Gå til innhold

DCN High End Detailer


Brynjar

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bernhard

    7

  • Brynjar

    3

  • Tyggern

    3

  • hmsilset

    2

Mest aktive i dette emnet

  • Forhandlere
Bernhard
Hans Marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Nok engang, tusen takk :) Hyggelig med så hyggelige tilbakemeldinger..

Gomega: Faktisk så skulle jeg ønske at jeg hadde tid til å skrive mer detaljerte forklaringer på bilder osv, men jeg har små barn og nok annet å gjøre, så da går det litt fort i svingene :) Men jeg har lovet Brynjar å bli flinkere på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok engang, tusen takk :) Hyggelig med så hyggelige tilbakemeldinger..

Takketale!!!

(Oi, dette hadde jeg aaaldri forventet! Jeg må jo bare takke mamma , pappa, kona, dattra, ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Brynjar

DCN High End Detailer utnevnelse

Hvis det er noen andre dere mener som også bør få denne utmerkelsen, så setter vi pris på tips, gjerne med linker og forklaring på hvorfor. Det setter vi pris på:-)

Registrerer at det er mange gode write-ups om dagen og flere kommer nok i løpet av våren/sommeren.. Husk derfor å "anbefale" de du mener virkelig fortjener å smykke seg med dette merket:

msg-1-1270761851,6.png

Send en PM til oss, så vil vi ta det opp til videre vurdering og gå vedkommende litt i "sømmene":-)

________________________________________________________________________________________________________________

Mvh

DCN High End Detailers

Bernhard

Bo

Brynjar

Kenneth

Tommy

Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

________________________________________________________________________________________________________________

Mvh

DCN High End Detailers

Bernhard

Bo

Brynjar

Kenneth

Tommy

Ørjan

Var mange b'er der synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Tyggern

Registrerer at det er mange gode write-ups om dagen og flere kommer nok i løpet av våren/sommeren.. Husk derfor å "anbefale" de du mener virkelig fortjener å smykke seg med dette merket:

msg-1-1270761851,6.png

Send en PM til oss, så vil vi ta det opp til videre vurdering og gå vedkommende litt i "sømmene":-)

________________________________________________________________________________________________________________

Mvh

DCN High End Detailers

Bernhard

Bo

Brynjar

Kenneth

Tommy

Ørjan

Det hadde kanskje vert greit med en egen info tråd om dette. (bare et forslag)

Både for de som vil vite hva som må til for å komme seg dit (mener jeg har lest noen rettningslinjer en gang, men husker ikke hvor.)

og for de som vil se hvem som er det og kanskje også når de ble det.

altså litt generell info rundt hva det er, hvem de er, og hvordan en kommer seg dit.

Alle ser jo merket, men ikke noe sted det står spessifikt hva det er / betyr...

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Det hadde kanskje vert greit med en egen info tråd om dette. (bare et forslag)

Både for de som vil vite hva som må til for å komme seg dit (mener jeg har lest noen rettningslinjer en gang, men husker ikke hvor.)

og for de som vil se hvem som er det og kanskje også når de ble det.

altså litt generell info rundt hva det er, hvem de er, og hvordan en kommer seg dit.

Alle ser jo merket, men ikke noe sted det står spessifikt hva det er / betyr...

Står jo på side 1 da

Kandidaten som nå står for tur er en veldig kjent skikkelse innen detailermiljøet.

Han har dokumentert mange prosjekter, men er ikke noe mindre kjent for sin OT-prat uten sidestykke. Når det er sagt, så er dette selvsagt snakk om en særdeles dyktig detailer som har et utrolig godt øye for detaljer og som bruker mye av sin fritid her på forumet. Ikke fordi han må, men fordi han ønsker, og at han har mye å bidra med.

Han stiller høye krav til sine egne jobber, såvel som de han holder kurs for noe som deltakerne og også oss andre vet å sette pris på. Han er veldig flink til å forklare teknikker, bruk av produkter, og hvorfor han gjør som han gjør. Trådene hans er veldig bilderike, både av han som jobber, og godt med før/etter bilder i riktig lys.

en slags Detailer SIR tittel ;)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Står jo på side 1 da

Kandidaten som nå står for tur er en veldig kjent skikkelse innen detailermiljøet.

Han har dokumentert mange prosjekter, men er ikke noe mindre kjent for sin OT-prat uten sidestykke. Når det er sagt, så er dette selvsagt snakk om en særdeles dyktig detailer som har et utrolig godt øye for detaljer og som bruker mye av sin fritid her på forumet. Ikke fordi han må, men fordi han ønsker, og at han har mye å bidra med.

Han stiller høye krav til sine egne jobber, såvel som de han holder kurs for noe som deltakerne og også oss andre vet å sette pris på. Han er veldig flink til å forklare teknikker, bruk av produkter, og hvorfor han gjør som han gjør. Trådene hans er veldig bilderike, både av han som jobber, og godt med før/etter bilder i riktig lys.

en slags Detailer SIR tittel ;)

Greit nok, men det var vel ikke akkurat Bernhard jeg tenkte på.

Var mer generelt om opplegget rundt dette, for alle. Ikke spessifikt denne mannen ;)

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...