Gå til innhold

Recommended Posts

Lyssand
Skrevet

Når på dagen pleier dere å få pakkene? på kvelden eller i arbeidstiden?

Bmw e36 m3

Bmw e34 540it kompressor (Solgt)

Andreaskarm
Skrevet

Poorboy's Bug Squash (16oz) 1 @ £7.62

Shinearama Empty Spray Bottle - No Label (single) 1 @ £1.27

Shinearama Extra Large Foam Blaster Spray Head (single) 1 @ £2.13

Chemical Guys Extreme Shine Liquid Dressing (16oz) 1 @ £7.62

Shinearama Clingy Window Sticker (single) 10 @ £0.00

Shinearama Foam Applicator Pad (single) 1 @ £0.81

Shipping by Road (4-5 days) : £7.66

Total charged : £27.11

Ny bestilling på gang

Skrevet

Når på dagen pleier dere å få pakkene? på kvelden eller i arbeidstiden?

Lurer jeg også på!

AndreasLie
Skrevet

Det kommer an på hvor du er på runden til sjåføren, men mye er vel på dagtid og er det Bring blir pakka puttet på nærmeste postkontor

rudilgr
Skrevet

Bring leverer på døra dem, om du er hjemme. De leverer på dør FØR kl 16.00. Er man ikke hjemme da de kommer blir det levert på nærmeste postkontor :D

-volvoRsport-
Skrevet

Da må du vel dra å hente pakken uten hentelapp?

Hentelapp legger dem i postkassa de hvis du ikke er hjemme.

Skrevet

De fire pakkene jeg har fått har blitt levert på døra i 12-13 tiden. Veldig praktisk for oss studenter :P

Ellers så får du en hentekode på sms som du kan bruke for å hente den på postkontoret.

Akkarbelling
Skrevet

Da må du vel dra å hente pakken uten hentelapp?

De pakkene jeg har fått sendt med Bring har alltid endt opp på det lokale postkontoret. Hvis du går inn på siden til Bring/Posten og taster inn sporingsnummeret kan du printe ut en hentelapp.

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

Skrevet (endret)

Da var første pakken pakket ut og alt ser bra ut :)

Har sendt avgårde en ny bestilling i dag. Denne gange blir det sendt "by air", satser på at det går fortere enn "by road".

Men stopper vel opp når den krysser grensen til Norge, lover ikke godt med streik :(

Endret av Yeoman
General Lee
Skrevet

Pakka di kommer kanskje 1 dag fortere til Norge med Air, men bruker like lang tid derifra til døra di.

Skrevet

Pakka di kommer kanskje 1 dag fortere til Norge med Air, men bruker like lang tid derifra til døra di.

Det er min erfaring også... Dvs det tok faktisk lenger tid med air fordi FedEx ikke klarte å ringe før de leverte så de tok med seg varen tilbake til Oslo....

Og når jeg ringte de så opplyste damen at de ikke har noe "Next day" leveringsgaranti til Norge. Så neste gang bruker jeg heller de ekstra pengene flyfrakten koster, på å kjøpe mer varer :)

Skrevet

Hentelapp legger dem i postkassa de hvis du ikke er hjemme.

Det passer isåfall veldig bra :)

Andreaskarm
Skrevet (endret)

May 24, 2010 7:07 PMInt'l shipment releaseGARDERMOEN NO

May 24, 2010 7:07 PMAt local FedEx facilityGARDERMOEN NO

May 23, 2010 12:25 AMDeparted FedEx locationPARIS FRMay 22, 2010 11:15 PMIn transitPARIS FR

May 22, 2010 7:37 PMDeparted FedEx locationPARIS FRMay 22, 2010 5:10 PMArrived at FedEx locationPARIS FR

May 22, 2010 8:45 AMIn transitSTANSTED GBMay 22, 2010 8:26 AMIn transitSTANSTED GB

May 21, 2010 6:02 PMLeft FedEx origin facilityMANCHESTER GB

May 21, 2010 4:24 PMPicked upMANCHESTER GB

May 21, 2010 7:49 AMShipment information sent to FedEx

2 dager i Oslo. Streik er drit.

Endret av Vegamannen
Skrevet

Fantastisk service har han i allefall fortsatt. Sendte mail mandag kveld og spurte om han kunne skaffe gallons av ONR. Dagen etter fikk jeg mail tilbake om at han hadde lagt den til i butikken for meg :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Skrevet

Gallon med ONR?! Så steike, skal du lage clay-lube og fylle svømmebassenget? :)

rudilgr
Skrevet

Hmmmm, er det uvanlig å handle gallon med ONR? Kjekt å ha så det holder en stund da. Kjøpte gallon jeg og når jeg handlet i vinter

Skrevet

Kan claye mye med en gallon ONR ja... så forresten at de kjapt ble utsolgt for gallons av CG :( Rakk ikke å legge inn bestillingen min før det var tomt.. hehe

Skrevet

Sikkert kjempekjekt med gallons altså - misforstå meg rett, men blandet ut som lube så blir det en del liter :)

Skrevet (endret)

Men jeg bruker ONR til det den EGENTLIG skal brukes til jeg da. Vaske bilen :) Da bruker man litt mer enn når man bare lager clay lube. Snart brukt opp en halv gallon hittil i år :)

Endret av mighty82

Ja, jeg vasker med svamp!

roadrune
Skrevet

Da har jeg bestilt den nye DA-maskinen til Shinearama med 850W motor, blir morro og se hvordan den ser ut :P

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår