Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Siden jeg nettopp har kjøpt meg bil (yeayh), en SAAB 93ss 2.0t, 2003 ("something something" silver;) må jeg jo finne noe skikkelig å pleie den med :) Etter overload av info fra forumet her har jeg omsider sett meg ut en bråte ting på shinearama, men lurer på et par detaljer.

Poster de her da jeg tenkte å handle dette hos shinearama, håper det er innafor ;)

- Noen som har hatt noe kluss med MF og toll? Så på tollsidene at det er toll på håndkler, da fikk jeg litt noia for med min flaks hadde sikkert jeg fått min pakke sjekket, og siden den inneholdt "håndkler" så hadde de smokka toll på hele forsendelsen...pluss noen ekstra gebyr el no annet snadder!? ;)

Men hvis ikke blir jo et logisk oppfølgerspørsmål om noen har noe MF fra shinearama å anbefale?

- Lurte også på om noen har noe erfaring med denne:

http://www.shinearam...=MIG-PRIMOWAX-6

Takker for all innput! :)

Endret av bsa
Skrevet

Om du mot formodning er uheldig og får tillagt toll på microfiber, så er det maks 1-3%.

Moms som er den kjipe ekstrakosten :)

-n

Skrevet

Noen som har innsigelser?

Jeg har kjøpt hex-logic pads til min.

De skal være knall.

-n

Jkkarlsen
Skrevet

Jeg handlet for ca NOK 1700.

fikk momstillegg fra FedEX noen dager etter at pakkene kom (20kg med saker)

Pakkene var merket med DDP og kosten ble kr 488,- det synes jeg ikke er ille å betale. Kjipt seff, men det er vel slik at alle må betale denne avgiften til staten.

Forresten, noen som kan anbefale pads til DAS6 PRO maskinen? Foxx anbefalte Meguiars eller Lake country ccs yellow, orange for sølvfarget Passat 06 modell.

Han nevnte også Meguiars #105 og en finishing polish som Meguiars #205 pga lettere poleringsprodukter vil ikke trenge ned i denne typen lakk.

Noen som har innsigelser?

Har brukt Lake country CCS gul med stort hell

Skrevet

Grime Reaper tar asfalt mye bedre enn Surfex, så om du har asfaltflekker så er det ikke smør på flesk nei...

Skrevet

Ingen anelse om hvor lang tid det tar før det evt går "igjennom". Men få tak i enten wolfs deironizer eller IronX så forsvinner dette tvert.

Sølvpilen
Skrevet

Siden jeg nettopp har kjøpt meg bil (yeayh), en SAAB 93ss 2.0t, 2003 ("something something" silver;) må jeg jo finne noe skikkelig å pleie den med :) Etter overload av info fra forumet her har jeg omsider sett meg ut en bråte ting på shinearama, men lurer på et par detaljer.

Poster de her da jeg tenkte å handle dette hos shinearama, håper det er innafor ;)

- Noen som har hatt noe kluss med MF og toll? Så på tollsidene at det er toll på håndkler, da fikk jeg litt noia for med min flaks hadde sikkert jeg fått min pakke sjekket, og siden den inneholdt "håndkler" så hadde de smokka toll på hele forsendelsen...pluss noen ekstra gebyr el no annet snadder!? ;)

Men hvis ikke blir jo et logisk oppfølgerspørsmål om noen har noe MF fra shinearama å anbefale?

- Lurte også på om noen har noe erfaring med denne:

http://www.shinearam...=MIG-PRIMOWAX-6

Takker for all innput! :)

Handlet litt forskjellig fra Shinearama her forleden, inkludert mikrofiber Valet Pro håndkle, ble ikke noe kluss av dette. Men fikk selvfølgelig den obligatoriske regningen fra FedEx etterhvert.

Skrevet (endret)

Lite spm til dere som handler her.. Lagde meg en liten handlekurv, men skal man logge seg på med noe?? Eller bruker de opplysningene fra paypal til sending?? Finner ikke noe sted å logge meg på(mulig jeg er blind....).

Endret av Mcgyver
  • 2 weeks later...
Skrevet

Bestilte pakke 15/8 og fedex hentet pakken idag. Noen formodninger om hvor lang tid det tar før jeg har pakken?

Skrevet

Mine to siste bestillinger har gått på ca 1 uke. Den ene hentet av FedEx på fredag, levert på døra hos meg torsdag i uka etter, den andre hentet på tirsdag og levert på døra til meg mandag uken etter. Pakkene beveger seg ikke på helg, og de har en ganske morsom rute før de ankommer Norge, så det ser ut som det er 5 virkedager (inkl innleverings og utleveringsdag) som er effektiv fremsending akkurat nå til Trondheim. Pakken går med bring fra gardermoen og frem til deg som bedriftspakke dør-dør og litt avhengig av postnr så kan det være bring opererer med mer enn 1 dag fra oslo til ditt postkontor med dertil ekstra dager på totaltiden.

Skrevet

Jaja, får bare smøre seg med tålmodighet. Får vel pakken før tiden er inne for vinterprepp håper jeg.

Skrevet

Da har pakken ankommet Gardermoen, gleder meg som en unge til å få hjem varene :thumbs:

Noen som vet om det går rimelig kjapt fra gardermoen, kunne tenkt meg å få pakken før helga.

Skrevet

Fikk en pakke fra shinearama i går som skulle ha inneholdt en das6 Pro maskin men til min store fortvilelse hadde de pakket feil og innholdet var en Das6. Etter et par mail til Foxx så var alt ordnet, da jeg trengte en maskin litt kvikt endte jeg opp med Das6'en som jeg hadde motatt og 60 pund i avslag på neste ordre. Må si meg utrolig fornøyd med den dealen :thumbs:

De var utrolig hjelpsomme og ordnet opp i feilen på bare et par timer.

Skrevet

Da har pakken ankommet Gardermoen, gleder meg som en unge til å få hjem varene :thumbs:

Noen som vet om det går rimelig kjapt fra gardermoen, kunne tenkt meg å få pakken før helga.

Knast inn sendingsnummeret på posten.no så kan du følge med. Hvor lang tid det tar avhenger av når den ble levert til posten/bring. Mine har ankommet sent på kveld og ikke blitt levert tidlig nok til å komme med på den dagens sending, så de har blitt sendt dagen etter videre nordover. Men, om den var på gardermoen i går, så skal du vel normalt sett ha den til helga iallefall.

Skrevet

Fikk pakken på døra klokka 14.30 idag, 4 dager før forventet leveringsdag.

Endelig fikk jeg testet Orange Pre Wash, den var kanon og drøøøøøy i bruk :thumbup:

Skrevet

Bestilte en grei pakke derifra i går og fikk mail ifra Foxx rett etterpå da de ikke hadde Maxi Suds II på lager.

Jeg fikk da spørsmål om jeg ville velge ett annet produkt uten noe extra kostnad. Etter å ha valgt Glossworkz ble pakken sendt i dag.

Satser på flax igjennom tollen og at dette går unna:)

Hittil er min erfaring ifra de at de står på for kundene sine. Gode priser, kjapp respons og hurtig levering er gode ting for å få meg tilbake iallefall:)

• 4 weeks later...
Skrevet

Pokker ta da!

Trodde Shinearama hadde litt efaring nå med sendinger til Norge!?

Men spesifiserte de fraktkostnaden på fraktpapirene da? Nei.

Fikk jeg lagt på ekstrakostnad fra FedEx? Ja! 125kr jeg gjerne skulle brukt på noe mer fornuftig.

Og siden jeg ikke fant noe sted å notere "DDP" på PayPal (som jeg forøvrig ikke er overbevist om at er en betegnelse Shinearama egentlig skal bruke i denne sammenheng) sendte jeg et svar på ordrebekreftelsen med "fant ikke noe sted å notere "DDP" som jeg har lest jeg skal bruke"-underforstått=kan du fikse det for meg?! Men det ser det ikke ut som han kunne gitt...

Grrr...

Skrevet

Pokker ta da!

Trodde Shinearama hadde litt efaring nå med sendinger til Norge!?

Men spesifiserte de fraktkostnaden på fraktpapirene da? Nei.

Fikk jeg lagt på ekstrakostnad fra FedEx? Ja! 125kr jeg gjerne skulle brukt på noe mer fornuftig.

Og siden jeg ikke fant noe sted å notere "DDP" på PayPal (som jeg forøvrig ikke er overbevist om at er en betegnelse Shinearama egentlig skal bruke i denne sammenheng) sendte jeg et svar på ordrebekreftelsen med "fant ikke noe sted å notere "DDP" som jeg har lest jeg skal bruke"-underforstått=kan du fikse det for meg?! Men det ser det ikke ut som han kunne gitt...

Grrr...

Du skal skrive det i kommentarfeltet på Paypal, når du betaler...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår