Gå til innhold

Div spm ang oppussing av garasje


Maarten

Recommended Posts

ååååhhhh skulle gjerne hatt den takhøyden. Har desverre ikke så mye takhøyde i garasjen min. Det kommer av at den er gammel og har sege en del med årene. Det førte til at jeg måtte klosse ned for å få taket rett, og dermed lavere under taket. Men man skal klare å komme inn med f.eks en LC. Så det holder.. Skal nok primært brukes til polering og skruing, samt litt "kos" og bilprat for gutta!

P.S du hadde litt verktøy ja!! Har de samme verktøy tavlene hvis de er fra tema. Neste helg er det klart for plastring og plating av taket, og det ser jeg fram til. Da kan jeg konsentrere meg om gulvet som er siste sak som må gjøres noe med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje du fikk noen ideer?:)

Ja, så definitivt, løfte taket.. hehe.. neida.. Men jeg likte den lille vogna med spruteflaskene rundt. Er det CO eller tema? Greit å ha noe å legge fra seg maskinen på når man holder på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4

tema vettu;) har noen greie flasker der til 16kr stk;) riktignok ikke Chemical Guys men det duger;) har 2 slike vogner, en til mek og en til bilpleie:) blir de skittne, er det bare å dra de ut å avfette å spyle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

garrett_T4
Hm.. nais garasje det der :) Er det rs4 felger du har stående der? Kanskje jeg må komme å tjuvlåne de litt... :lol:

Litt kantkjørt den ene felgen, så eieren ville ha nye felger, på jobb detta, så jeg bydde han 1000kr;)

men 2 av dekka er gåene da:/

tjuvlåne ja;)

Har hagla utafor kjøkkenet å patroner ved smørpakken i langskapet;)

xD

Beklager OT

Men ser det er mange fine garasjer i linkene folk legger inn her, fint med litt inspirasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Kommer an på hva du kan bruke, vil ha og bruksområde.

Har du ett noe ujevnt betonggulv el.l. så er nok Kiwi Tiles ett bra alternativ til maling og flis.

Sparer deg mye jobb på å rette av gulvet, sparkling og fuging av flis, bare å ta de rett ut av pakken og slenge på gulvet.

Jeg vurderte slike, men sia kvadratprisen er 225,-, garasja mi er 80m² og jeg kan få behove for å sveise gikk jeg for epoxymaling til under 30 kr/m². Får bare håpe den tåler frost...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hva du kan bruke, vil ha og bruksområde.

Har du ett noe ujevnt betonggulv el.l. så er nok Kiwi Tiles ett bra alternativ til maling og flis.

Sparer deg mye jobb på å rette av gulvet, sparkling og fuging av flis, bare å ta de rett ut av pakken og slenge på gulvet.

Jeg vurderte slike, men sia kvadratprisen er 225,-, garasja mi er 80m² og jeg kan få behove for å sveise gikk jeg for epoxymaling til under 30 kr/m². Får bare håpe den tåler frost...

Kan du skaffe epoxy sa du? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...