Gå til innhold

Alex sin samling


Alex

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Flott samling.. Har det meste du trenger og litt til der... Swissvax Car Bath er super synes jeg.. Lukter godt også, lukter på armen min frem til jeg dusjer etter å ha vasket bil jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Alex

    24

  • Arne

    8

  • Hans Marius

    5

  • skoTner

    5

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Flott samling.. Har det meste du trenger og litt til der... Swissvax Car Bath er super synes jeg.. Lukter godt også, lukter på armen min frem til jeg dusjer etter å ha vasket bil jeg

Takker, hvordan er den med tanke på glid,skum og effekt på voks kontra Chemical Guys maxi suds II ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Så digg som den lukter så burde det være flere som gjør det synes jeg Arne...

Den er jo laget med tanke på voksede biler så det skal ihvertfall ikke være noe problem, gliden er helt super.. Skummer gjør den ikke i samme grad som Opti osv, men er jo ikke skummer som avgjør hvor god en såpe er...

Og jeg skulle gjerne likt å se noen på forumet her som er "normale"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er normale blandt likesinnede :)

Så ja vi er normale under visse omstendheter

Det er bare juggel vel... :)

Neida for kjøpe den sammen med litt andre godsaker fra Swissvax

Endret av Alex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke Chemical Guys sendte hit?

Bruk en forwarder. F.eks http://www.usa2me.com er bra. Da får du en USA-adresse som du kan handle på. Kan du handle alle amerikanske webshopper.

  • Du lager en konto der, får en egen postboksadresse i USA
  • Registrere deg som kunde på f.eks Chemical Guys sin webshop med den nye amerikanske adressen din
  • Handle på shoppen med levering til usa2me adressen du har fått
  • Når varene ankommer usa2me så får du en e-post
  • Logg deg på din usa2me konto og bestem hvor du vil ha levert varene, hvor som helst i verden
  • Så betaler du et lite forwardgebyr og frakt fra dem til deg

Enkelt og MEGET kjekt.

Endret av skoTner

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk en forwarder. F.eks http://www.usa2me.com er bra. Da får du en USA-adresse som du kan handle på. Kan du handle alle amerikanske webshopper.

  • Du lager en konto der, får en egen postboksadresse i USA
  • Registrere deg som kunde på f.eks Chemical Guys sin webshop med den nye amerikanske adressen din
  • Handle på shoppen med levering til usa2me adressen du har fått
  • Når varene ankommer usa2me så får du en e-post
  • Logg deg på din usa2me konto og bestem hvor du vil ha levert varene, hvor som helst i verden
  • Så betaler du et lite forwardgebyr og frakt fra dem til deg

Enkelt og MEGET kjekt.

Jeg har allerede Jetcarrier,men åssen gjør han det med betalting mente jeg.Mange som ikke godtar Norske kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Mest sannsynlig godtar ikke Chemical Guys dette heller, da de er ganske så trofaste mot forhandlerne sine.

Mest sannsynlig godtar ikke Chemical Guys dette heller, da de er ganske så trofaste mot forhandlerne sine.

Alex bestile igjennom meg forresten. Så om noen ønsker noe spesielt, kan jeg skaffe det :)

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Bruk en forwarder. F.eks http://www.usa2me.com er bra. Da får du en USA-adresse som du kan handle på. Kan du handle alle amerikanske webshopper.

  • Du lager en konto der, får en egen postboksadresse i USA
  • Registrere deg som kunde på f.eks Chemical Guys sin webshop med den nye amerikanske adressen din
  • Handle på shoppen med levering til usa2me adressen du har fått
  • Når varene ankommer usa2me så får du en e-post
  • Logg deg på din usa2me konto og bestem hvor du vil ha levert varene, hvor som helst i verden
  • Så betaler du et lite forwardgebyr og frakt fra dem til deg

Enkelt og MEGET kjekt.

Er dette noe du da kan spare en del penger på frakten, eller blir det ca den samme frakten som hvis en skulle handlet hos en annen butikk i USA som sender til Norge? Slik at dette bare er for å få butikker som ikke egentlig sender til norge til å gjøre det allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe du da kan spare en del penger på frakten, eller blir det ca den samme frakten som hvis en skulle handlet hos en annen butikk i USA som sender til Norge? Slik at dette bare er for å få butikker som ikke egentlig sender til norge til å gjøre det allikevel?

Du sparer ingenting på disse i alle fall, tvert imot. Så her er det kun for dem som egentlig ikke sender til Norge. Jeg tror ikke du sparer på noen av disse forward'erne.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig som du sier at det ikke alltid er så mye og spare på disse,om det er noe i det hele tatt,MEN enkelte har ett mye større og bredere utvalg av varer enn andre.

Eksempel: ADS

Her finner du et utvalg av varer som ikke du finner mange plasser som sender til utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
  • 3 weeks later...
Samlingen Vokser :D :D :D

DSC00702.jpg

OH MY GOD!! Den DER er lekker.... er det Scholl pads også? Ser ikke slik ut?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp scholl pads den oransje og hvite er spider pades og de 2 flate er Filt pads fra scholl skal vis værere enda tøffere en wool

Endret av Alex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp scholl pads den oransje og hvite er spider pades og de 2 flate er Filt pads fra scholl skal vis værere enda tøffere en wool

Grattis med kongetillegg til samlingen din... den der misunner jeg deg for gitt.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...