Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Vil herved takke Brynjar, Bernhard og Belle. Vil også understreke at Brynjar er kjempe proff. Da jeg skulle hente bilen kjente jeg den ikke igjen, arbeider var helt fantastisk. Den så bedre ut enn da den var NY!

Har fått veldig mange tilbakemeldinger på lakken etter å ha kjørt noen runder med den :P

Brynjar
Skrevet

:wub::wub: Takker for alle hyggelig kommentarer.

Igjen tusen takk til Bernhard som var med i en 8-9 timer på lørdagen, og skulle gjerne hatt deg med på hele for å si det slik. Jeg har nok brukt ganske så god tid på å planlegge hva jeg skulle gjennomføre og noen ting dukker jo selvsagt opp underveis. Når Bernhard og jeg holder på sammen, så dukker det også opp noen ideer som vi absolutt ikke hadde tenkt på. Det er morsomt..

Var utrolig digg at Belle hjalp til på søndagen også, for jeg begynte å bli litt stresset på slutten. Da satt han enda en prikk over i'en med foliet som var skikkelig pirkearbeid. Belle hjalp også til på litt andre småting, så takk for det:.-)

Ørjan var også innom å kastet av seg litt inspirasjon og tok noen bilder.

Skulle gjerne hatt deg med her Espen for ekstra fotoskills.. Det du skrev, det skal du absolutt få muligheten til å lære meg ved en senere anledning:-)

Skrevet

Takk for at du deler slike jobber med oss Brynjar. Du stiller i en helt annen liga enn oss andre her når det kommer til, ja: ALT.

Cred en selvfølge, men det blir jo egentlig bare for lite. Får nesten lyst til å gi deg en klem jeg. HAHA :)

Keep up the good work, denne må jo selvsagt bli sticky umiddelbart på detailers hall of fame!

wreckmaster
Skrevet

Helt utrolig hvor sinnsykt detaljert dette var B) Du har tydeligvis et øye for detaljer som overgår alt annet jeg har sett :thumbs: Kongebra jobb på sinnsykt deilig racer Fiat :wub: Ble ikke feil med Scuderia på denne :thumbup:

Stein86
Skrevet

For en sykt detaljert og herlig jobb på et smykke av en bil.. :wub:

Larsen-Racing
Skrevet

Jeg har ikke ord!!!!

Hvor mye tar du for en slik jobb?

Skrevet

Tro meg folkens, Ferrarien ser, lukter, føles myeeee bedre ut enn da den var helt NY! B)

Skrevet

Dette er helt klart det ypperste innen detailing, håper du legger ut denne tråden på utenlandske fora for å sette Norge i et bedre lys ang detailing :)

Å ikke gi kred, det er ikke et alternativ engang!

P.S jeg har skrytt til alle jeg kjenner om at jeg har foliert en ferrari :lol:

• DCN Poeng 5
Skrevet

Helt nydelig jobb :) Imponert er vel et ord som også kan brukes i denne sammenhengen.

Cred gitt :thumbup:

Skrevet

Helt utrolig flott arbeid. Det er fantastisk moro å lese om slike jobber. Detalj på aller høyeste nivå! At du begynner å pirke selv de minste detaljer er second-to-none.

Hva sa eier når han så bilen igjen? Det er alltid gøy å høre om :D

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Cyberdog
Skrevet

Jøye meg, dette var imponerende.. Må få en av dere Approved Detailer gutta til å ta klargjøringa på min nye 500 Abarth neste år tror jeg :) Blir helt matt når en ser noen av Show&Shine trådene.. Cred avgitt.

Cyberdog

Cyberdog

2016 AMG GLA 45

1957 Volkswagen Boble

2012 Abarth 695 Tributo Ferrari (solgt)

2011 Abarth 500 esseesse (solgt)

2009 Fiat 500 Sport (solgt)

www.carsandcoffeebergen.no

iumentum
Skrevet

Fy f*** for en jobb du har utført. Lista er lagt skyhøyt. Cred er gitt selvsagt.

Skrevet

Bare et lite tankekors, er det ikke lurt å ta av skiltene før bilder/video? Sikkert mange som kunne tenkt seg Ferrari i sommer...

Skrevet

Nydelig detail Brynjar, rett og slett nydelig ! B)

Ble bare sittende å lese/se gjennom hele S&S'en din uten pause for dette er så

gjennomført ^_^

Cred er en selvfølge ;)

Brynjar
Skrevet

Hjertelig takk for alle hyggelige tilbakemeldinger.. Det varmer:-)

Belle: Tråden kommer ut på DB og DW ila helgen:-) Eieren har også postet den på ferrari forum..

Dr_S: Bruk av skilt var, som det står i tråden avklart med eieren. Normalt sett så fjerner jeg det før, men ikke alt man får planlagt og skulle gjerne ha sladdet det på bildene for det er en enkel sak, men litt værre med videosnutten..

Skrevet

Det meste er jo sagt her, men jeg får legge på en SYYYYYYYYYYKT til, så er det gjort!

Er noe av det råeste jeg har sett mtp våthet! Utrolig øye for detaljer du har også. Kongejobb i motorrommet :thumbup:

PS: Vet alt om de ideene til deg og Bernhard som dukker opp underveis :lol:

Cred får du ikke nå, for den trykket jeg på tidligere i dag!

Skrevet

Vanvittig gjennomført og en kul jobb... godt å se slike veteraner bli tatt vare på.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

Følg på Facebook!

• Admins
truhaa
Skrevet

woOoha there sailor.... :D

Steike som du setter standarder.... vill jobb på en virkelig snadder bil dette her....

20.000,- for viskerarm? da begynner det å bli dyre biler å eie gitt... .

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Admins
Skrevet

Imponerende stykke arbeid dette Brynjar :D rett å slett helt nydelig :thumbup:

ClearCoatChristR
Skrevet

Høyt detaljnivå her ass!

Sluttbildene er jo bakgrunnsverdige.

Ser du bruker Brodits Gap Opener for å fjerne lim etter lodd fra felgene;)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår