Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Sinnsykt Brynjar!

Det nivået du tar detailing til er himmelhøyt! Helt ærlig Paul Dalton kan gå å ta en bole!

for en utrolig rå bil som ble hinnsides strøken etter du fikk jobbe litt med den!

jeg sitter faktisk her og må holde på plass kjeven!

Vil nok nominere deg til Detailer of the year/ Årets Show&Shine 2010!

Og takk for at du tar deg tid til og dokumentere så bra og dele det med resten av oss, mange som kan hente tips og triks som setter prikken over i'en her!

cred er en selvfølge!

Skrevet

Her er det perfeksjonisme til fingerspissene, alt er tenkt på, og alt er gjennomført. Bilen er perfekt, og rågrom. Creds fra meg! :)

Skrevet

Syke, syke, syke.. mannen! Bare det å ta motorvask på en Ferrari er noe jeg overhodet ikke hadde tatt sjansen på uten at eier påtok seg ansvaret :)

Likte når du vokset hjulboltene!

Dette er detailing på høyeste level - respect!

Skrevet

De som får booket detailing hos deg er heldige. :)

Du leverer et fantastisk arbeide hver eneste gang- så gjennomsyret av nøyaktighet og kunnskaper at jeg blir nærmest målløs.

Selvsagt får du Creds, men vi skal heller ikke glemme Bernhard og Belle som er to ytterst kvalifiserte detailere og som har hatt en finger med i spillet på denne virkelig flotte jobben.

Utrolig bra nok en gang Brynjar. :thumbup:

mvh

Ståle

Hans Marius
Skrevet

Helt vilt bra arbeide her Brynjar. Utrolig bra jobbet og et nyyyyydelig resultat! :thumbup:

hmsilset
Skrevet

Veldig bra jobb igjen!Så igjennom i natt også, og lærte at hjulbolter har jeg altid glemt å vokse,hehe.Resten i denne tråden kan jeg ikke lære de første par åra, bare øve på ;) Likte godt lyden på den videoen :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

AndreasLie
Skrevet (endret)

Helt fantastisk jobb og write up! Dette er perfeksjonisme i høyklasse. Håper virkelig dette lokker flere med slike biler inn her :)

Endret av AndreasLie
Skrevet

Du er en meget syk mann Brynjar, med øye for detaljer :) Liker det.

Meget strøken jobb dette og velfortjent når det kommer til slike biler. Synes det er alt for få av de mer eksklusive bilene her inne.

+ :thumbup:

Ps.

Har selv investert i en slik maske etter jeg holdt på å brekke meg noe borti natten ved bruk av Meguirs Super Degreaser o.l. Så lurte bare på hvilken av typene er det du bruker? Den som er beregnet på lakkering o.l, eller den til lakkering og kjemibruk?

Tyggern
Skrevet

I mangel av ord for å beskrive dette fantastiske arbeidet :shocking2::thumbs: :thumbs:

Tenkt på et meste her, er ikke mye overlatt til tilfeldighetene her...

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Ble bra dette Brynjar.. Eneste jeg har å rette på er at boltene ble lagt i bad av Megs Hot Rims felgrens...

Cred er gitt..

• DCN Poeng 5
Skrevet

Helt sinnsykt RÅ detail det her og veldig bra dokumentert. Det liker vi :D

Ca hcor mange timer brukte du på den her?

Skrevet

veldig kjekt å lese dette - og se - og høre :)

Er jo rimelig kontrollert når man leser seg opp på manualen til bilen man skal "vaske", men favoritten min er likevel at du sitter og ser at det er noe "feil" med dekkene og fjerner disse "nuppene" som stikker ut. DET er sykt, men gud så morro :)

Skrevet

Ikke verst dette nei, absolutt ikke verst :)

Sølvgrå er vanskelig å fange defekter i ja - skru gjerne ned på EXP til mellom -3 og -5 så fanger du det bedre neste gang på en slik farge (blits / sol / lampe må til da) - men jøssenam så pr0n det blir når man er ferdig :)

:thumbs: til deg og til Mr B, Belle og Arve -> :thumbup:

Interiøret ble helt griselekkert det også!

• Forhandlere
Swissvax / Dag
Skrevet

Jeg stiller meg i rekken av ovasjoner! Sinnsykt bra resultat og en fingerspitz jobb av dimensjoner :D Helt rått Brynjar og gode hjelpere :)

www.swissvax.no

Bjørn_A
Skrevet

Syyyyyykt.

Er vell egentlig alt som kan sies :P Takk for en nyyyydelig frokost opplevelse. Blir ikke stort bedre enn å spise frokost og lese slike kvalitet S&S tråder samtidig :D

-Bmw iX3 2022 Msport

Skrevet

denne detailen kan beskrivesmed ett ord "rimelig fantastisk"...tok du an?:lol: det meste er vel sagt over her,du er en hjernekirurg innen bilpleieB)

A6 Avant bitdi

S2 avant

Ole Gunnar
Skrevet

Überstrøken detailing som vanlig dette her Brynjar :D.

Dette er perfeksjonistarbeid til fingerspissene.

For en wetlook - det er helt syykt !

Cred på den selvfølgelig. :rolleyes:

Godt å ha Bernhard og Belle med på teamet også.

Godt jobbet alle sammen :thumbup:

TotenJeep
Skrevet

Hatten er av og stående applaus som ingen ende tar. Du inspirerer forum folket mer enn du aner Brynjar!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår