Gå til innhold

Golf4


AndersB

Recommended Posts

Hans Marius
AndersB

Takker :)  Denne var re-lakkert både her og der, kom kanskje litt dårlig frem i tråden. Men var stort sett de panelene som var vanskelige å få holo-frie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt bra forbedring dette, creds fra meg til deg! Surt med seig lakk, kjekt med DA! MG#16 er egentlig en finfin voks det, men som med all parafinbasert voks, så må det legges tyyyyyyyyyyyyynt for at det skal gå an å få det av igjen. Nevnte jeg at det må legges tynt! Og til Mr. fosse, den voksen kunne du sendt til meg... ;)

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Takker folkens  :D 

Her er et par sterkt etterlengtede bilder av emblem  :P

Utvilsomt en forbedring - svarte emblemer er et must! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB

Tusen takk, ang #16 tenkte jeg at det skulle være plankekjøring siden jeg har brukt collonite 476s uten problemer(har fått inntrykk av at denne er værstingen når det kommer til fjerning). velvel skal ikke gi opp #16 for det  :)

Utvilsomt en forbedring - svarte emblemer er et must! B)

hehe, skal hilse fra eier og si TUSEN TAKK! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essiek

Megs#16 kan være riktig pain in the ass, spør du meg... Min boks havna i søpla etter bruk i helga på min egen bil, da jeg måtte gnikke og gnukke for å få dritet av lakken igjen ble det jo litt merker i lakken (sort met.). Så etter en del QD og mange minutter med banning var det bare å få sauset bilen inn med avfetting, hehe. Da ble det swissvax isteden;)

Tyyyyyyynt. Kan du se #16 ligge på panelene så har du lagt på for tykt :) Kan være greit å påføre f.eks halve panelet med app-pad, og deretter spre det ut resten med DA. Da blir det tynt da (tog du an?). Vel vel, en boks med #16 varer omtrent til 200 biler ser det ut til.

Og Anders: Bra jobba :):thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Tusen takk, ang #16 tenkte jeg at det skulle være plankekjøring siden jeg har brukt collonite 476s uten problemer(har fått inntrykk av at denne er værstingen når det kommer til fjerning). velvel skal ikke gi opp #16 for det default_smile.png

Har ikke testet 476 selv, men synes i alle fall 915 var veldig pes å buffe av. Den må i alle fall legges på TYNT for å være lett å buffe etterpå ;)MG#16 synes jeg var enkel i forhold til 915!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Dennis

Veldig bra jobba og for et nydelig resultat B)

Synes denne gråstein til gull forvandlingen fortjener en plass i Hall Of fame ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...