Gå til innhold

Forumoppdatering 24. juli - Tilbakemeldinger

Recommended Posts

Michael
Skrevet

Grattis med ny forumoppdatering. Dette blir bra. Litt freshere og forhåpentligvis enda bedre enn det gamle. Kan tenke meg at mye må fikses og at dere (Dennis?) har hendene fulle. Tenkte å dele det jeg har funnet av småfeil så langt :) Benytter nyeste versjoner av Chrome og Internet Explorer for feilsøking. Denne tråden er skrevet via Tapatalk ref. første punkt under. - Får ikke startet nye emner på desktop browser. "Opprett nytt emne" tar meg til Tittel og tittel på meningsmåling..? - "Sorter etter"-menyen i underforum fungerer ikke. Adressefeltet endres, men ingen meny vises. - Menyen som kommer frem ved å klikke på brukernavnet øverst til høyre, og "+Start" kan ikke fjernes ved å klikke noe annet sted. Man må gå til en annen side først og så tilbake. - Ingen ingress/forhåndsvisning på "Startsiden", kun hele tekster. Det blir laaaaaangt å scrolle :)

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

• Admins
Skrevet (endret)

Har ligget å sovet noen timer. Ser nå at det plutselig er flere ting som ikke fungerer samt at forumet er treigt som fy.

Driver å feilsøker nå.

Endret av Dennis
  • Admins
truhaa
Skrevet

Da virker det å svare i allefall :D

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Admins
Skrevet

Tror jeg fant årsaken til at serveren hadde så høyt forbruk, men må vente litt med å se at det ikke skjer igjen.

Skrevet

Når eg er innpå hall of fame, og skal trykke på en av linkene, kommer eg bare tilbake til hall of fame'en. Bruker eple brettnett :)

• Admins
Skrevet

Det er vist en bug i siste versjon av IPB 4.0.11. Har en support case med invision power board for å få en fiks på det.

Gjelder alle linker i innlegg laget før oppgraderingen samt alle signaturer.

• Moderatorer
Skrevet (endret)

Mulighet for å lettere følge trådene man har postet i, og se om det har kommet nye poster i disse trådene? Slik det var på den gamle versjonen av forumet?

Har funnet hvor man finner sine egene poster, men det er litt rotete med det nye systemet. Vanskeligere å se hvilke av emnene som er aktive og hvilke som ikke er besvart.

Ser også at oversikten over tråder en selv som bruker har startet er bakvendt, den oversikten begynner med de eldste. Fant ingen måte å endre sortering på.

EDIT: Var kommet på plass et sorteringsalternativ nå. Da er det bare første problemet som gjenstår.

Endret av magne
ovlov86
Skrevet

Mulighet for å lettere følge trådene man har postet i, og se om det har kommet nye poster i disse trådene? Slik det var på den gamle versjonen av forumet?

Har funnet hvor man finner sine egene poster, men det er litt rotete med det nye systemet. Vanskeligere å se hvilke av emnene som er aktive og hvilke som ikke er besvart.

Ser også at oversikten over tråder en selv som bruker har startet er bakvendt, den oversikten begynner med de eldste. Fant ingen måte å endre sortering på.

EDIT: Var kommet på plass et sorteringsalternativ nå. Da er det bare første problemet som gjenstår.

Veldig enig i det første du skriver.

• Admins
Skrevet (endret)

Når jeg går inn på en tråd med nye innlegg blir jeg alltid sendt til siste innlegg i stedet for siste uleste inlegg. Veldig irriterende. Gjelder tapatalk iPhone 6.

Har sendt feilmelding til tapatalk på både det og bilder. 

Gjør denne linken det du ønsker?

http://www.detailersclub.no/new-content/?updateFilters=1&onlyParticipated=1&onlyStarted=1&vncTimePeriod=all

Så kan jeg få laget en snarvei til den.

Endret av Dennis
griffenfeldt
Skrevet

Det er litt kjedelig å ikke kunne se siste postede emner fra mobil. 

2015 Mini Cooper Sd Countryman Blazing red
2011 Citroen C1 1.0 rød.

Driver Larsens Autospa.
http://larsensautospa.no
bilpleier for fotofinish
http://fotofinish.no

Nad Nanolex approved detailer
Swissvax autorisert detailer

Mvh
Thomas

• Moderatorer
Skrevet (endret)

Gjør denne linken det du ønsker?

http://www.detailersclub.no/new-content/?updateFilters=1&onlyParticipated=1&onlyStarted=1&vncTimePeriod=all

Så kan jeg få laget en snarvei til den.

Nei

Den linken viser kun tråder man selv har startet.

Ønsket en link, slik den var på det gamle forumet, med innehold man selv hadde kommentert i.

Noe slik som inneholdet i denne linken: http://www.detailersclub.no/profile/1192-magne/?do=content&type=forums_topic_post&change_section=1

Forskjellen var at på det gamle forumet, fikk man opp en oversikt over trådene man hadde kommentert i, med uthevet tekst i de trådene det hadde vært ulest aktivitet i.

I det nye forumet får man nå opp en oversikt over hver eneste post man har skrevet. Men ingen oversikt over trådene og om det er postet nytt innehold i disse.

Var det forståelig?

Så hvis man får en slik oversikt som den du linket til i ditt innlegg dennis, bare at oversikten blir over alle tråder man selv har kommentert i, så blir det bra!

Endret av magne
ovlov86
Skrevet

Nei

Den linken viser kun tråder man selv har startet.

Ønsket en link, slik den var på det gamle forumet, med innehold man selv hadde kommentert i.

Noe slik som inneholdet i denne linken: http://www.detailersclub.no/profile/1192-magne/?do=content&type=forums_topic_post&change_section=1

Forskjellen var at på det gamle forumet, fikk man opp en oversikt over trådene man hadde kommentert i, med uthevet tekst i de trådene det hadde vært ulest aktivitet i.

I det nye forumet får man nå opp en oversikt over hver eneste post man har skrevet. Men ingen oversikt over trådene og om det er postet nytt innehold i disse.

Var det forståelig?

Så hvis man får en slik oversikt som den du linket til i ditt innlegg dennis, bare at oversikten blir over alle tråder man selv har kommentert i, så blir det bra!

Test.  http://www.detailersclub.no/new-content/?updateFilters=1&onlyParticipated=1

obimann
Skrevet

Jeg får ikke opp bilder i trådene med Tapatalk på iPhone.

• Moderatorer
obimann
Skrevet

Jeg får ikke opp bilder i trådene med Tapatalk på iPhone.

Virker nå! Eh, var visst litt kjapp. Det er bilder i noen tråder, andre har bare blanke felter.
Skrevet

x2

x3, det er denne funksjonen jeg bruker for å følge med på hva som skjer. Dette bør være mulig fra telefon. 

• Admins
Skrevet

Har lagt til et utseende som heter DCN (fluid width off) Da vil det være likt også på pad og mobil.

Man kan bytte til det nederst på siden til høyre for språk.

• DCN Poeng 1
  • Moderatorer
Christer
Skrevet

Jeg får ikke logget inn med siste Tapatalk på LG-Android 5.0. Får bare feilmelding om at serveren ikke kunne nås. Det ser så ut som at jeg er logget inn likevel, men hvis jeg prøver gå inn på en tråd bare står Tapatalk og spinner før den timer ut og gir ny feilmelding om at serveren ikke kan nås.

I "Latest posts"-listen (Androiden min er på engelsk siden den norske oversettelsen til LG er så dårlig at jeg får hjernekreft av å bruke den) vises de siste postene i trådene fra før oppdateringen ble gjort. Refresh/oppdatering fører til feilmelding "Server could not be reached".

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

• Admins
Skrevet

Det fungerer her på Android 5. Har du forsøkt å slette detailers club fra tapatalk og så legge inn igjen?

Skrevet

Får ikke opp bilder her heller. Htc one m9, alt med nyeste oppdateringer. Har slettet dcn i tapatalk og logget inn på nytt.

Saab 9-3, 2004 1.8t

Skrevet

Linker er fortsatt ett problem. Leste flere eldre tråder om våt støvsugere nå og alle linkene i tråden fører kun tilbake til opprinnelig tråd. Ikke til produkt linkene.

Part time detailer at

smedmoen.jpg 

• Moderatorer
Skrevet

Fortsatt ikke link til riktig ting. Den linker til nylig postet innhold eller aktivt innehold eller noe slikt.

I det gamle forumet hadde man en link der man fikk se sitt eget innehold, tilsvarende den i dette nye forumet, som når man går inn på sin profil i høyre hjørne, og trykker "min aktivitet", bare at her får du kun opp postene du har postet. I det gamle forumet fikk man opp trådene man hadde postet i, og disse var uthevet hvis noen andre hadde postet nytt inhold i tråden.

• Admins
Skrevet

Linker er fortsatt ett problem. Leste flere eldre tråder om våt støvsugere nå og alle linkene i tråden fører kun tilbake til opprinnelig tråd. Ikke til produkt linkene.

Har en support sak med leverandør om dette, men ser ikke ut som de svarer i helgene. Så må nok vente til mandag før det blir løst.

Fortsatt ikke link til riktig ting. Den linker til nylig postet innhold eller aktivt innehold eller noe slikt.

I det gamle forumet hadde man en link der man fikk se sitt eget innehold, tilsvarende den i dette nye forumet, som når man går inn på sin profil i høyre hjørne, og trykker "min aktivitet", bare at her får du kun opp postene du har postet. I det gamle forumet fikk man opp trådene man hadde postet i, og disse var uthevet hvis noen andre hadde postet nytt inhold i tråden.

http://www.detailersclub.no/new-content/?updateFilters=1&onlyParticipated=1&onlyStarted=0&vncTimePeriod=all

Denne linken da? den skal vise alt innhold man har vært aktiv i.

Altså at man setter opp nytt innhold filtrene slik at de blir slik som bilde under.

filtre.thumb.PNG.4bd2f9b45e6fe4bda7a6eab

• Forhandlere
polishduden
Skrevet

Tapatalk driver å kødder med at jeg har lest en tråd. Trykker oppdater, så kommer den tilbake som ulest. Samme gjelder om jeg haker den av som lest. Må isåfall markere hele forum som lest, da ordner det seg.

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår