del forskjellige merker og produkter. Kan teste det meste av det du har. Legger med en test jeg har gjort før, samt to show and shine tråder jeg har laget.

http://www.detailersclub.no/forum/topic/4541-test-nanolotus-bilglass-forsegling-profesjonell-sett/

http://www.detailersclub.no/forum/topic/10456-audi-a4-avant-2003-mod/page__p__211593#entry211593

http://www.detailersclub.no/forum/topic/6132-audi-rs2/page__hl__%2Baudi+%2Brs2__fromsearch__1

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan godt ta en nybegynner testing av noen GTechniq produkter, som kanskje kan fortelle om hvor lettvindt dem er å bruke (om dette viser seg å stemme) for nybegynnere. Samt holdighet og slike ting. Har sett lenge på GTechniq G1 (og G2), G3 og G4 samt C4, C5, Smart Fabric, W2 Universal cleaner og mulighens håndpoleringspakken til GTechniq etter som eg ikkje eier maskin enda.

Eg er ikkje kvalifisert til noe super test, men har 2 biler som skal ha en stor behandlig før vinteren ( Min 2005 svart met. BMW 320d og fattern sin sølvgrå met. 2001 Mercedes S320 CDI) og kunne jo fulgt disse produktene gjennom vinteren og, som sagt, fått testet hvor enkelt bruken av disse produktene er. Om dette er et proff produkt som lett kan brukes av nybegynnere som ønsker super gode resultater! :)

Kan evt. teste andre produkter på denne måten om dette høres bra ut :)

Endret av BChris
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kan godt ta en nybegynner testing av noen GTechniq produkter, som kanskje kan fortelle om hvor lettvindt dem er å bruke (om dette viser seg å stemme) for nybegynnere. Samt holdighet og slike ting. Har sett lenge på GTechniq G1 (og G2), G3 og G4 samt C4, C5, Smart Fabric, W2 Universal cleaner og mulighens håndpoleringspakken til GTechniq etter som eg ikkje eier maskin enda.

Eg er ikkje kvalifisert til noe super test, men har 2 biler som skal ha en stor behandlig før vinteren ( Min 2005 svart met. BMW 320d og fattern sin sølvgrå met. 2001 Mercedes S320 CDI) og kunne jo fulgt disse produktene gjennom vinteren og, som sagt, fått testet hvor enkelt bruken av disse produktene er. Om dette er et proff produkt som lett kan brukes av nybegynnere som ønsker super gode resultater! :)

Kan evt. teste andre produkter på denne måten om dette høres bra ut :)

Ingen interesse fra folk så produkttesting blei ingenting av eller hva? :) Kunne gjerne tenke meg å få testet mye av GTechniq produktene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi trenger noen flere frivillige ja :) Noen som er interessert i å ta en test av Lexol sine skinnprodukter?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en BMW med beige skinnint, Volvo med svart delskinn og en Tahoe med blått skinnint.

Har renset og beskyttet disse med ulike produkter. BMWen hyppigere av naturlige årsaker.

Jeg har ikke laget noen interiørSS, men kan lage det om jeg får teste produktene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også gjøre noen forsøk med skinnprodukter, har en 2010 V50 med "lavagrått" skinnint og fatters Mazda 3 som forsøkskaniner. V50 er bortskjemt med jevnlig SV Leather kit mens Mazdans sorte helskinn antagelig ikke har sett pleie siden den var nytt i 2008/9.

Har ikke laget noen store SS tråder her inne, men har omtalt Sonax felgrens og Ferro-Bet Alurens tidligere.

Hmm, ser at alle bildene fra fotobøtta er borte på Ferro-Bet tråden, må undersøke litt rundt det...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive