Gå til innhold

Den seriøse off topic tråden...


Bernhard

Recommended Posts

  • Svar 967
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Marius

    113

  • Bernhard

    113

  • truhaa

    87

  • ClearCoatChristR

    43

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

kjedelig det ja, men det positive er vel at det kan være starten på noe annet stort da...

the world is your oyster...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men folkens, kan hende vi ikje snakkes før helgen :) Håpe det har skjedd mye her til eg eventulet kommer tilbake igjen, hvis eg ikje kommer meg inn her på turen då :P

Ska til Østlandet på tur så kos dere :D Ska eg hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men folkens, kan hende vi ikje snakkes før helgen :) Håpe det har skjedd mye her til eg eventulet kommer tilbake igjen, hvis eg ikje kommer meg inn her på turen då :P

Ska til Østlandet på tur så kos dere :D Ska eg hvertfall :D

Ser ut som denne tråden har dabba litt av gitt..de har finni ut at ikke det er så mye å prate om når ikke vi kan prate om H*****..og lignende.. :rolleyes:

Men du får kose deg på tur :) Oppe i alpene her på sørlandet har det vært knallvær..så idag har jeg vært ute å dratt feltet i skisporet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Vært på ski i dag jeg også, og det som er så f.. er når du selv syntes du har deeet drivet nedover løypa og så kommer det noen som er svosj forbi... så må få opp kondisen.. satt i bilen etterpå ovb var svimmel og kvalm også, så noe landslagsplass er ikke innen rekkevidde annet en som saftblander gitt... men morro er det da...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Har opplevd det samme Truls...Enten så er de dopa eller så er de i jækla god form..!

Kjente at kondisen ikke var heeelt som den skulle være, så jeg dro ikke feltet så veldig lenge...men jeg føler jeg gjorde mitt. Så alt i alt var det en knalltur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen da, får ikke vite noen ting. Jeg vet at jobben min ryker, men jeg får ikke vite når...eller om jeg får sluttpakke, så jeg vil nødig si opp før den tid også...I værste fall må jeg vente helt til 1. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gleder jeg med bare til imorgen tidlig og resten av helgen for da skal jeg jobbe med en svart golf 4.

Har tenkt over hvilke produkter som skal brukes mange ganger og gledet meg til denne helgen lenge nå. :D

Oioioioi som eg gleder meg til å bruke foam lancen eg fikk for lenge siden. :wub: (føles ihvertfall som en evighet siden, selv om det bare er en liten måned siden)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Med andre ord er det mildt hos deg om dagen da?

og husk kameraet ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli litt mildere ja. Håper på 3-4 pluss imorgen sånn at det går fint å vaske bilen.

Resten skal gjøres i varm garasje så da kan det være så kaldt det bare vil imorgen. :lol:

Nå reiste min bedre halvdel avgårde med kameraet, men har alltids et brukbart mobilkamera og skal se om jeg ikke klarer å få tak i et godt kamera til etter-bildene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...