Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Begynner absolutt å komme seg nå ja!

Hva vil du sammenligne SV Cleaner Fluid Strong med i Scholl sitt sortiment? S17, eller helt opp mot S03? Regner med det er Pro versjonen som brukes med roterende...

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Opp mot Scholl S10 ville jeg vel heller si...

Hjelper på Bernhard!!!! Får dratt frem DA maskinen nå så blir det saker..

Joda, DA er noe herk egentlig...

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Takk for det lillegutt... Er nok ikke lyst når bilen er ferdig dessverre, men vi får se hva vi får til...

Skrevet

Har klokketro på dette prosjektet, og ser frem til fortsettelsen her.

Er myk lakk på audi noe som er relatert opp i mot omlakk, eller er det fordi det ikke er metallic ?

Tyggern
Skrevet

Ble du så lei i går at du redigerte bort alt sammen???

Var egentlig litt deilig å bare stå å se på at andre jobbet.. mens en spiser kake og drikker kaffe.. :rolleyes:

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
  • Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Skrevet

Legger ikke ut dårlige jobber når man ikke har noen dårlige jobber B)

Og hurtigklargjøring av biler som skal selges ser jeg ikke noe poeng i å legge ut..

Vi ser lite til jobber fra deg da Morten ;)

Det er ikke så rart, for jeg shiner ikke andre bilen enn min egen. B) Og det er jammen ikke rare pleien den har fått det siste året heller.

Bilpleie har desverre ikke kunne blitt prioritert stort, annet enn vedlikeholdsvasking, p.g.a mye annet som har måtte prioriteres først.

Men ser lysere ut for pleieinteressen utover nå da. Garasje er bestilt fra Igland Garasjer, og håper på og få opp såle og ringmur før jul evt. starten av januar :)

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

Tyggern
Skrevet

Hvor blir det av ferdig bildene her a?

B eg ketil virrer vel rundt med hver sin DA enda og fjerner/lager hollogrammer vel.....

Neida, får håpe dere ble ferdig til bilen skulle hentes..

Og så bra ut/bedreut mot slutten i går kveld.. :rolleyes:

Mvh Torgeir Thorud

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Bilen er ferdig, kjørt hjem til hjemmet sitt på sommerdekk, og det samme har jeg :blink: Glatt ute nå gitt, så får vel legge om straks, det er ca 7 cm ute nå...

Skrevet

Wow, for en bil, for en skitten skitten bil !

Men den må da bare bli vakker igjen denne med den rette kjærlige pleien fra Bernhard? :) Er det hundehår jeg ser på de close-up-bildene fra interiøret?

Gleder meg bare nå til å se det ferdige resultatet, det må jo bli hinsides hva det var når du begynte!

Good job so far! :)

Hans Marius
Tyggern
Skrevet (endret)

Mr.B the wizzmaster! :thumbs:

SWEEET!!!!!!!! ble nice til slutt. mange timer ble det totalt?

Endret av Tyggern

Mvh Torgeir Thorud

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Takk for det, vet ikke hvor mange timer det ble, men i nærheten av 20 timer ett sted er vel ganske reelt...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår