kris1986

Bilder av bilen - C902i

27 innlegg i emnet

Fikk ny mobil her om dage, så testa litt hvordan bilder den tok. blitsen har jeg ikke testa ut i mørket, men uten blir det pent! Her er noen bilder jeg tok med telefonen (mobil er jo ett produkt, så jeg la den her.. hehe)

Nattys red x 3; (synes voksen sheeter veldig bra.. den settninga hørtes rar ut)

Kunne godt brukt makro på nærbildene, og holdt det litt stødigere :)

DSC00016.jpg

DSC00017.jpg

DSC00018.jpg

DSC00022.jpg

DSC00025.jpg

MG16 x 1,5 :) ;

DSC00019.jpg

Mobilen virker fancy, heldigvis må en ikke bruke touch-skjerm, kan bruke det til kamera bare, men der funker også vanlig meny.. Fin telefon til rundt 3500,-

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine bilder det, hva slags mobil er det?

Må ha meg ny ettersom min kutter som den føler for, veldig irriterende når folk fra jobben burde ha tak i meg, og jeg burde ringe kunder for å si at jeg kommer med varer hehe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra bilder det det av en kamera mobil...

hvilken type er det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sony Ericsson C902i

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte faktisk g900 igår. Er vell samme kamera på denne?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte også den tlf for en stund siden.. Etter 2 uker måtte jeg sende den inn, tlf skrur seg av som den føler for, og menyen var veldig treig.. 2 uker siden jeg leverte den inn og de har ikke tittet på den på verkstedet engang...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg kjøpte faktisk g900 igår. Er vell samme kamera på denne?

Vet ikke.. en kompis har K850, samme kamera, men blits osv. funker litt anderledes, og vet ikke om det er stabilisator på det, og noen andre funskjoner jeg har..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er på rep også, vært der i snart 2 mnd :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg kjøpte også den tlf for en stund siden.. Etter 2 uker måtte jeg sende den inn, tlf skrur seg av som den føler for, og menyen var veldig treig.. 2 uker siden jeg leverte den inn og de har ikke tittet på den på verkstedet engang...

Kjipt..

(fikk mobilen på mandag/tirsdag... får ny mobil på jobben om en times tid.. hva er oddsa på??

Min er på rep også, vært der i snart 2 mnd :P

Kansje greit at jeg får en til da??? hehe.. Borg svakstrøm i sarp er kjappe, det er fint! brukt dem før

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja. Bra jeg har en til også. Er ikke de jeg kjøpte den av som er trege, men verkstedet. Er vel der de fleste sender telefonene til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge SE ikke klarer å levere deler så er det vel egentlig det samme hvor raske verkstedene er....

Er SE som er treige og gjør at vi ikke får tilbake tlf... Snakket med han ene på Telekiosken på Mosseporten istad og han hadde fått ny tlf tilslutt....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om G900 ikke har et litt forenklet kamera i forhold til C902. Jeg har selv G900, og måtte riktignok levere inn min første telefon da av/på knappen røyk, men fikk igjen ny telefon med en gang. Den jeg har nå har jeg ikke hatt problemer med i det hele tatt. Tregheten i telefonen løses med å ha programmene aktive hele tiden, men dette er noe du sikkert finner ut av. Er forøvrig storfornøyd med denne telefonen - den har MYE bedre lydkvalitet enn min gamle Nokia N82 og det virker som om byggekvaliteten er mye bedre.

Jeg har hørt at de har forenklet kameraet i G900 (ikke linsedeksel++) med vilje slik at denne telefonen kan rette seg mot en annen kundegruppe enn kameratelefonene (C- serien).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med å ha programmene aktive hele tiden...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

C serien er litt mer trendy/fansy enn den mer "proffe" g-serien fikk jeg høre..

Bildestabilisatoren funker faktisk greit :) hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hva mener du med å ha programmene aktive hele tiden...

I og med at dette er en symbian telefon kan du ha mange "programmer" åpne samtidig. Med dette mener jeg at man kan ha kontaktlisten, internett, bilder++ åpent samtidig. Dermed går en bare fra det ene åpne programmet til det andre (noenlunde likt alt+tab). Dette eliminerer "tregheten" i telefonen totalt, men det brukes selvfølgelig mer batterier. For meg gjør dette ingenting i og med at batterikapasiteten likevel er vanvittig mye bedre med SE- telefonene enn Nokia.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
I og med at dette er en symbian telefon kan du ha mange "programmer" åpne samtidig. Med dette mener jeg at man kan ha kontaktlisten, internett, bilder++ åpent samtidig. Dermed går en bare fra det ene åpne programmet til det andre (noenlunde likt alt+tab). Dette eliminerer "tregheten" i telefonen totalt, men det brukes selvfølgelig mer batterier. For meg gjør dette ingenting i og med at batterikapasiteten likevel er vanvittig mye bedre med SE- telefonene enn Nokia.

Men allikevel blir det jo en viss treghet om du da skulle ha åpnet et program du ikke har åpent fra før da... Og vil nok tro det at den bruker ganske mye mer batteri, i alle fall hvis du har funksjoner som WLAN, Bluetooth, osv åpne...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å spørre om hvorfor det er engle øyne på folkevogna? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller original lykter en angel eyes ja!

Endret av Pirex
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er fysj? Spørsmålet eller lyktene? I dont get it!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis dere har sett de originale lyktene mine, ville dere også ha byttet ut.. alle de uoriginale har jo engleøyer..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive