Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Kjøpte varer for 800,- inkludert frakt. Fikk regning fra FexEx på ca 400,- ;)

Skrevet

Er veldig fornøyd med dette firmaet! Enkelte ganger får man pakken på under en uke.

Skrevet

Et greit tips for dem som bor nærme grensa er å hente pakkene i Sverige med Post Restante. Og momse over selv eller hoppe over det. Det kan en bestemme selv.

Det skal jeg gjøre, og pakken kommer i løpet av 4-5 virkedager. :)

Skrevet

Det gjør jeg også alltid. Orker ikke å surre med dette tollsystemet i norge.

Ja, jeg vasker med svamp!

Skrevet

Stemmer dette? Hørtes mye ut med 400. Jeg handlet for 2800 og fikk 500 ifra fedex..

Skrevet

Stemmer dette? Hørtes mye ut med 400. Jeg handlet for 2800 og fikk 500 ifra fedex..

Hva er det man betaler for på denne regningen fra fedex? er det moms og tollgebyr? (i så fall er vel 500 for lite hvis du handlet for 2800?) eller er dette ekstra fraktkostnader og så får man i tillegg en regning fra staten på toppen av dette?

[b]2006 Volvo V70 2.0T[/b]
[s]2001 Volvo S60 2.4[/s]
[s]2003 Volvo V40 1.6[/s]
[s]1988 Nissan Sunny 1.3[/s]

Skrevet

MVA 324,-

Momsansvarsgebyr/utleggsgebyr 80,-

25% mva av utleggsgebyr 20,-

Å betale 424,-

Skrevet

Ordren var på ca 2750. Og regning fra Fedex på 491. Så jeg er ikke helt sikker på hva den regningen innebærer? Jeg betalte den bare og kastet den :) Håper ikke jeg får noe mer senere..

Jkkarlsen
Skrevet

Da har jeg endelig fått bestilt noe :) Gjorde det via Paypal.

Er det nå noe mer jeg må tenke på? Har prøvd å lese deler av denne tråden, men ikke helt fått oversikt.

Skrevet

Da har jeg endelig fått bestilt noe :) Gjorde det via Paypal.

Er det nå noe mer jeg må tenke på? Har prøvd å lese deler av denne tråden, men ikke helt fått oversikt.

er vel ikke så mye annet å tenke på da.. Bare å vente til god sakene kommer ;-)

Skrevet (endret)

324 i moms skal ikke stemme. 324/0,25 = 1296

Du må i såfall handla for 1300 da.

Her skal det være 560 i MVA og en 120 (?) i gebyr tilsammen ~ 680

Edit.

Forresten gjelder DDP kun når en får gratis frakt, eller skal man føre på det uansett?

Endret av killbox
Skrevet

Jeg skrev ikke noe om DDP når jeg bestilte, derfor justerte de opp prisen med 500,- slik at jeg måtte betale 125,- ekstra i moms ;)

Jkkarlsen
Skrevet

Kan dette stemme når jeg valgte "By road 4-5 days" ?

Ship date Apr 18, 2011

Estimated delivery Apr 28, 2011 by 6:00 PM

Skrevet

Stemmer nok det ja. 4-5 dagers leveringstid hører nok med til skjeldenhetene. Har alltid fått

pakker fra shinearama etter ca 10-15 dager....

Skrevet

Da bor du en eller annen merkelig plass.

Så langt har mine tre leveranser blitt levert på dagen (by road). Veldig fornøyd.

Skrevet

Samme her, men nå er det jo faktisk påske i England også da :) Så noe delay blir det nok..

Raskeste jeg har fått fra Shinearama var en bestilling på torsdag som ankom mandag :)

Jkkarlsen
Skrevet

Nå ble det fart på sendinga etter å ha stått stille i Paris noen dager. Selvfølgelig grunnet påska som jeg overhodet ikke tenkte på. Så gjenstår det å se om den bruker 3 dager fra Gardemoen til Krsand

Skrevet (endret)

Er Chemical Guys Blacklight en sealer ? har noen testet den?

Endret av killbox
Skrevet

Det er ikke en sealer, men en glaze som får opp glansen og refleksjonen i lakken din. Nanoteknologi. For best resultat toppes den med Hybrid v7 :) (Som er en sealer)

Skrevet (endret)

Skulle bestille litt fra Shinearama, men da jeg kommer til bunns og skal velge frakt er norge vekke?! noen som har opplevd dette og vet en løsning?

EDIT: glemte ut at jeg hadde over 20 Kg i handlekurven.

post-2531-0-39255900-1304461833_thumb.pn

Endret av hilli
Austevoll
Skrevet

Da ble det en grei ordre fra meg også..

Gleder meg allerede til det kommer :)

Skrevet

Venter på feriepenger jeg.

Da blir det en bra ordre fra Shinearama :)

I tillegg til Coilovers.

-n

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår