Gå til innhold

Den seriøse off topic tråden...


Bernhard

Recommended Posts

Være sykmeldt er skikkelig dritt :( Var sykmeldt fra 10.april til 22.september i 2008.. deretter jobba jeg fra da, til 14.januar i år. og da er jeg sykmeldt igjen :( faans dritt :/

Endret av SteinV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 967
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Marius

    113

  • Bernhard

    113

  • truhaa

    87

  • ClearCoatChristR

    43

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur i banken nå hos rådgiveren min... Skulle høre angående lån hvis jeg skal kjøpe meg tomt. Det som skjedde var at jeg kom ut med to nye spareavtaler (IPS) noe annet vræl. Kommer til å ha 340.000 i året som pensjonist fra jeg er 67 til 77.. haha.. Flinke til å dytte på de bankfolka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Når du er pensjonist så har du ikke en dritt å bruke penger på uansett, så jeg hadde heller brukt penga nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spareavtaler er bare fjas. Hva har de igjen, de som satte penga i fond for 5-6 år siden? Jo de er tilbake der de startet... Spar BSU for svarte, det er og blir det beste som finnes (uten risiko), og gir deg gunstige vilkår den dagen du skal låne til hus eller.no

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at kneet ditt også er hypokonder, det gidder ikke å jobbe for deg heller :P

Det kan jo hende :P det er uenig med meg om dagen også så :P

Men skal til mjøskirurgene på torsdag (igjen) så da får jeg høre hva dem mener skal skje nå :P operert 3 ganger før, så nå må jeg vel kappe det av :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du me kneet mitt å kapper det av samtidig?

har allti slitt me belastningsskade i knærene, men pga eg hinker så forbanna mye siden eg ikje gidd å bruke krykkene 24/7 så har kneet virkelig begynt å tøyse seg :P

LEI av å gå heme no asså! Eneste fordelen e at eg kan gå på byn på torsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å ha 340.000 i året som pensjonist fra jeg er 67 til 77.. haha.. Flinke til å dytte på de bankfolka!

...og 340.000 er vel sikkert det nordmenn har som gjennomsnittlig månedslønn innen du er 67 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Kommer du å leker med bilen min da? :P

Hvem av dere vil leie denne hallen til meg da? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...amp;areaId=2013

Gjerne det, du har jo bakhjulstrekk så det kan jeg godt..

God deal, jeg er ute og spoler med bilen og bensinen hans, mens han vasker hos meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Tar du me kneet mitt å kapper det av samtidig?

har allti slitt me belastningsskade i knærene, men pga eg hinker så forbanna mye siden eg ikje gidd å bruke krykkene 24/7 så har kneet virkelig begynt å tøyse seg :P

LEI av å gå heme no asså! Eneste fordelen e at eg kan gå på byn på torsdag :D

Jada, jeg kan ta med det jeg :P

Krykker er bare dritt :(

Jeg knuste kneet på en jerntrapp for 7 år siden, og deretter har det blitt plastikk gitt :P men det blir ikke bra lell..

Så skikjøring har det blitt lite med nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.

Her var det mye fornuftig. :lol:

Nytt gimmick fra mosse fruen dette da,eller klarer ikke mosse fruen og finne på mere dritt og hyle ut av seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og 340.000 er vel sikkert det nordmenn har som gjennomsnittlig månedslønn innen du er 67 :P

Som alle sikkert skjønte,pr dags dato.. ;)

Og ja, skjønner dame på charterfeber.. "bayylajs å kaffe" er snadder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...