Gå til innhold

BAS Detailed: 2003 Audi RS6 Daytonagrå

Recommended Posts

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Takk for det, ang produkter ble det brukt Menzerna FG500, FF3000 og SF4000, sammen med Menzerna pads. Menzerna padsene er forøvrig veldig gode å bruke, og ikke minst så holder cuttingpaden form og cut lengre enn ting jeg har testet før.

Og 3M FCP ble brukt sammen med gul Uber :)

Forøvrig så skylder jeg deg litt melkesjokolade Belle, den tittet så stygt på meg igår så jeg kverket den..

Northhomie
Skrevet

Med andre ord, du anbefaler Menzerna på hard audi-lakk? Er så usikker på om jeg skal gå for scholl serien eller menz.. :o

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Helt klart, Menzerna har veldig gode produkter, jeg har hele serien fra mange år tilbake, men det som er ute nå er veldig forbedret fra dengang :)

• DCN Poeng 1
Skrevet

(med forbehold om at du allerede har gjort det, Bernhard)

Kunne du en gang du får ånden over deg gjort noen sammenligninger med Scholl og Menzerna? Litt sånn hva/hvordan/hvorfor?

Sikkert mange som ville lest med stor interesse.

Det kan jo tidvis virke som det eneste som duger her i Norge er Scholl. Fint med mangfold.

www.sanne.com / www.oysteinsanne.com
Audi A4 B9 2017, Audi A4 B8 2011Audi A3 2008

Larsern
Skrevet

Flott jobb på flott bil Bernhard. Tror faktisk jeg sitter på noen bilder fra vask osv av denne skjønnheten. Noe jeg har glemt å sende deg kanskje... :blush:

2003 Porsche Carrera 2

2004 Range Rover TD6

Samlede S&S

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
hmsilset
Skrevet

kikka på denne i går, men glemte cred.Så ga deg en nå!Lekkert arbeid på rå bil :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-Silset bilpleie 

Skrevet

Morro med kvalitets lesestoff i en S&S fra BAS igjen! Gjør ikke saken verre at det er en så mata bil som RS6! :)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Takk for det :)

Fikk mail fra eier igår, han hadde kjørt bilen rett fra meg til verksted og der hadde de klart å grise ned førersetet med olje...

• Admins
truhaa
Skrevet

BAS nivå på denne her, ikke annet en forventet at du leverer :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Høyt nivå som alltid! Flott jobb og flott bil :)

Sikkert flere som har spurt, men er du godt fornøyd med den nye voksen? Har vel kanskje ikke rukket å sjekke holdbarhet helt enda.

Hans Marius
  • Forhandlere
Bernhard
Skrevet

BAS nivå på denne her, ikke annet en forventet at du leverer :)

Takk for det Truls :)

Høyt nivå som alltid! Flott jobb og flott bil :)

Sikkert flere som har spurt, men er du godt fornøyd med den nye voksen? Har vel kanskje ikke rukket å sjekke holdbarhet helt enda.

Har ikke rukket å sjekke holdbarhet enda nei, men ellers er jeg veldig fornøyd :)

Smooth B! Klasse dette her ;)

Takk for det Hasse :)

Skrevet (endret)

Kommer eier tilbake for få setet renset da? ;)

Ja, fikk ikke lov til å prøve selv. Tydelig at Bernhard også kan lese kundene sine bra :D

Endret av Keihin
Skrevet

Flott S&S. Inspirerende å se en slik logg:) Glede meg til våren når jeg kan begynne opp igjen:P Savnet en produktoversikt og mellomrom mellom bilder:) Ellers helt topp! Cred gitt!

• DCN Poeng 1
  • Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Takk for det.

Jeg droppet rett og slett produktoversikt da det har vært sutring fra noen medlemmer her inne før pga det.

Skrevet

Takk for det.

Jeg droppet rett og slett produktoversikt da det har vært sutring fra noen medlemmer her inne før pga det.

Javel, da er det også mulig...

Andre medlemmer (som meg) lærer mye av produktoversikter...jeg liker produktoversikter og eksempler på blandingsforhold. La meg få mer!

Jeg har kost seg med en flott S&S, takker Mr. B !

John A

«Seier venter den, som på forhånd har alle sakene i orden, folk kaller det flaks. Nederlag er sikret den, som ikke i tide har truffet de nødvendige forholdsregler, folk kaller det uflaks.» ~ Roald  Amundsen ~

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

Javel, da er det også mulig...

Andre medlemmer (som meg) lærer mye av produktoversikter...jeg liker produktoversikter og eksempler på blandingsforhold. La meg få mer!

Jeg har kost seg med en flott S&S, takker Mr. B !

Takk for tilbakemelding, jeg skal ta det til etteretning til neste S&S, som jeg faktisk legger inn bilder i Photobucket akkurat nå..

JensChristian
Skrevet

Fikk endelig tid til å sette meg ned og ta en skikkelig titt på denne nå :) Knallbra arbeid på en kjempeflott kjøremaskin, cred er gitt :)

BAS <333

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår