Gå til innhold

Forumoppdatering 24. juli - Tilbakemeldinger


Michael

Recommended Posts

Linker er fortsatt ett problem. Leste flere eldre tråder om våt støvsugere nå og alle linkene i tråden fører kun tilbake til opprinnelig tråd. Ikke til produkt linkene.

Part time detailer at

smedmoen.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Fortsatt ikke link til riktig ting. Den linker til nylig postet innhold eller aktivt innehold eller noe slikt.

I det gamle forumet hadde man en link der man fikk se sitt eget innehold, tilsvarende den i dette nye forumet, som når man går inn på sin profil i høyre hjørne, og trykker "min aktivitet", bare at her får du kun opp postene du har postet. I det gamle forumet fikk man opp trådene man hadde postet i, og disse var uthevet hvis noen andre hadde postet nytt inhold i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Linker er fortsatt ett problem. Leste flere eldre tråder om våt støvsugere nå og alle linkene i tråden fører kun tilbake til opprinnelig tråd. Ikke til produkt linkene.

Har en support sak med leverandør om dette, men ser ikke ut som de svarer i helgene. Så må nok vente til mandag før det blir løst.

Fortsatt ikke link til riktig ting. Den linker til nylig postet innhold eller aktivt innehold eller noe slikt.

I det gamle forumet hadde man en link der man fikk se sitt eget innehold, tilsvarende den i dette nye forumet, som når man går inn på sin profil i høyre hjørne, og trykker "min aktivitet", bare at her får du kun opp postene du har postet. I det gamle forumet fikk man opp trådene man hadde postet i, og disse var uthevet hvis noen andre hadde postet nytt inhold i tråden.

http://www.detailersclub.no/new-content/?updateFilters=1&onlyParticipated=1&onlyStarted=0&vncTimePeriod=all

Denne linken da? den skal vise alt innhold man har vært aktiv i.

Altså at man setter opp nytt innhold filtrene slik at de blir slik som bilde under.

filtre.thumb.PNG.4bd2f9b45e6fe4bda7a6eab

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Tapatalk driver å kødder med at jeg har lest en tråd. Trykker oppdater, så kommer den tilbake som ulest. Samme gjelder om jeg haker den av som lest. Må isåfall markere hele forum som lest, da ordner det seg.

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael

Mulighet for å få "Les hele" på statusoppdateringene i oversikten til høyre, slik det var før (etter "...")? :) For øyeblikket må man trykke på visningsnavnet eller "Replies" for å gå til brukeren og lese hele statusoppdateringen der. Litt tungvint å måtte gå til en ny side hver gang dersom en status er for lang til å vises fulltekst.

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Har en support sak med leverandør om dette, men ser ikke ut som de svarer i helgene. Så må nok vente til mandag før det blir løst.

http://www.detailersclub.no/new-content/?updateFilters=1&onlyParticipated=1&onlyStarted=0&vncTimePeriod=all

Denne linken da? den skal vise alt innhold man har vært aktiv i.

Altså at man setter opp nytt innhold filtrene slik at de blir slik som bilde under.

filtre.thumb.PNG.4bd2f9b45e6fe4bda7a6eab

 

 

 

Der ja!! :D

kan du lage en form for hurtiglenke, enten i dropdown menyen fra menyen oppe til høyre, i profil snarveien? Eller bare en hurtiglenke rett fra forum menyen?

Edit. Så at dette var nytt innhold menyen som allerede ligger der. Får håpe at kriteriene man velger blir lagret.

Endret av magne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ovlov86

Fortsatt ikke link til riktig ting. Den linker til nylig postet innhold eller aktivt innehold eller noe slikt.

I det gamle forumet hadde man en link der man fikk se sitt eget innehold, tilsvarende den i dette nye forumet, som når man går inn på sin profil i høyre hjørne, og trykker "min aktivitet", bare at her får du kun opp postene du har postet. I det gamle forumet fikk man opp trådene man hadde postet i, og disse var uthevet hvis noen andre hadde postet nytt inhold i tråden.

Skjønner hva du mener. Savner også den "mine innlegg" greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Mobilsidene funker knall! Faktisk bedre enn tapatalk. Så noe er blitt bedre da :D

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er inne på ''Nytt innholdt'' og velger en tråd, kommer jeg enten til det første innlegget, eller det aller siste. I forrige versjon kom man, så vidt jeg husker, inn på siste uleste innlegg, for å så kunne bla seg nedover til det aller siste innlegget. Finnes det noen måte å gjøre dette på, som jeg ikke har funnet? Anyone? :D 

Endret av JohanR
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Hvis du trykker på stjernen til venstre skal du komme til siste uleste. Men innlegg som var ulest før oppgraderingen ser ikke ut til å være lagret.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Gjør oppmerksom på at linker fortsatt ikke fungerer. Uansett link blir man bare sendt tilbake til siden linken var postet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilsidene funker knall! Faktisk bedre enn tapatalk. Så noe er blitt bedre da :D

Har for første gang siden jeg begynte å bruke Tapatalk for noen år siden, slettet appen. Jeg syns den har bevegd seg i helt feil retning, og mobilsidene til DCN er nå bedre enn noen gang.
Så jeg er helt enig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skydancer

Hvor har det blitt av signaturer? Pga av at jeg har hatt signaturer synlig på profilen min har jeg faktisk fått en del hendvendelser om å shine bil. Håper det kommer tilbake?

Max Protect Certified Instructor & Max Protect Certified Detailer

Audi A4 2.0 Tdi, S-line, "09 modell.
Skydancer Detail

Skydancer Detail på Facebook

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael

1. Redigerer man et tidligere innlegg og skal legge til linker som denne, kan man kun legge til én link av gangen. Prøver man flere funker ikke pop-up-vinduet. Man må legge til lenke --> lagre emne --> redigere på nytt --> legge til lenke nr. 2 --> lagre emne... osv. Dette gjelder åpenbart ikke i hurtig-svar-boksen som jeg skriver i nå. Testet akkurat.

EDIT: Kan si at dette kun gjelder dersom man f.eks. endrer tekstfarge på link nr. 1 før man legger til link nr. 2. Funket fint ellers.

2. Mulighet for utvidet editor der man kan "Toggle" mellom editor og ren tekst?

Ellers begynner det å hjelpe på det :)

Endret av Michael

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael

Linken for våre samarbeidspartnere og rabattkoder funker ikke. Er VIP medlem og ønsker å handle varer :)

Denne?

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Nå som jeg begynner å bli vandt til det nye forumet så er jeg egentlig veldig positiv til oppdateringen. :)

Jeg savner knappen for forhåndsvisning av innlegg/tråd. Også håper jeg på at de gamle direkte linkene blir fikset med tiden. 

 

Det virker også som at det er endel nye "BB koder" da noen av de gamle ikke fungerer. Greit nok, men ønsker å ha en av og på knapp til BB koder tilgjengelig slik at man kan se hvilke koder som brukes. 

Opplever også at det kommer firkanter eller mellom rom i linken hvis man legger til en BB kode selv. F.eks hvis du lager en kode som dette: [ i m g ]bildelink[ / i m g ]

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...