Gå til innhold

Geirs Lexus CT 200h [SOLGT]


Geir

Recommended Posts

Petter

Skulle ønske jeg kunne være flue på veggen en av gangene B tok den sorte. Tror ordforrådet til Bernhard utvidet seg ganske bra mtp banneord :D

Har vært der... Det var ikke noe gøy........... :unsure:

Lurte han deg også..... Jeg kom og måtte ligge på gulvet i et par timer å leke meg med fanger og kanal.......

Og er det ikke FORFERDELIG å måtte vente så lenge Geir :D Ser ut som en knall bil.

Vi må begynne å snakke sammen oftere Torgeir. Så slipper vi slike feller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det ikke FORFERDELIG å måtte vente så lenge Geir :D Ser ut som en knall bil.

Takk for påminnelsen. Akkurat det jeg trengte :D :D

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tenkte jeg skulle starte letingen etter felger til neste vår allerede nå. Vil tro det er mange her inne med kunnskap om gode nettbutikker o.l. som kan hjelpe meg litt.

Boltsirkel på denne bilen er 5x100. Original innpress er jeg litt usikker på, men som med forrige bil vil jeg at sommerfelgene skal fylle ut hjulbuene slik at jeg får hjula helt ut på linje med karosseriet. I tillegg tror jeg 19" blir for stort på denne, så 18" får holde. Bilen skal selvfølgelig legges litt nedpå. Blir nok 30 mm.

Kom med tips, folkens! Vil sette stor pris på det. Bilen er hvit, som nevnt tidligere i tråden. Tror egentlig ikke jeg skal hoppe på "bølgen" med sorte felger, men jeg kan sikkert overbevises :D

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg var i Oslo forrige helg og prøvekjørte en klin lik bil, bare i annen farge, for å dempe abstinensene mine. Det hjalp når jeg kjørte, men da jeg leverte den fra meg ble det bare verre. Smart! :blink:

Vet dere om det finnes noe på apoteket for slikt som dette? Rehab.

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ha ha ha, ja ikke bare han som venter nå gitt.... :D

Takk for det Geir....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil. Er greia med å lage tråden allerede nå at vi andre riskokerfans også skal gå og glede oss til å se skjønnheten etter sommeren?

Nja...litt av grunnen til å opprette tråden allerede nå er jo for å holde abstinensene nede. En annen greie er å samle tips til felger etc fra smarte og fornuftige mennesker her på forumet :D

ha ha ha, ja ikke bare han som venter nå gitt.... :D

Takk for det Geir....

Vennligst utdyp? Takk for hva? :P

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Gleder meg til å se denne bilen her :) ikke noe annet..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Næmmen...hva er det som har kommet trygt frem til Norge? Nå teller jeg dager...fem måneder er snart over! Kan nesten ikke vente på å få den hjem, og nattesøvnen begynner allerede å bli dårlig :unsure:

IMG_0642_zps1d594d8b.jpg

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, fronten på den var drit fet! Lukter klasse lang vei av den der!

Du må ta flere bilder når du får den i hus :)

Og nok en gang, gratulerer!

Endret av Bilpleie gærning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Regner med at den ripen på frontfangeren blir lakkert opp før du overtar? Skjønner godt at du gleder deg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle den ha transportskader forventer jeg ikke å se dem når jeg henter den, men da kan det jo hende jeg fanger de opp med måleren, hehe. Blåser man opp bildet ser man trafikkfilmen, så jeg håper den har tatt det som eventuelt har prøvd seg.

Det blir også spennende å se hvordan en bil faktisk blir levert fra fabrikk. Spent på om lakkdybden jevnt over er lik, om de har litt ekstra lakk på de nederste panelene på dørene osv. Har aldri hatt kliss ny bil før, så denne skal jeg sørge for å ha stålkontroll på fra dag 1!

Kommer selvfølgelig til å ta flere bilder! Kommer ikke til å sove så mye dagen før, og togturen på drøye to timer, pluss t-banen fra Oslo S til Storo blir tuuuuuung :thumbup:

Og takk for gratulasjonen :)

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, gleder meg til å se flere bilder av den etter du har hentet den (hvis du har tid til å ta bilder da ;) )

Ett lite tips, lag deg en sjekkliste over hva du skal se over før du henter bilen. Lett å overse småting når forhandleren står og dingler med nøkklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...