Gå til innhold

Gatebil/MC messe på Lillestrøm 6-8 Mars

Recommended Posts

Hans Marius
  • Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• Bernhard

20

• truhaa

16

• skoTner

9

• ØrjanA

7

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

• Admins
truhaa
Skrevet

muligens.... får se hva en rekker....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Hans Marius
Skrevet
Kjøre EVO da vel ;)

Pakke den inn i bobleplast da, ikke store muligheter for å parkere uten haugevis av biler rundt seg :P

• Admins
truhaa
Skrevet

Nope da hadde det blitt inne i hallen gitt... Kangoo er slitebilen der...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Whee! Ja, jeg har stand der... så driver å pakker nå og er der fra i morgen tidlig til og med søndagskvelden. Kom gjerne innom stand E03-33. Står forøvrig sammen med BMW Car Club Norway og MB Entusiastklubb. Har noen få billetter, så send meg gjerne en melding hvis noen kommer (men kan ikke love at jeg har tid til å besvare eller har billetter igjen).

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

Følg på Facebook!

Skrevet
Whee! Ja, jeg har stand der... så driver å pakker nå og er der fra i morgen tidlig til og med søndagskvelden. Kom gjerne innom stand E03-33. Står forøvrig sammen med BMW Car Club Norway og MB Entusiastklubb. Har noen få billetter, så send meg gjerne en melding hvis noen kommer (men kan ikke love at jeg har tid til å besvare eller har billetter igjen).

Flott. Da får du selskap av ordentlige biler, hehe. :P

Ole Gunnar
Skrevet

Jeg regner med å komme en tur på søndagen.

Håper på å treffe mange av dere der. :rolleyes:

Ps. skoTner, jeg tar gjerne i mot en billett om du har.

Skrevet
Flott. Da får du selskap av ordentlige biler, hehe. :P

U-hjelp kalles det ;)

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

Følg på Facebook!

Skrevet
U-hjelp kalles det ;)

Hehe :lol: . Du har en i alle fall en fantastisk bil. Takk for titten her om dagen :thumbup:. 3 fete bilmerker blir det jo.

• Admins
truhaa
Skrevet

3 fete? Skulle Mitsubishi og renault dit også?

-Thomas A Edison

Skrevet
3 fete? Skulle Mitsubishi og renault dit også?

Er det biler da. Trodde Mitsubitshi bygde skip jeg. :lol:

• Admins
truhaa
Skrevet

sikkert det også, tyskerne klarte jo ikke det, de sank bare da de var for tunge...

Når er det åpent på søndagen? jeg skulle gjerne taffset på en A5 der inne.....

-Thomas A Edison

Rasmus/Nanolotus
Skrevet

Fett !!! Jeg kommer en tur søndag og deler rundt lidt produkter.

Gleder meg til at se bilen din skotner B)

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Fredag på meg og får jeg ikke billett Skotner så kommer jeg til å teste åssen setene i bilen din beader :P

Skrevet
Gleder meg til at se bilen din skotner B)

Ja, den står jo der og glanser med nybehandlede vinduer (NanoLotus vindusforsegling)

Følg på Facebook!

Hans Marius
  • Admins
Skrevet
Huff, det heter Truls og jeg, Dennis :P

Hehe er vell det samme det :P

Ole Gunnar
Skrevet

Kanskje vi sees på Søndag da ?

Jeg tenker på å dra nogenlunde midt på dagen. :D

Sender dere PM.

• Admins
Skrevet
Kanskje vi sees på Søndag da ?

Jeg tenker på å dra nogenlunde midt på dagen. :D

Sender dere PM.

Vi treffes nok på søndag ja :)

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Jeg reiser en tur i dag kl 1300, noen andre som skal dit i dag ?

Jeg reiser rundt kl 16 idag sammen med ØrjanA....

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår