Gå til innhold

Kattevask av en Mazda 6


kris1986

Recommended Posts

Kjapp vask, brukte dette:

CG CW+G

Washmitt

Prikkbort

Water magnet og Guzzler

Sonax glans sjampo

Meguiars Wheel Brightener 1:6

DSC00406.jpg

DSC00408.jpg

DSC00409.jpg

DSC00410.jpg

DSC00411.jpg

DSC00412.jpg

DSC00413.jpg

DSC00414.jpg

Oh yeah ;)

DSC00416.jpg

DSC00415.jpg

Water magnet og Sonax hurtigvoks, det fungerer helt utmerket sammen ;) Helt tørt og en veldig pen glans B) Første gang jeg har prøvd WB, spraye på, virket i noen min og helt rent! Deilig på felger som er litt vel skittene

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice job..

Takker sjef!

Flinke gutten vår ;)

Ble rent og pent dette.Såg jo helt j..... ut og da.

WB er konge stoff,bruker det titt og ofte.er knall og fjerne møkk som sitter godt fast

Ja, den så jævlig ut! Men ble pen da :) WB fikk jeg opp øynene for, ikke noe jeg kommer til å bruke på mine felger, men på biler som skal tas, da er det sikkert ett bra stoff ;)

Bra kjapp vask det!!!! Er det den det har vært snakk om?

Jupp! Bilen er i skikkelig bra stand! Han har vasket den med svamp og pusseskinn i to år, men lakken er hard så er veldig lite swirls på den. Han har fått kreft nå, så jeg holder bilen vedlike da vettu, pluss pluss! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott vaskejobb osv. Men hvor er katten?! :huh:

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • Admins
truhaa

Så ut som du duger mht kattevaskene du, ble bra rent...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarer! Nei, skal ikke kjøpe den..

Mine gamle felger på Primeraen begynte å flasse med Turtle Wax extreme wheel cleaner eller noe, kjipt! Men hele clue er vel at den ikke skal ligge på lenge.. Ser det er mange som bruker den, så tar en råsjangs ;)

Fin bil! En del mer sportslig å kjøre enn VW Passat, minner meg litt om en Mondeo som ikke er fult så bra i svingene (har tatt meg en tur med den.) Litt mindre presist girskift, og motoren tror jeg er lik som en Mondeo (1,8-literen) Alt i alt en fin og pen bil (- litt rust som er på den ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...