Gå til innhold

S&S Audi A4 Brilliant sort


Audi S8

Recommended Posts

Audi S8

Ble blankt og bra det der! :)

Bra writeup også! Cred gitt! :)

Tusen takk :)

Jeg ble bare mer og mer ettertenksom etter hvert som jeg scrollet nedover. Her gjorde du en formidabel jobb på et grelt utgangspunkt. Meget bra! :thumbup:

Tusen takk, var skjeptisk til hele prosjektet her, men kom i mål til slutt, har hatt bilen nesten i 7 dager i garasjen med en del mekanisk mekking, så no er den i ok stand :)

Himmel og kaniner for et utgangspunkt. Jeg tenkte "denne her må slipes til stål og lakkeres på nytt"... men neida!

Tusen takk :) vi skal ta ei lita runde senere å ta litt rust så det ikke sprer seg, så håper eg han har bilen en stund :)

Veldokumentert S&S, med noen syke 50/50's!

Bare å ta av seg hatten! Cred! :)

Takker :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Audi S8

Tipp topp, tommel opp :thumbup: Helt grei gave det der vil jeg si :P Utrolig hvor mye en slik jobb kan gjøre på helhetsuttrykket til en litt slitt bil.

Takker :) ja må si meg enig, det der hjalp veldig og bilen ser mye bedre ut nå :)

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Dyktig som alltid ;):thumbup:

Egentlig bare scrollet kjapt gjennom :P Får ta meg en kaffe en dag og se litt nærmere, hehehe.

Men det jeg la merke til å begynne med at det var noe småtull med skumen din fra Gloria'n.

Hvor mye goods (skumproduktet) brukte du oppi flaska? Utifra bildene og hvordan skumen ser ut så mener jeg ALT for mye produkt.

Og hvis du måtte pumpe som en helt og fått bare mye kremfløte? så tror jeg ja, litt for mye produkt vs vann.

Og synd på deg med denne lakken ;):rofl1:

Litt dritt er det jo men jeg hater generelt 1steg, blir liksom aldri ferdig eller fornøyd. Men det er bare meg ;)

Cred så klart, din dyktige sunnmøring :thumbs:

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S8

Dyktig som alltid ;):thumbup:

Egentlig bare scrollet kjapt gjennom :P Får ta meg en kaffe en dag og se litt nærmere, hehehe.

Men det jeg la merke til å begynne med at det var noe småtull med skumen din fra Gloria'n.

Hvor mye goods (skumproduktet) brukte du oppi flaska? Utifra bildene og hvordan skumen ser ut så mener jeg ALT for mye produkt.

Og hvis du måtte pumpe som en helt og fått bare mye kremfløte? så tror jeg ja, litt for mye produkt vs vann.

Og synd på deg med denne lakken ;):rofl1:

Litt dritt er det jo men jeg hater generelt 1steg, blir liksom aldri ferdig eller fornøyd. Men det er bare meg ;)

Cred så klart, din dyktige sunnmøring :thumbs:

Takker :) Når det gjelder Glorian så føler eg at eg skylder den mer testing, vart bare testet med det eg blandet ut, testet ikke noen av di andre silene/dysene som fulgte med heller, tror nok blandings forholdet som du sier har noe å si her, husker ikke i farten hvor mye eg blandet, men sikkert for mye hehe

Ja 1 Steg kan lett bli som du sier noe man lett ikke blir fornøgd med, men på en slik lakk som dette så er det ikke så lett, å den komboen var det som vart lettest å jobbe med både med tanke på buffing av produkt og så klart resultat :)

Endret av Audi S8

Max Protect Certified Instructor

Max Protect Certified Detailer

 

Grindvikas Gnikkebu samlede S&S

Følg oss på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...