Gå til innhold

Recommended Posts

Akkarbelling
Skrevet

Takker! Må vel kanskje investere i en slik etterhvert, men må vel først prøve å slite ut den gamle :)

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

Skrevet

Bruker min pro nå.Så langt angrer eg ikke på kjøpet :)

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

roadrune
Skrevet

Bruker min pro nå.Så langt angrer eg ikke på kjøpet :)

Mens du skriver? :o

Jøss! :lol:

Akkarbelling
Skrevet

Mens du skriver? :o

Jøss! :lol:

Sånn er det å være skikkelig bilpleieentusiast. Tar aldri pause fra hobbyen B)

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

Skrevet

Pokker da, kan de ikke fylle på lageret sitt med DA snart? Må ha nå...helst igår! :)

Soeyland
Skrevet

Godt fornøyd med shinearama selv - men jeg er ikke vanskelig å tilfredstille heller da :)

Min pakke er på samme bil :D

AndreasLie
Skrevet

Fikk testet litt produkter i går og det blir nok garanter mer handling av de framover, så tenkte derfor å skrive en liten anbefalings liste:

Sonus Der wunder wasche. Tok å blandet en god kork av denne i en bøtte varmt vann og la pads'ene når de var møkkete oppi. Løste opp alt av polish og gjorde pad'en ren og pen med lite arbeid. Skylte de bare i vann etterpå.

Stjärnagloss Körsbär Wash and Wax Denne lukter utrolig digg. I bøtta skumnmer den godt med to korker og gir god glid. Testet den også i kanon med litt valet pro ph neutral oppi og den laget flott skum. Genialt til vedlikeholds vask

Lekker farge :)

_MG_6854.JPG

_MG_6855.JPG

Lukter godt av bilen også

_MG_6857.JPG

Skrevet

Noen som har fått noe herfra i det siste?

Synes det tar litt lang tid på Gardermoen..

Jun 6, 2010 20:38

At local FedEx facility

GARDERMOEN NO

Det er siste aktivitet :S

Forventa levering er i dag.

AndreasLie
Skrevet (endret)

Sjekk sporinga på posten.no Kanskje den har blitt flyttet over til Bring eller Tollpost?

Endret av AndreasLie
Skrevet

Sjekk sporinga på posten.no Kanskje den har blitt flyttet over til Bring eller Tollpost?

Den var vist det ja.. Blei en hurtigtur på posten gitt :)

En gallon kanne hadde lekke utover, og fått en feil voks :S

Skrevet

Den siste pakken tok ganske lang tid da det har skjedd mye i det siste, men var å henta den i dag :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Skrevet

Da har jeg lagt inn min første ordre fra Shinerama. Blir spennende å se hvor lang tid det tar....

Pakke på vei fra Blankbil også, så da er det snart julaften igjen :D

Skrevet

Fikk pakke fra shinerama i går, tok 3 dager fra shinearama til kragerø, ikke feil det :)

Skrevet

Det er vel slik at når det koster 12£ ~ 125NOK,- (uten frakt) så skal den gå under tollgrensa?

Koster 20,13£ ~200NOK,- med frakt ,men kjipt om den blir stoppet av den grunn?

Skrevet

Tollgrensa er 200,- eks frakt. Er pakkeprisen over 200,- betales også mva på frakta i tillegg (altså pakkepris + fraktsum) til gebyrer . Er pakkeprisen under 200,- så betales det ikke mva + gebyrer

Skrevet

Den er goe'

Visste det vel egentlig, men hadde vært surt å bestille no småtteri og fått moms på det :)

Skrevet

Eneste skåret i gleden her er at shinearama ikke spesifiserer hva som er vareverdi og frakt, bare totalen. Jeg måtte betale mva+gebyr på en pakke med vareverdi rett under 200,- :(

Skrevet

Eneste skåret i gleden her er at shinearama ikke spesifiserer hva som er vareverdi og frakt, bare totalen. Jeg måtte betale mva+gebyr på en pakke med vareverdi rett under 200,- :(

Du har vel orignal-ordren på mail, ikke sant? Det er bare å henvise til den så skal mva + gebyr-regningen frafalles umiddelbart. Jeg venter selv på lignende fakturaer siden shinearama setter pakke-.verdien lik pakkepris+frakt på eksport-dokumentet og ikke den korrekte oppdelte summen (står 0 gbp i frakt....)

Skrevet

Problemet på denne ordren var at den ble trukket fra Fedex kontoen til jobben.. Orker ikke å styre noe med det. Har prøvd å forklare situasjonen for folka hos shinearama, men virket ikke som hadde tenkt å endre på det :huh:

Skrevet

Arg...måtte vente noen dager med å bestille DA pga økonomiske årsaker, så de fikk inn igjen i forrige uke, men NÅ er de tomme igjen, buhu... :(

Bjørgvin
Skrevet

Kjipt det der når ting ikke er på lager. Jeg har gitt opp i vente til alt jeg trenger er på lager. Men blir mye stash når den ene tingen kommer på lager rett etter siste bestilling.. Føler nesten jeg må ligge meg oppimot 20kg grensen hver gang jeg bestiller:-) Selv om det bare er småting jeg trenger. Men disse tingene er sjelden på lager samtidig..

La inn en bestilling igår. Liker Valet pro sine 5l dunker:-) Tok interiørrens og glassrens denne gangen.

Blir også spennende å prøve stjarnagloss sin foam. RØD SNØ.-)

Kompletterte også sonus pad sortimentet mitt med sfx2. Lest denne kan fungere bra til 1-stegs sammen med menzerna SIP.

Valet Pro Bilberry Safe Wheel Cleaner (5L) 1 @ £20.3

Valet Pro Glass Cleaner (5L) 1 @ £11.87

Valet Pro Interior Cleaner (5L) 1 @ £11.87

Stjärnagloss Red Snö pH-Neutral Foam (473ml) 1 @ £6.77

Dodo Juice Blue Velvet (Hard Wax) Panel Pot (30ml) 1 @ £5.06

Sonus SFX-2 Paint Polishing Foam Pad - White (6-inch) 1 @ £7.62

Sonus SFX-2 Spot Pad - White (4-inch) 1 @ £4.21

Valet Pro Large Soft Detailing Brush (single) 1 @ £2.51

Valet Pro Small Dash Brush (single) 1 @ £1.66

Shipping by Road (4-5 days) : £7.66

Total charged : £79.61

Skrevet

Håper alle legger inn rabattkoden SKTU5. Den virker fremdeles og gir 5% rabatt...

Skrevet

Vi har vår egen rabattkode som jeg har fått ordnet på vegne av DCN.

Den er dcno5 og gir 5% avslag. :)

I tillegg, etter kort tørketid på bestillingsfronten ble det lagt inn en liten kosebestilling i dag :lol:

• DCN Poeng 1
Skrevet

Skal til å kjøpe inn litt VP Orange Pre-wash, men har ikke mulighet til å ha høytrykk her jeg bor. Ved forrige bestilling så kjøpte jeg inn en Shinearama

Chemical Resistant Pump-Up Sprayer 1L som jeg bruker med Bilberry. Vil pre washen fungere på en ordinær pumpekanne som denne eller må jeg ha et annet munnstykke (evt. ny kanne) for å få det til å skumme litt?

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår