Gå til innhold

2000 Ferrari 360 Modena F1


Bernhard

Recommended Posts

Gromt :D

Mange deilige bilder. Synes du gliste på flesteparten av de, noe som jeg har full forståelse for hehe.

Synes du fikk fram defektene i lakken veldig bra med bruk av blitz, kan se dønn strøkent ut uten blitz, men helt jævlig og hvordan det faktisk ser ut med.

Creds er selvfølgelig gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang en fantastisk god og inspirerende jobb, Bernhard! En bil som dette fortjener det beste, og det har den absolutt fått. Liker spesielt godt at du er så nøye og ikke lar noen detaljer være uberørt, selv om de ikke synes utenifra. En referansejobb som absolutt bør i hall of fame :)

Cred er selvsagt gitt - det skulle bare mangle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØyvindBraaten

Litt forsiktig med å ta flere slike bilder nå Bernhard, ender med at jeg hunter deg opp, parterer deg å stikker av med kunnskapen din! JizeSS!!

Kjempe cred! Ålreit å ha noe å strekke seg etter for oss andre som holder på :-) Skulle det noen gang dukke opp noen slike jobber for deg innenfor Hedmarken så må du si ifra, låner ut lokalet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dansken

Det er helt åpenlyst at det er noen på dette forumet som stiller i en klasse for seg selv, og du er definitivt en av dem B)

Virkelig en tråd til inspirasjon, og veldig spennende med presentasjon av nye produkter fra Scholl :thumbs:

Creds er en selvfølge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig bra utført arbeide på et italiensk smykke, 360 Modena er en av favorittmodellene mine :)

Jeg synes du er tøff som tør ta motorvask på disse, samt bytte grill :) Hehe, hvor mange ganger i livet gjør man det liksom, skrur av baklyktene på en Ferrari? =)

Ligger litt dobbelt av bilde osv, men pytt pytt.

Cred er på sin plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sletta dobbelt bilder Bernhard :)

dont call my name alejandro ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Gromt!

Mange deilige bilder. Synes du gliste på flesteparten av de, noe som jeg har full forståelse for hehe.

Synes du fikk fram defektene i lakken veldig bra med bruk av blitz, kan se dønn strøkent ut uten blitz, men helt jævlig og hvordan det faktisk ser ut med.

Creds er selvfølgelig gitt!

Takk for det Terje, viktig å smile på bilder vettu!

Nok en gang en fantastisk god og inspirerende jobb, Bernhard! En bil som dette fortjener det beste, og det har den absolutt fått. Liker spesielt godt at du er så nøye og ikke lar noen detaljer være uberørt, selv om de ikke synes utenifra. En referansejobb som absolutt bør i hall of fame!

Cred er selvsagt gitt - det skulle bare mangle!

Takk for det, artig at det blir satt pris på!

Litt forsiktig med å ta flere slike bilder nå Bernhard, ender med at jeg hunter deg opp, parterer deg å stikker av med kunnskapen din! JizeSS!!

Kjempe cred! Ålreit å ha noe å strekke seg etter for oss andre som holder på! Skulle det noen gang dukke opp noen slike jobber for deg innenfor Hedmarken så må du si ifra, låner ut lokalet!

Så du kommer her med en drapstrussel :D Takk for det Øyvind, det skal jeg ha i bakhodet om det skulle dukke opp noe!

Det er helt åpenlyst at det er noen på dette forumet som stiller i en klasse for seg selv, og du er definitivt en av dem!

Virkelig en tråd til inspirasjon, og veldig spennende med presentasjon av nye produkter fra Scholl!

Creds er en selvfølge!

Takk for det Mikael! Produktene er forsåvidt ikke nye, Ketil har hatt de stående en av hver som test oppe hos seg, og jeg nappet med meg fra hyllene med produkter som han bruker :) De "nye" produktene var jeg ihvertfall veldig fornøyd med!

Hvor er de siste bildene tatt Bernhard?

På Landbrukshøyskolen på Ås..

Vanvittig bra utført arbeide på et italiensk smykke, 360 Modena er en av favorittmodellene mine!

Jeg synes du er tøff som tør ta motorvask på disse, samt bytte grill! Hehe, hvor mange ganger i livet gjør man det liksom, skrur av baklyktene på en Ferrari?

Ligger litt dobbelt av bilde osv, men pytt pytt.

Cred er på sin plass!

Takk for det.. Jeg har nå søkt jobb hos Autostrada og på Ferrarifabrikken som autorisert baklykt og bakplatemontor.. Truls har ryddet opp nå..

Sletta dobbelt bilder Bernhard!

dont call my name alejandro!

Takk Judas!!!

Bare å ta av seg hatten!

Takk Christer!

stilig!.. cred ska`n ha!

Hjertelig Jørgen!

Vanvittig bra detail Beinhard! Kult at du tar den helt ut og dokumenterer alle steg også

Cred er gitt for lenge siden, har bare ikke rukket og skrive før nå

Takk for det Belle, cred er gitt deg også, så de som ønsker må gjerne gi Belle cred..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar av meg hatten og buksa for den her B :) Fantastisk gjennomført fra A til Å, både detail og write-up! Godt å se du har lært noe av meg! Eller var det jeg som hadde lært av deg? Hmmm.... Aaaaanyway! Great jobb Bernie!

Endret av Sandmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Leste akkurat en overskrift på VG og kom til å tenke på deg

"-Ferrari i full fart bøyde autovern"

Men gromt arbeid på grom bil uansett ;)

Takk for det..

Knall arbeid! :thumbs:

Cred +

Og bilde av Ferrarien nevnt over

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Ferrari-krasjet-1125130.html

Takk for det, creds er alltid verdsatt :)

Tar av meg hatten og buksa for den her B :) Fantastisk gjennomført fra A til Å, både detail og write-up! Godt å se du har lært noe av meg! Eller var det jeg som hadde lært av deg? Hmmm.... Aaaaanyway! Great jobb Bernie!

Jo takk for det Marve :)

Vi har vel begge lært noe av hverandre ;)

Behold buksa på du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Ole Gunnar

Sykt fin jobb Bernhard og Belle :)

Masse fine bilder og utmerket write-up.

Cred er en selvfølge :)

Tipper den lykkelige eier er godt fornøyd nå. :)

Får bare håpe han ikke ville bevare Race Universe merket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cotte78

Dette er rett inn i hall of fame, ingen tvil.

Nydelig bil + en uber bra detail + en flott dokumentason.:thumbs:

Rått Bernhard.

Har sett denne tråden mange ganger allerede, blir ikke lei av denne.:)

Cred er selvfølgelig sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...