Gå til innhold

Recommended Posts

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Flott jobb B) Ser kanon ut..

Takk Bo..

Ble jo bra detta Beinhard! Flott resultat!!

Takk lillegutt..

Ble sinnsykt bra finish på denne... Flott dame også :D

Hehe, gris..

Fytti grisen, det var rått arbied! var det den vi fikk det blå panseret fra......... :D

Takk, men du må følge med, jeg sa jo at panseret var fra Passaten min istad jo.... :lol::P

Lexgtturbo
Skrevet

Herlig resultat som vanlig, kjipa med myk lakk då, men resultatet var konge. thumbs.gif

Så ikke værst ut hun eieren heller nei... hehe

+kred

• Forhandlere
Swissvax / Dag
Skrevet

Fantastisk flott resultat Bernhard, utrolig gjennomført jobb med fet finish :blink:

www.swissvax.no

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Herlig resultat som vanlig, kjipa med myk lakk då, men resultatet var konge. thumbs.gif

Så ikke værst ut hun eieren heller nei... hehe

+kred

Myk lakk føler jeg at er litt oppbrukt for min del nå...

Men takk for hyggelig tilbakemelding, og kred er alltids stas Jørgen :)

Fantastisk flott resultat Bernhard, utrolig gjennomført jobb med fet finish :blink:

Takk for det Dag, gikk forøvrig over en runde med Swissvax Quick Finish før bilen ble rullet ut i snøværet...

• Admins
Skrevet

Nydelig resultat Bernhard, kred for den jobben :thumbs:

Sjeldent man ser jenter som eier biler av den typen :D

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Takk for det Dennis, er ikke hverdagskost det nei, artig med jenter som kjører noe annet enn Golf og Yaris også :)

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
  • Admins
truhaa
Skrevet

Ble veldig bra Bernhard... imponert nok en gang, vel egentlig ikke, vet det blir bra uansett,.... :lol:

men kjørespor av 3M gul + gul pad? da snakker vi bløt som f.... EVO får ikke hologrammer av den komboen

(rettelse neste side :lol: )

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Jepsipepsi.. Hologrammer av svart Uber og S40 også og det er en sikker kombo for å fjerne kjørespor... Evo og roterende uten kjørespor? Det tror jeg ikke før jeg får se det :)

• Admins
truhaa
Skrevet

ikke jeg heller :lol:

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Hvor er Audien du har detailed? Ser kun en strøken eier. Du som har vært på fære her, Bernhard?

Neida, men bilen ble knallbra! Pen Audi også, en av de første jeg har sett, iallefall :)

Hans Marius
Skrevet

Takk for denne Berhard - de par siste bildene der medførte nesten til at dcn.no / detailersclub.no ble lagt inn i fy-fy-lista til interdrift-avdelingen her på jobben :D

Helt sjef jobb (som vanlig)!

Petter
Skrevet

Nydelig jobb og fine bilder Bernhard. Bra sted å ta bilder inni kroken der!!!

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Tyggern
Skrevet

Kjipt å rydde skrot( vag deler) i en halvtime hver gang du skal ta bilder da....

Men artig at dere tok dere tid til å ta de bildene. Bra bilder...

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
  • Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Takk for det Arnfinn...

Bilen er rå, mildt sagt.. Jeg synes BBS CH felgene gjør seg dritbra på den bilen lakkert i den fargen, blir litt racing over det...

Skrevet

Steike,

Den der ble rimelig rå..... B)

Nydelig igjen det der Bernhard, og de interiørjobbene dine står ikke noe tilbake for de sykt bra

eksteriørjobbene.

Takker for lærerik og godt dokumentert arbeidsprosess på en litt uvanlig men desto vakrere jentebil.

Creds coming your way :)

Ståle

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår