Gå til innhold
Michael

Forumoppdatering 24. juli - Tilbakemeldinger

Recommended Posts

Michael    402
Michael

Grattis med ny forumoppdatering. Dette blir bra. Litt freshere og forhåpentligvis enda bedre enn det gamle. Kan tenke meg at mye må fikses og at dere (Dennis?) har hendene fulle. Tenkte å dele det jeg har funnet av småfeil så langt :) Benytter nyeste versjoner av Chrome og Internet Explorer for feilsøking. Denne tråden er skrevet via Tapatalk ref. første punkt under. - Får ikke startet nye emner på desktop browser. "Opprett nytt emne" tar meg til Tittel og tittel på meningsmåling..? - "Sorter etter"-menyen i underforum fungerer ikke. Adressefeltet endres, men ingen meny vises. - Menyen som kommer frem ved å klikke på brukernavnet øverst til høyre, og "+Start" kan ikke fjernes ved å klikke noe annet sted. Man må gå til en annen side først og så tilbake. - Ingen ingress/forhåndsvisning på "Startsiden", kun hele tekster. Det blir laaaaaangt å scrolle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    516
Dennis

Har ligget å sovet noen timer. Ser nå at det plutselig er flere ting som ikke fungerer samt at forumet er treigt som fy.

Driver å feilsøker nå.

Endret av Dennis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    516
Dennis

Tror jeg fant årsaken til at serveren hadde så høyt forbruk, men må vente litt med å se at det ikke skjer igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aero    125
Aero

Når eg er innpå hall of fame, og skal trykke på en av linkene, kommer eg bare tilbake til hall of fame'en. Bruker eple brettnett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    516
Dennis

Det er vist en bug i siste versjon av IPB 4.0.11. Har en support case med invision power board for å få en fiks på det.

Gjelder alle linker i innlegg laget før oppgraderingen samt alle signaturer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
magne    661
magne

Mulighet for å lettere følge trådene man har postet i, og se om det har kommet nye poster i disse trådene? Slik det var på den gamle versjonen av forumet?

Har funnet hvor man finner sine egene poster, men det er litt rotete med det nye systemet. Vanskeligere å se hvilke av emnene som er aktive og hvilke som ikke er besvart.

Ser også at oversikten over tråder en selv som bruker har startet er bakvendt, den oversikten begynner med de eldste. Fant ingen måte å endre sortering på.

EDIT: Var kommet på plass et sorteringsalternativ nå. Da er det bare første problemet som gjenstår.

Endret av magne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ovlov86    177
ovlov86

Mulighet for å lettere følge trådene man har postet i, og se om det har kommet nye poster i disse trådene? Slik det var på den gamle versjonen av forumet?

Har funnet hvor man finner sine egene poster, men det er litt rotete med det nye systemet. Vanskeligere å se hvilke av emnene som er aktive og hvilke som ikke er besvart.

Ser også at oversikten over tråder en selv som bruker har startet er bakvendt, den oversikten begynner med de eldste. Fant ingen måte å endre sortering på.

EDIT: Var kommet på plass et sorteringsalternativ nå. Da er det bare første problemet som gjenstår.

Veldig enig i det første du skriver.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marius Engel    123
Marius Engel

Når jeg går inn på en tråd med nye innlegg blir jeg alltid sendt til siste innlegg i stedet for siste uleste inlegg. Veldig irriterende. Gjelder tapatalk iPhone 6.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    516
Dennis

Når jeg går inn på en tråd med nye innlegg blir jeg alltid sendt til siste innlegg i stedet for siste uleste inlegg. Veldig irriterende. Gjelder tapatalk iPhone 6.

Har sendt feilmelding til tapatalk på både det og bilder. 

Gjør denne linken det du ønsker?

http://www.detailersclub.no/new-content/?updateFilters=1&onlyParticipated=1&onlyStarted=1&vncTimePeriod=all

Så kan jeg få laget en snarvei til den.

Endret av Dennis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
griffenfeldt    184
griffenfeldt

Det er litt kjedelig å ikke kunne se siste postede emner fra mobil. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
johnsen90    639
johnsen90

Det er litt kjedelig å ikke kunne se siste postede emner fra mobil. 

x2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
magne    661
magne

Gjør denne linken det du ønsker?

http://www.detailersclub.no/new-content/?updateFilters=1&onlyParticipated=1&onlyStarted=1&vncTimePeriod=all

Så kan jeg få laget en snarvei til den.

Nei

Den linken viser kun tråder man selv har startet.

Ønsket en link, slik den var på det gamle forumet, med innehold man selv hadde kommentert i.

Noe slik som inneholdet i denne linken: http://www.detailersclub.no/profile/1192-magne/?do=content&type=forums_topic_post&change_section=1

Forskjellen var at på det gamle forumet, fikk man opp en oversikt over trådene man hadde kommentert i, med uthevet tekst i de trådene det hadde vært ulest aktivitet i.

I det nye forumet får man nå opp en oversikt over hver eneste post man har skrevet. Men ingen oversikt over trådene og om det er postet nytt innehold i disse.

Var det forståelig?

Så hvis man får en slik oversikt som den du linket til i ditt innlegg dennis, bare at oversikten blir over alle tråder man selv har kommentert i, så blir det bra!

Endret av magne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ovlov86    177
ovlov86

Nei

Den linken viser kun tråder man selv har startet.

Ønsket en link, slik den var på det gamle forumet, med innehold man selv hadde kommentert i.

Noe slik som inneholdet i denne linken: http://www.detailersclub.no/profile/1192-magne/?do=content&type=forums_topic_post&change_section=1

Forskjellen var at på det gamle forumet, fikk man opp en oversikt over trådene man hadde kommentert i, med uthevet tekst i de trådene det hadde vært ulest aktivitet i.

I det nye forumet får man nå opp en oversikt over hver eneste post man har skrevet. Men ingen oversikt over trådene og om det er postet nytt innehold i disse.

Var det forståelig?

Så hvis man får en slik oversikt som den du linket til i ditt innlegg dennis, bare at oversikten blir over alle tråder man selv har kommentert i, så blir det bra!

Test.  http://www.detailersclub.no/new-content/?updateFilters=1&onlyParticipated=1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
obimann    117
obimann

Jeg får ikke opp bilder i trådene med Tapatalk på iPhone.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
obimann    117
obimann

Jeg får ikke opp bilder i trådene med Tapatalk på iPhone.

Virker nå! Eh, var visst litt kjapp. Det er bilder i noen tråder, andre har bare blanke felter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
paalsen    14
paalsen

x2

x3, det er denne funksjonen jeg bruker for å følge med på hva som skjer. Dette bør være mulig fra telefon. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    516
Dennis

Har lagt til et utseende som heter DCN (fluid width off) Da vil det være likt også på pad og mobil.

Man kan bytte til det nederst på siden til høyre for språk.

• Gi poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer    2 882
Christer

Jeg får ikke logget inn med siste Tapatalk på LG-Android 5.0. Får bare feilmelding om at serveren ikke kunne nås. Det ser så ut som at jeg er logget inn likevel, men hvis jeg prøver gå inn på en tråd bare står Tapatalk og spinner før den timer ut og gir ny feilmelding om at serveren ikke kan nås.

I "Latest posts"-listen (Androiden min er på engelsk siden den norske oversettelsen til LG er så dårlig at jeg får hjernekreft av å bruke den) vises de siste postene i trådene fra før oppdateringen ble gjort. Refresh/oppdatering fører til feilmelding "Server could not be reached".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Detailers Club Norway

© Detailers Club Norway AS siden 2007

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra grunnleggende vask, til tips om hvordan du skal få akkurat din bil til å bli så blank som mulig