Gå til innhold

Geirs Lexus CT 200h [SOLGT]

Recommended Posts

Simen
Skrevet

Hmm er enig med vsbilpleie, var ingen betydelig "oppgrader" synes jeg. Ville heller brukt penger på noe annet. :)

Men er veldig uenig i emblemfrie griller, synes sjeldent/aldri det er pent..

Skovdahl
Skrevet

Om du selv føler det er verdt det, og syns det løfter utseendet på bilen, så er det bare å klinke til!

Jeg for min del syns det var en flott, men diskret oppgradering i tråd med linjen du har lagt deg på med bilen. Så go for it :)

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Skrevet (endret)

Nydelig med litt innspill. Til slutt er det jo jeg selv som vet hva jeg vil trives med, men for å unngå skylapper er det alltid fint med innspill fra fornuftige folk!

Tror ikke det finnes emblemfritt til denne. Har ikke sett noe.

Har tenkt litt på om jeg skulle ha svart tak f.eks, men da bør jeg jo også ha svarte felger for å unngå for mange farger? Merker at jeg er litt sugen på å skille den ut enda litt til uten at det går utover linjene på bilen på noen måte, men det virker som om det er lurest å holde fingrene av fatet :)

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Skrevet

Må si jeg likte F-sport grillen ett snev bedre enn den originale.

Sølv/forkrommet likte jeg heller dårlig.

• Moderatorer
Skrevet

Er vel egentlig den kromlista over grillen som ødelegger mye av inntrykket.

Krom og sport passer ikke helt.

F-sport grill med svart list på toppen? Feks ved bruk av folie eller plastidip?

Skrevet

Det synes jeg høres ut som en plan :thumbup:

Skrevet

Er vel egentlig den kromlista over grillen som ødelegger mye av inntrykket.

Krom og sport passer ikke helt.

Ingen dum idé!

Hvor lenge kan man forvente at Plastidip holder seg pen?

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Simen
Skrevet

Jeg har inntrykk av at det holder lenge, men vær forsiktig med Prickbort e.l. - da blir den ødelagt! ;)

• Moderatorer
Skrevet

Når den blir stygg er det jo bare å ta av plastidipen igjen og legge på et nytt lag ;)

• 2 weeks later...
Skrevet (endret)

Spennende tider i møte. Neste vår står jeg forhåpentligvis i ny garasje og tar vårklargjøringen på bilen! Ser at bildet er blitt speilvendt av en eller annen grunn?

post-77-0-34694000-1376087653_thumb.png

Det skal stå et hus på tomta også, men her inne er det garasjen som er interessant :D

Endret av Geir

Skrevet

Har eget nå også, men kliss nytt har jeg aldri regnet med at jeg skulle få til. Det blir stas.

Tar gjerne i mot masse tips til innredning av denne garasjen her. Struktur og ergonomi blir hovedpri :)

Simen
Skrevet

Dette blir bra vettu. Har hjulpi en kompis å bygge garasje noen ganger i det siste, er morro å se hvordan det utviker seg. :)

• 2 months later...
Skrevet (endret)

Flott innslag om deg og bilen i nyeste lexusmagasinet:)

Takk for det! Veldig moro å bli spurt om å skrive, og artig at du koblet at jeg befant meg her inne :)

Endret av Geir

Skrevet

Takk for det! Veldig moro å bli spurt om å skrive, og artig at du koblet at jeg befant meg her inne :)

:) virker som de setter stor pris på entusiastkunder hos lexus:)

Er jo ikke flust av Lexuser her inne så prøver å få med meg de få:)

Carburatore
Skrevet

Godt formidlet bilglede det :)

X2. Og ikke minst likte jeg at du snek inn bilpleie som stikkord. For å være vår nest dyreste investering, er det overraskende få som behandler bilen sin deretter!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår