Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Måtte selvfølgelig ligge inn ei lita bestilling :P

Just to confirm, you have ordered:

VAL-POSEIDON-5L Valet Pro Poseidon's Carnauba Wash (5L) 1 @ £21.23

MEG-D10101 Meguiar's All Purpose Cleaner (3.78L) 1 @ £14.43

MEG-M2116 Meguiar's Mirror Glaze #21 Synthetic Sealant (473ml) 1 @ £15.28

MEG-G17216 Meguiar's Ultimate Compound (450ml) 1 @ £8.50

MEG-X1000 Meguiar's All-Surface Interior Brush (single) 1 @ £6.77

MMM-50383-1L 3M Car Care Perfect-it III Ultrafina SE Polish 50383 - Blue (1000ml) 1 @ £24.64

MMM-80349-1L 3M Car Care Perfect-it III Extra Fine Compound 80349 - Yellow (1000ml) 1 @ £22.94

MMM-50417-1L 3M Car Care Perfect-it III Fast Cut Plus 50417 - Green (1000ml) 1 @ £22.09

MMM-09552 3M Car Care M14 Backing Plate 125mm (single) 1 @ £16.98

MMM-50487GREEN 3M Car Care Green Compounding Pad - 150mm (Single) 2 @ £8.47

MMM-50388BLUE 3M Car Care Blue High Gloss Polishing Pad - 150mm (Single) 2 @ £8.47

MMM-50488YELLOW 3M Car Care Yellow Polishing Pad - 150mm (Single) 2 @ £8.47

MMM-3434-50 3M Car Care 3434 Masking Professional Tape 50mm (1 roll) 2 @ £4.21

DOD-TOOLEDUP Dodo Juice Tooled Up Detailing Bag (single) 1 @ £16.98

DOD-SNBC1PC Dodo Juice Supernatural Buffing Cloth (40x40cm) 1 @ £5.53

VAL-BRUSH-DASH-L Valet Pro Large Soft Detailing Brush (single) 2 @ £2.51

VAL-BRUSH-DASH Valet Pro Small Dash Brush (single) 2 @ £1.66

VAL-BRUSH-WHEEL Valet Pro Non-Scratch Chemical Resistant Wheel Brush (single) 1 @ £6.77

Discount (DCNO5) : 5%

Shipping by Road (4-5 days) : £0.00

Total charged : £237.23

Jeg bestilte i natt og nå er pakken sendt :)

Skrevet

Fikk brev fra Fedex idag med regning på utlegget de har hatt når de har fortollet pakken, kom på litt over 400. Jeg får ikke moms utenpå det igjen eller?

Skrevet

Nei, da har FedEx lagt ut moms for deg og du har nå fått regningen på MVA / Moms pluss gebyret FedEx tar for å legge ut / fortolle for deg. Når denne er betalt er "handelen" ferdig.

Skrevet

Fikk brev fra Fedex idag med regning på utlegget de har hatt når de har fortollet pakken, kom på litt over 400. Jeg får ikke moms utenpå det igjen eller?

Tipper det er momsen jeg...

• Admins
truhaa
Skrevet

Meguiars G220 ser det ut som... gullegod sak det :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

Sjef. Sonus polish jeg ser?

Nope, klikk på bildet :) Det er Sonüs vaskemiddel til microfiber :)

Andreaskarm
Skrevet

Se der ja.. Litt trøtt her;-) Har selv handlet full pakke med polish i fra Sonus pluss tilhørende pads og såpe til god bilene mine:-)

Skrevet

Sonüs skal være godsaker det, hører jeg! Har noen microfiber som trenger litt stell, så tenkte teste ut.

Skrevet

Noen som har fått det tilsendt via Tollpost?

Noen flere som har fått kjempe regning derfra?

ja, jeg har fått en diger regning fra Tollpost på en bestilling jeg fikk fra CYC

MVA 369,-

Utleggsprovisjon 147,-

Fortolling 315,- + mva

porto/papir 84,- +mva

Sendte en mail til Tollpost og lurte på om verden hadde gått aldeles gal her, uten at det kom noe fornuftig ut av det. etterhvert fikk jeg snakke med en dame hos tollpost sin DPD avdeling som fortalte at det hele stod på om pakken var merket som "DDP - delivery duties paid" eller "DDU - delivery duties unpaid" under leveringsbetingelser. jeg sendte dermed en mail til Tim som bekreftet at disse utgiftene har jeg allerede betalt for i frakten hos dem. jeg videresendte dermed denne bekreftelsen til samme dama i tollpost som fikk ordnet med en kreditnota slik jeg slapp unna med 147kr som er vanlig...litt styr men vel verdt det (sparte nesten 500kr)

Skrevet

Det er veldig fint du sier fra om dette og hva som må gjøres, for jeg tror det er flere her som har opplevd det samme :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Skrevet

Må si dette er en kjapp side gitt. Bestillte søndag kveld.. Pausen på VM kampen.

Fikk mail idag om at pakka var sendt.

Dette som kommer:

KES-DAS6-EU Kestrel DAS6 Dual-Action Polisher - EU (single) 1

SON-DWDT-2 Sonus Der Wunder Microfibre Drying Towels - 2-pack (2x 24x30 inches) 2

SON-43-085DA Sonus Backing Plate for 4-inch Spot Pads (single) 1

SON-DASFP-5 Sonus 5-inch DAS FlexPlate for DA Polishers (single) 1

SON-SFX-1SP Sonus SFX-1 Spot Pad - Yellow (4-inch) 1

SON-SFX-2SP Sonus SFX-2 Spot Pad - White (4-inch) 1

SON-SFX-3SP Sonus SFX-3 Spot Pad - Orange (4-inch) 1

SON-SFX-4SP Sonus SFX-4 Spot Pad - Black (4-inch) 2

SON-SFX-1FP Sonus SFX-1 Swirl & Scratch Remover Pad - Yellow (6-inch) 2

SON-SFX-2FP Sonus SFX-2 Paint Polishing Foam Pad - White (6-inch) 2

SON-SFX-3FP Sonus SFX-3 Final Finish Foam Pad - Orange (6-inch) 2

MEG-D14001 Meguiar's Wheel Brightener (3.78L) 1

EZD-BRUSH EZ Detail Brush (single) 1

MEG-M3416 Meguiar's Mirror Glaze #34 Final Inspection (473ml) 2

SHI-DISPUMP1OZ Shinearama Dispenser Pump - 1oz (single) 5

SHI-FOAMTRIG Shinearama Foam Trigger Spray Head (single) 7

SHI-16OZPVC Shinearama Plain 16oz bottle (Single) 5

MEG-D20140 Meguiar's Wheel Brightener Bottle - Lilac (single) 2

MEG-D17001 Meguiar's Hyper Dressing (3.78L) 1

MEG-G13005 Meguiar's NXT All Metal Polysh (142g) 1

MEG-E7200 Meguiar's Sanding Pad (single) 1

MEG-S3025-1 Meguiar's Unigrit Finishing Papers - 3000 Grit (1 sheet) 3

MEG-S2525-1 Meguiar's Unigrit Finishing Papers - 2500 Grit (1 sheet) 3

MEG-X3090 Meguiar's Tyre Dressing Applicator (single) 1

RNX-2IN1-500 Rain-X Weatherbeater 2-in-1 Glass Cleaner / Rain Repellent (500ml) 1

Bra påfyll... Må bruke opp resten av feriepengene :-)

Skrevet

ja, jeg har fått en diger regning fra Tollpost på en bestilling jeg fikk fra CYC

MVA 369,-

Utleggsprovisjon 147,-

Fortolling 315,- + mva

porto/papir 84,- +mva

Sendte en mail til Tollpost og lurte på om verden hadde gått aldeles gal her, uten at det kom noe fornuftig ut av det. etterhvert fikk jeg snakke med en dame hos tollpost sin DPD avdeling som fortalte at det hele stod på om pakken var merket som "DDP - delivery duties paid" eller "DDU - delivery duties unpaid" under leveringsbetingelser. jeg sendte dermed en mail til Tim som bekreftet at disse utgiftene har jeg allerede betalt for i frakten hos dem. jeg videresendte dermed denne bekreftelsen til samme dama i tollpost som fikk ordnet med en kreditnota slik jeg slapp unna med 147kr som er vanlig...litt styr men vel verdt det (sparte nesten 500kr)

Der var du heldig, pokker det skulle jeg oxo ha gjort......

Men det er jo veldig greit for nå vet andre oxo om dette problemet med CYC. Men CYC er veldig dyre i frakt!!!!

Skrevet

Bestilte 4. juli. Kom til Norge den 9.juli, men noe tull på gardemoen (+) gjør at jeg ikke får den før 14. juli ifølge sporingssystemet til FedEx.

Skrevet (endret)

Er det sånn at datoen som er oppgitt på fedex sitt sporingsystem er datoen pakken blir levert eller bare en pekepinn?

Endret av Fahii
Skrevet

Har stemt 3 av 4 ganger jeg har bestilt derfra, så jeg tror man må ta datoen som en pekepinn.. De klarer å rote til det meste når pakken når Norge... Det er uansett kjappere og mye billigere å bestille til fra Shinearama enn å bestille fra f.eks Scandicshine, så jeg er godt fornøyd med alt jeg har kjøpt fra Shinearama :-)

Skrevet

Som jeg skrev i mitt forrige innlegg, skulle jeg få pakken i morgen. Fikk imidlertid sms fra bring om at jeg kan forvente pakken på døren innen kl. 16.00 idag. Antatt leveringsdato er nok bare en pekepinn, og man legger sikkert inn en sikkerhetsmargin for ikke å få misfornøyde kunder.

Skrevet (endret)

Der var du heldig, pokker det skulle jeg oxo ha gjort......

Men det er jo veldig greit for nå vet andre oxo om dette problemet med CYC. Men CYC er veldig dyre i frakt!!!!

vet ikke om det er CYC som er problemet, for sending nr2 jeg fikk fra CYC ble jeg fakturert dem vanlige 147kr i utleggsprovisjon...blir spennende å se hva sending nr3 blir ;)

Er forsåvidt enig i at frakten er i overkant dyr hos CYC, men nå har jeg av den grunn lagt inn relativt store bestillinger slik at dette blir fordelt ut over.....selv om det garantert hadde vært mer fornuftig å bestille alt på en gang i plassen for 3 ganger....kanskje litt psykologisk, men det høres så mye bedre ut ovenfor kona når jeg bestiller for 1500,- i steden for 5000,- (betyr ikke så mye at det skjer over en 3x) :P

nå jeg lagt inn en liten bestilling hos shinorama...genialt med gratis frakt ved kjøp av en 5 liter med VP posedion (har jo betalt nesten halve kanna bare med det).

Endret av mortys
  • 2 weeks later...
Skrevet

frakt til norge blir borte når du passerer 20kg

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Skrevet

noen som veit korfor shinearama har fjernet frakt til norge via vei?

Via vei kommer først opp når du runder en viss vekt, så hvis du bare skal ha en boks med voks elns så kommer bare flyfrakt opp :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Skrevet

Via vei kommer først opp når du runder en viss vekt, så hvis du bare skal ha en boks med voks elns så kommer bare flyfrakt opp :)

skulle legge inn en ordre der nå, kommer ikke opp flyfrakt heller. Men hvis man handler for litt mer enn 20 pund kommer veifrakten opp igjen. Sendte mail for å spørre om det var noe galt. Fint med den billige frakten om man holder seg under 200 NOK

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår