Gå til innhold

Recommended Posts

AndreasLie
Skrevet

Har sendt dem mail nå, så satser på at det ordner seg.

Satser på at det går fort for har enda ikke fått pakka fra CYC pga streiken :(

Skrevet

Hvor finner man sporingsnr fra shinearama igjen?

Skrevet

På mine to bestillinger kom sporingslink i mail fra Fedex med en gang pakken var registrert.

Skrevet

Var det jeg mente å huske ja, at den kom på mail etter den var sendt.

Er vel ikke sendt enda da, bestilte på søndag.

Andreaskarm
Skrevet

Meget bra denne siden her. Og også veldig god service.

roadrune
Skrevet

Tipper den er ganske lik CYC sin variant av samme maskin. Sikkert en fin maskin det der! :)

Den er ikke bare lik, det ER den maskinen, står tilogmed Clean Your Car på siden...

AndreasLie
Skrevet

Etter mye fram og tilbake fant jeg ut en liten ting når det gjelder Google Checkout for de som bruker det, den liker ikke norske bokstaver. Hvis det er en æøå i adressen så får man opp at Shinearama ikke vil sende til den adressen.

Skrevet

Synes i grunnen den Paypal quick check-out er genial. Trykker bare to ganger på next så er handelen gjennomført. Nettleseren husker passord til paypal og paypal husker bankortet og adressen. Nesten litt for lett :P

AndreasLie
Skrevet

Men når paypalen først har blitt hacket så er det ett helvete... Får jo nesten ikke åpna den i igjen. Synes nesten google var like fin.

Skrevet

Den er ikke bare lik, det ER den maskinen, står tilogmed Clean Your Car på siden...

He he, fått testet maskinen enda? Har du prøvd den vanlige DAS6 til sammenligning?

Frister litt å gå fra non-pro til pro, men spørs som det er noe stort poeng. Den får skryt på DW har jeg hvertfall sett.

roadrune
Skrevet

He he, fått testet maskinen enda? Har du prøvd den vanlige DAS6 til sammenligning?

Frister litt å gå fra non-pro til pro, men spørs som det er noe stort poeng. Den får skryt på DW har jeg hvertfall sett.

Har ikke prøvd den enda, nei...

Eneste DA jeg kan sammenligne med, er enhoderen fra Feiltema som jeg brukte til SRP før jeg så lyset....

kris1986
Skrevet

Jeg har ikke prøvd Pro i forhold til den vanlige DAS6, men har lest maaange tråder (blant annet Dave fra detailing world) som skryter veldig av maskinen, og han er jo litt over snittet interessert i bilpleie for å si det sånn :)

Skal være en veldig robust maskin, og den er ca like sterk motormessig som en Flex DA

bjorolsen
Skrevet

Men når paypalen først har blitt hacket så er det ett helvete... Får jo nesten ikke åpna den i igjen. Synes nesten google var like fin.

Haha, samme har skjedd med meg. Ga opp hele paypallen etter det:)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd Pro i forhold til den vanlige DAS6, men har lest maaange tråder (blant annet Dave fra detailing world) som skryter veldig av maskinen, og han er jo litt over snittet interessert i bilpleie for å si det sånn :)

Skal være en veldig robust maskin, og den er ca like sterk motormessig som en Flex DA

Lover bra det, hvis du har link til DaveKG sine uttalelser om maskinen så gjerne legg det ut her eller send pm :)

Men den yter vel ikke helt det samme som Flex DA når den ikke har tvungen rotasjon

Skrevet (endret)

Sikkert et dumt spørsmål, men hva er det som skiller disse to?

1.

2.

Ser at begge to skal ha 1:25 ved mild vask.

Er nr.1 avfetting, mens nr.2 er hele vasken?

Endret av killbox
Skrevet

Har ingen av de der selv, men ser at den ene er PH nøytral.

tekstmelding
Skrevet

Og hvordan er Google Checkout når den har blitt hacket? :)

General Lee
Skrevet

En med EU plugg uansett hva du velger av produkter og DA/roterende, men ser ut som de er utsolgt på alle med EU plugg.

Jeg ville gått for en med Meg's puter og kjøp ett Menzerna sample kit.

Gul Megs er brukendes til det meste og varer tilnærmet evig.

Denne pakka feks.

AndreasLie
Skrevet

Må si meg veldig fornøyd altså. Bestilte på onsdag og nå er den på bil på vei til meg :) Bytter nok glatt fra CYC til Shinearama, for pakka fra CYC har enda ikke kommet og den ble bestilt for over 3 uker sia (noe sier meg at den ligger hos tollpost pga streik, men har jo ikke no tracking så får ikke sjekket)

Skrevet

Godt fornøyd med shinearama selv - men jeg er ikke vanskelig å tilfredstille heller da :)

post-927-025535400 1275638995_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Godt fornøyd med shinearama selv - men jeg er ikke vanskelig å tilfredstille heller da :)

Min var i Paris før din :D

Endret av Sandmo
Skrevet

Må si meg veldig fornøyd altså. Bestilte på onsdag og nå er den på bil på vei til meg :) Bytter nok glatt fra CYC til Shinearama, for pakka fra CYC har enda ikke kommet og den ble bestilt for over 3 uker sia (noe sier meg at den ligger hos tollpost pga streik, men har jo ikke no tracking så får ikke sjekket)

Samme her også. Irriterende å ikke få noe svar. Hadde ikke vært noe problem om vi hadde fått sporingsnr sånn vi kunne fått avklart at det var streiken som holdt pakken igjen.

roadrune
Skrevet

Testet den idag, på en takboks av alt.... Tok LITT swirls med grønn Uber og 3M Ultrafina, men vågde ikke å prøve noe grovere, blankt ble det iallefall:) selv om det er noe swirls igjen...

La også SV CF med den, og maskinen var veldig fin å jobbe med, jeg la ganske bra press på den, halverte vil omtrent Uber-paden i tykkelse uten at den bogget i det hele tatt.

Virker som en kanon-maskin syns jeg, litt tung eneste, men man er da mann :D

Akkarbelling
Skrevet

Noen som kan legge ut bilde av DAS6pro maskinen?

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår