Gå til innhold

Recommended Posts

ØrjanA
Skrevet (endret)

Meget bra som alltid bette bamsefar. Cred avgitt :D

Endret av ØrjanA

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak

Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

cavallino
Skrevet

Der kom den ja:) Fytti... det var rått! Ble veldig fin, og de siste bildene var helt panzer! Håper Belle har noen sånne av min også:)

Petter
Skrevet

Helt rå jobb B...

Og er overrasket av det var en så godt som Scholl kun jobb. Morro å se!!!

Tyggern
Skrevet

Sweet som deg denne, bra jobba og bra tråd.

savner noen bilder av gitter i luft inntak og litt sånt for der så det ikke bra ut før du startet...

men har gått all the way her og holder det ekte!

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Der kom den ja:) Fytti... det var rått! Ble veldig fin, og de siste bildene var helt panzer! Håper Belle har noen sånne av min også:)

Takk for det :) Bilen din ble nok ikke dum den nei :)

De siste bildene er kanonbra ja :)

Helt rå jobb B...

Og er overrasket av det var en så godt som Scholl kun jobb. Morro å se!!!

Takk Petter :)

Helt korrekt, kun Scholl bortsett fra voksen..

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Helt konge! Ble utrolig bra, artig at du tar deg tid til en slik writeup! Fantastic!!

Moro at du kjørte scholl all the way

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Utrolig jobb!

Nesten drømmebilen min dette :P

Takk for det :)

Det er min drømmebil :)

Helt konge! Ble utrolig bra, artig at du tar deg tid til en slik writeup! Fantastic!!

Moro at du kjørte scholl all the way

Takk for det Ketil.. Måtte jo prøve en hel Scholl detail også..

Skrevet

Ja...Hva skal en si ? - dette må vel være referansedetailen for Ferrari :)

Droppet dagens lunch-økt etter laksen for få med meg denne som jeg visste var i emning...og nå, en kaffekanne senere sitter jeg bare her og gliser og scroller opp og ned og ser på bildene enda en gang.

Bernhard, dette var en formidabel jobb hvor du har fått et fantastisk resultat i alle deler av jobben, og da blir selvsagt også totalen bare helt utrolig.

En nydelig bil som vi alle drømmer om har fått et enormt løft og sin verdighet tilbake takket være deg og en klok eier som tok ansvar og fikk deg til å detaile bilen. B)

Flott dokumentert og ikke minst lærerikt for alle oss andre som spiller i de lavere divisjonene

Kommer ikke denne i hall of fame sletter jeg den forumdelen..... :D

Takk for utmerket underholdning :wub:

Ståle

Skrevet

Ser utrolig bra ut Bernhard!

Vet om en eier som var VELDIG fornøyd også :blink:B)

Skrevet

Hmm... nå må Dennis snart få lagt den inn i HoF-tråden også :)

Skrevet

Ord blir så lite i en tråd som dette men:

Gud for ett resultat! Det her ble jo bare helt rått! Av mangel på ord så rekker jeg ikke og skrive mer for nå skal jeg lese igjennom tråden en eller to ganger til :)

PS:

Pirex du må få lagt ut alle Scholl produktene i webshoppen, mye jeg aldri har hørt om her :P

Skrevet

Gromt :D

Mange deilige bilder. Synes du gliste på flesteparten av de, noe som jeg har full forståelse for hehe.

Synes du fikk fram defektene i lakken veldig bra med bruk av blitz, kan se dønn strøkent ut uten blitz, men helt jævlig og hvordan det faktisk ser ut med.

Creds er selvfølgelig gitt :)

Skrevet

Nok en gang en fantastisk god og inspirerende jobb, Bernhard! En bil som dette fortjener det beste, og det har den absolutt fått. Liker spesielt godt at du er så nøye og ikke lar noen detaljer være uberørt, selv om de ikke synes utenifra. En referansejobb som absolutt bør i hall of fame :)

Cred er selvsagt gitt - det skulle bare mangle!

ØyvindBraaten
Skrevet

Litt forsiktig med å ta flere slike bilder nå Bernhard, ender med at jeg hunter deg opp, parterer deg å stikker av med kunnskapen din! JizeSS!!

Kjempe cred! Ålreit å ha noe å strekke seg etter for oss andre som holder på :-) Skulle det noen gang dukke opp noen slike jobber for deg innenfor Hedmarken så må du si ifra, låner ut lokalet :D

dansken
Skrevet

Det er helt åpenlyst at det er noen på dette forumet som stiller i en klasse for seg selv, og du er definitivt en av dem B)

Virkelig en tråd til inspirasjon, og veldig spennende med presentasjon av nye produkter fra Scholl :thumbs:

Creds er en selvfølge ;)

Skrevet

Vanvittig bra utført arbeide på et italiensk smykke, 360 Modena er en av favorittmodellene mine :)

Jeg synes du er tøff som tør ta motorvask på disse, samt bytte grill :) Hehe, hvor mange ganger i livet gjør man det liksom, skrur av baklyktene på en Ferrari? =)

Ligger litt dobbelt av bilde osv, men pytt pytt.

Cred er på sin plass!

• Admins
truhaa
Skrevet

Sletta dobbelt bilder Bernhard :)

dont call my name alejandro ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår