Gå til innhold

Den seriøse off topic tråden...


Bernhard

Recommended Posts

  • Svar 967
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Marius

    113

  • Bernhard

    113

  • truhaa

    87

  • ClearCoatChristR

    43

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Kan godt fikse noen bilder av barskapet (kjøleskapet) mitt..vis det er av interesse? Trur det står noe snadder der..blant annet noe morsmelk..etc! Vet ikke hvordan morsmelk er til å blande med, men Bernhard eller Ketil kan vel være test kaniner?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Kan godt fikse noen bilder av barskapet (kjøleskapet) mitt..vis det er av interesse? Trur det står noe snadder der..blant annet noe morsmelk..etc! Vet ikke hvordan morsmelk er til å blande med, men Bernhard eller Ketil kan vel være test kaniner?..

Hmmm, får du fortsatt morsmelk Marius?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ikke dumt, Adele sluttet med morsmelk når ho var 10 måneder og bleie når ho var 2... Men men, er ikke greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt, Adele sluttet med morsmelk når ho var 10 måneder og bleie når ho var 2... Men men, er ikke greit...

Nei, men nå har jeg hatt litt problemer med avføringen, har ikke helt kontrollen på den, for å si det sånn. Så da er greit å ha på seg bleie i tilfelle det skulle skje noe på skolen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Ja, men jeg har fått streng beskjed fra mamma og pappa, at når jeg fyller 18 år så er det slutt på morsmelk og av med bleie!

Får du morsmelk fra faren din også?

Spesielt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja nå har ikke jeg vært ute på 2 dager, pga forkjølelse. Men er rundt -6 her nå.

Så imorra har jeg tenkt meg en tur på skolen, for å være med på elektro timen. Fra kl 10 til halv 12.

Litt av en kontortid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...