Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hmmmm Tommy / Virtual,

Hehe du visste dette MÅTTE komme ;) Den bilen din så IKKE slik ut når jeg så den i Bodø på fredag :D

Skrevet (endret)

For og si noen ord, dette er meget pent utført arbeid.

Har flere kamerater med volvo 940, og de skal få se worklog'en ! garanterer at de får bakoversveis :wub:

Endret av S-Stian
  • 1 year later...
Skrevet

Blir vel litt ny lakk etterhvert, så da må jeg våtslipe på nytt! Gleder meg allerede :)

Scandicshine Detailer

Skrevet

Hehe, begynner å bli et par mnd siden jeg har vært her :)

Scandicshine Detailer

garrett_T4
Skrevet

Måtte lese gjennom hele tråden for sikkert 5. gang, lenge siden ja :) hehe, men fortsatt like gøy å lese

Skrevet

Tommy inne her igjen :) Skjeldent.

Sett tråden flere ganger, sykt bra.. det veit du ;)

Skrevet

Godt å se du er alive & kickin' Tommy, vi gleder oss alltids til nye writeups fra den kanten :)

• 7 months later...
Skrevet

må bare dra denne opp igjen,utrolig dyktig fyr,synd han ikke er så aktiv her ine lenger <_<

A6 Avant bitdi

S2 avant

• 4 years later...
Skrevet

Hei hei!

Bladde gjennom den e tråden for første gang på mange år for å mimre litt, good times!

Volvoen er desverre ikke blant oss lengre, men har en BMW jeg ikke har gjort annet enn å claye og vaske enda.

Ble gira på å detaile den! Tror ikke jeg har tid til noe våtsliping, men en solid korrigering av lakken må jeg ta meg tid til.

Skal prøve å lage en Show and shine når den tid kommer :)

• DCN Poeng 1

Scandicshine Detailer

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår