Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

la inn en liten bestilling hos shinerama og etter 4-5 dager så var ifølge pakkesporingen til posten pakken annkommet terminal stavanger , så gikk det nye 4-5 dager ingen pakke kom (skulle leveres til meg på jobbens adresse ) så tok jeg kontakt med posten for å spør hva er det som skjer med pakken? og joda den er klar til henting på postkontoret på Foldøy! what!!! Foldøy svarte jeg den skulle jo til stavanger ....... , greia var da at den er sendt med feil postnr. på kvitteringen som jeg fikk fra shinerama etter bestilling så var postnr. riktig . posten sier at jeg må få avsender til å gi dem melding om at pakken er feiladressert . jeg har sendt mail til shinerama og forklart problemet for 2 dager siden og venter fortsatt på svar... :(

edit:

fikk nettopp svar fra shinerama at de skulle gi beskjed til fedex , så nå er det bare vente å se hva som skjer...

Endret av bjørn
  • 2 weeks later...
Skrevet

Fare for at jeg må kjøpe meg endel scholl derifra ja. Billig var det. Det var jo delvis prisen som var grunnen til at jeg gikk over til 3M, null konkurranse på scholl. Jeg har jo noen gamle flasker med S03+, S17, S30 og S40, men det har jo kommet så mange oppgraderte versjoner. Jeg har kun brukt 3M det siste året, men jeg får se om jeg greier å få brukt om det som er igjen i scholl flaskene :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Skrevet

Noen som har fått Scholl fra disse enda?

Har ikke fått det enda. Pakken er akkurat vekk fra Paris, men her er det som er/skal være i pakken: Litt irriterende at de "aldri" fikk inn bakplate til spot pads, men det er jo mulig å få andre plasser.

Shinearama Foam Trigger Spray Head (single) 5 @ £1.69

Shinearama Empty Spray Bottle - No Label (single) 3 @ £1.27

Shinearama Plain 16oz bottle (Single) 2 @ £0.64

Bilt-Hamber Surfex HD (1000) 1 @ £5.91

Valet Pro Orange Pre-Wash (500ml) 1 @ £4.21

Meguiar's Wheel Brightener (3.78L) 1 @ £16.98

Meguiar's Wheel Brightener Bottle - Lilac (single) 1 @ £1.69

Meguiar's Chemical-Resistant Spray Head (single) 1 @ £1.69

Scholl Concepts S3 GOLD (1000ml) 1 @ £25.49

Scholl Concepts S30+ Fine Cut Final Finish (1000ml) 1 @ £25.49

Scholl Concepts S17+ Medium Cut & Finish (250ml) 1 @ £11.02

Eurow Shag Weave Microfibre Towel (12x16 inches) 3 @ £2.51

Sonus SFX-1 Spot Pad - Yellow (4-inch) 1 @ £4.21

Sonus SFX-2 Spot Pad - White (4-inch) 1 @ £4.21

Sonus SFX-3 Spot Pad - Orange (4-inch) 1 @ £4.21

303 Products High Tech Fabric Guard (16oz) 1 @ £11.87

Øyvind G
Skrevet

Har ikke fått det enda. Pakken er akkurat vekk fra Paris, men her er det som er/skal være i pakken: Litt irriterende at de "aldri" fikk inn bakplate til spot pads, men det er jo mulig å få andre plasser.

hvis man skal si noe negativt om shinearama, så må det være at det tar 7 skuddår før de får inn varer som de har gått tomme for :(

bortsett fra dette så er jo dette en kjempe bra butikk om har hatt feilfri bestilling og sending alle de gangene jeg har handla derifra.

Skrevet

Spurte om frakt der en gang og da satt han opp Norge mht shipping, hadde vel nesten 40 kg på vei derfra til 25 pund i frakt, men måtte droppe bestillingen derfra dessverre, men det er MYE der inne om en titter litt, flasker og pumpedyser er jo knallbillig derfra, samme med Insta Finish også... så kommer nok med en bestilling der etterhvert...

fint å holde oss oppdatert på bestillingen :)

Bestilte herfra på onsdag tror jeg.. Betalte 426 tror jeg for 2 stk Meguiar's Mirror Glaze #21 og noen applicator pads :) Er vel ikke så ille det.. Er på vei nå. Sjekket sporingen og den skal være fremme den 20ende.

Skrevet

Fikk du trekt ifra den engelske VAT-en?

edit*   eller fikk du noe svar på det?  :P

Britisk VAT blir automatisk trukket fra når man velger Norge som fraktalternativ. Vises i handlekurven før man bekrefter bestilingen.

Skrevet

Har nesten akkurat fått ei pakke til derfra. Med frakt og alt så sparte jeg SYKT mye penger på å handle der fremfor i Norge.

Og må utheve pakkingen de har. Den er så sinnsykt mye bedre enn jeg noengang har sett i Norge!

Skrevet

Og må utheve pakkingen de har. Den er så sinnsykt mye bedre enn jeg noengang har sett i Norge!

Jepp en får jo med godteri ;)

Nei, de er flinke til å pakke inn ja..alt flytende plastes inn bl.a

Skrevet

Jepp en får jo med godteri ;)

Nei, de er flinke til å pakke inn ja..alt flytende plastes inn bl.a

Jepp. Frua syns det er stas iallefall. Jeg later som om jeg ikke liker'e... :P

Skrevet

Jeg bestillte derifra for litt over en uke siden. Dette var første gang, og førsteinntrykket var veldig bra.

Fikk med det brittiske godteriet som det er pratet om ovenfor her.

Kom frem til at jeg har spart flerfoldige 100 lapper ved å bestille fra denne siden. Det blir antakteligvis ikke siste gangen jeg bestiller derifra :)

Skrevet

Shinearama Foam Trigger Spray Head (single) 5 @ £1.69

Shinearama Empty Spray Bottle - No Label (single) 3 @ £1.27

Shinearama Plain 16oz bottle (Single) 2 @ £0.64

Bilt-Hamber Surfex HD (1000) 1 @ £5.91

Valet Pro Orange Pre-Wash (500ml) 1 @ £4.21

Meguiar's Wheel Brightener (3.78L) 1 @ £16.98

Meguiar's Wheel Brightener Bottle - Lilac (single) 1 @ £1.69

Meguiar's Chemical-Resistant Spray Head (single) 1 @ £1.69

Scholl Concepts S3 GOLD (1000ml) 1 @ £25.49

Scholl Concepts S30+ Fine Cut Final Finish (1000ml) 1 @ £25.49

Scholl Concepts S17+ Medium Cut & Finish (250ml) 1 @ £11.02

Eurow Shag Weave Microfibre Towel (12x16 inches) 3 @ £2.51

Sonus SFX-1 Spot Pad - Yellow (4-inch) 1 @ £4.21

Sonus SFX-2 Spot Pad - White (4-inch) 1 @ £4.21

Sonus SFX-3 Spot Pad - Orange (4-inch) 1 @ £4.21

303 Products High Tech Fabric Guard (16oz) 1 @ £11.87

Da var pakken mottatt i sin helhet :) Godt pakket inn og uskadet. Eneste negative er vel Bring som står for. Jeg var ikke hjemme, og de leverte den da på postkontoret. Kunne godt ringt iallfall siden jeg ikke var mange hundre meterene borte.

Og ja forresten. Merkelig konsistens på det britiske godteriet :)

Skrevet

Lite tips;

Etter du har brukt WB, ta ut sprayeren og spray gjennom den med vann, sånn i tilfelle den ikke tåler det :) t.o.m ikke alle som er kjemisk motstandsdyktige som tåler WB

;)

Skrevet

Lite tips;

Etter du har brukt WB, ta ut sprayeren og spray gjennom den med vann, sånn i tilfelle den ikke tåler det :) t.o.m ikke alle som er kjemisk motstandsdyktige som tåler WB

;)

Har hørt rykter om dette. Takk for tipset! :)

-volvoRsport-
Skrevet

Nå har de fått inn ennå fler forskjellige gallons fra Insta Finish.

Skrevet

Hmmm... ser ut til at "Norge - By Road" har forsvunnet fra shinearama.co.uk..... tyngre ting som ikke kan velges "By Air" på så får man da ikke handlet til Norge....

Skrevet

Laget en ordre på 16kilo nå, og "Norge - By Road" kom iallefall som alternativ her.

Skrevet (endret)

hmm man må over en viss total-sum før Norge - By Road blir synlig igjen. Bare bestille 1-2 tunge ting som koster under rundt 24-25 pund gjør at det valget ikke er tilgjengelig....

edit: man må over 30 pund....

Endret av Essiek
Skrevet

iDuttis: Nå som det er mange erfaringer gjort, hva med å oppdatere første post med en oppsummering? Så slipper nye brukere (som meg) å lese gjennom 43 sider.

feks kort oppsummering på:

- Butikk rykte, safe å kjøpe?

- Betalingsmåte? Visa, Mastercard, Paypal?

- Burde man legge igjen noen kommentarer når man kjøper fra Norge? mente noen nevnte det ett sted pga moms/frakt inkld eller noe.

- Leveringstid ca.

- Hvilken leveringsmåte burde vi velge?

- Handle under 200kr men betale frakt flere ganger VS storhandel og 1 frakt + moms? Hva blir billigst? Å dele opp eller blir det like så med tanke på frakt koster også.

- Finnes det noen rabatt kode?

- Eventuellt mer?

Håper noen tar seg tid til å skrive en liten oppsummering for oss som ikke kjenner til butikken og det blir plassert på 1st post. Håper det ikke er til mye bry :)

ha en fin kveld! mvh Code

Øyvind G
Skrevet

iDuttis: Nå som det er mange erfaringer gjort, hva med å oppdatere første post med en oppsummering? Så slipper nye brukere (som meg) å lese gjennom 43 sider.

feks kort oppsummering på:

1 - Butikk rykte, safe å kjøpe?

2 - Betalingsmåte? Visa, Mastercard, Paypal?

3 - Burde man legge igjen noen kommentarer når man kjøper fra Norge? mente noen nevnte det ett sted pga moms/frakt inkld eller noe.

4 - Leveringstid ca.

5 - Hvilken leveringsmåte burde vi velge?

6 - Handle under 200kr men betale frakt flere ganger VS storhandel og 1 frakt + moms? Hva blir billigst? Å dele opp eller blir det like så med tanke på frakt koster også.

7 - Finnes det noen rabatt kode?

8 - Eventuellt mer?

Håper noen tar seg tid til å skrive en liten oppsummering for oss som ikke kjenner til butikken og det blir plassert på 1st post. Håper det ikke er til mye bry :)

ha en fin kveld! mvh Code

jeg får ikke gjort noe med første posten, men jeg kan jo svare på noe av dette:

1 - har ikke hørt noe negativt om shinearama, så vil si at det er trygt å handle herfra

2 - betaling med paypal

3 - ang komentar så kom de vel fram til at det var lurt å merke bestilinga med DDP, men det skulle være i orden selv om man glemte dette etter som jeg forstod (dette gjelder da først å frems hvis man kjøper noe som man får fri frakt av)

4 - leverings tid 3-5 virkedager

5 - leveringsmåte. da er jo "by road" billigere enn "by air" men "by air" er nok litt raskere?

6 - dette punktet veit jeg ikke så mye om

7 - rabatt kode: dcno5 = 5% rabatt

8 - kommer ikke på mer

dere får bare rette meg om jeg har tatt feil eller glemt noe :)

Skrevet

"By Air" er begrenset til 10 kg, "By Road" er vel begrenset til 20 kg?

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår