Gå til innhold

Hvor mange Lapper har dere lagt igjen på bilpleie?


garrett_T4

Recommended Posts

overkant av 3000 tror jeg, og jeg er ikke 18 :P så bilen min står bare i ro.

Gidder ikke tenke over hvor mye som kommer til å bli brukt når sealere og vokser skal anskaffes :P

må si dette forumet er skummelt, bare man ser bilder blir man jo hekta. helst før / etter bilder, da må man jo kjøpe seg maskin og korrigere sin egen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Lexgtturbo

Jeg er heldigvis en av de såkalt "lett" rammede her inne. de siste 3 mnd har jeg bare brukt 7000 i stoffer.

Før den tid kjøpte jeg jo en av disse svinedyre makitaene, kjempemaskin forresten og noen stoffer den gang og.

Jeg har nok bare brukt rundt 17000... (på utstyr til lakk..)

Så ble det jo en sånn kjekk liten steamer til å rense seter og tepper og sånt, HT+++

Oi det ble endel det.

Jaja, De gale har det godt... XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

4 lapper til der hos ss, skjønner ikke hvordan dette skal gå, må få tatt noen shine jobber snart ellers går jeg konk!

1700 på konto haha, 4k til ss akkurat, så 2 pakker som venter på posten til 1000 hver, i tilegg til at jeg bare har 25l igjen på tanken hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Men bilen er REN og BLANK......må se det positive i det vetU TerjeO...

"polere seg til fant" er et begret som har falt inn i mitt hode innimellom når VISAn herja som værst i div nettbutikker en stund (og gjør fortsatt, men ikke i samme tempo)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg har maskin, masse Microfiber, masse pads og en god del polish, da er liksom det værste over.. Da går det ca en tusing i måneden på sånn "hmm.. den har jeg ikke sett noen på forumet bruke, da får jeg prøve den.."

Foamgun blir neste ting, en skam at jeg ikke har det :D (men da må jeg ja EGEN ht spyler)

(little britain - I want that one...)

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foma har mye fint da vettu Kris, så det er bare å hyle ut...

Skal kjøpe av deg tenkte jeg ;) kansje jeg får ei pakke med clay på kjøpet ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok brukt rundt 3500 vil jeg tro...

Trenger en roterende maskin, da har jeg det jeg trenger til å få skikkelig dreisen på polering før det enten tar helt av, eller jeg brenner opp alt poleringsutstyret mitt i fortvilelse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg ble jo bitt i sommer og virkningene var store. Har på 2-3 måneder brukt mellom 15-20k og enda gjenstår mye som ejg selv mener er et must! hehe.. Syns jeg hører meg selv: "Den har jeg jo nødt å ha. Og når jeg har den så må jeg ha den. Den funker bra me den første der og de to andre brukes jo sammen med den der." Haha.. Blir fattig av sånt. Hjelper ikke på når jeg akkurat har skiftet jobb og glemte levere inn skattekortet.. haha.. 50% smeller litt det ja. :P

Men igjen som blir sagt. Det er jo så sinnsykt verdt det! Storkoser meg hver gang jeg holder på med en bil. Føler jeg øker flere hakk i kunnskap hver gang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...