Keet

P21S i Kwazar

25 innlegg i emnet

Heisann,

Ny på forumet, men må innrømme at jeg har vært innom mye å lest ved anledninger:)

Er utrolig hvilken kunnskap og erfaringer folk her inne sitter med!

Så til topicen, noen som vet eller har erfaring med P21S felgvasken i Kwazar sprayflasker? Den virker mer tykkflytende en vann e.l ?

Har stortsett brukt RIM7 til nå, men er tom og skal straks fyre av en bestilling hos BN, tenkte da berre å like godt å gå for 5literen å droppe 1l flaska til P21S. Om ikke denne må brukes da:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har p21 på kwazar. Og er egentlig ikke fornøyd. Har planer om og teste det på en vanlig billig sprayer fra BN

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns ren P21s ble for tykk, vanskelig å få "sprayet" med kawazar.

Blandet den 1:3 og da funker det veldig bra å spraye hvertfall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man blande ut P21s? Hvor mye da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har funket greit på kwazar her.

P21s kan du blande ut så mye du vil, jeg har aldri prøvd tynnere enn 1:2 og det funker greit så lenge møkka ikke er inngrodd og felger er vokset/forseglet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker p21s i kwazar flaske, og er veldig fornøyd med det. Brukes kun rent her! :) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man blande ut P21s? Hvor mye da?

1:2 funker fint til berøringsvask av felger som ikke er helt vanskjøttet. Jeg bruker den originale sprayeren. Jeg bruker 21 kun i forbindelse med koster, børster, vaskemitt etc. 

Anbefaler heller Espuma Revolution 1:7 hvis en skal dynke felgene i produkt. Det er mye billigere og "koker" ikke møkka fast, slik 21 kan gjøre.

P21S PG er et "må ha" produkt for min del, men funker best når en skal "jobbe" møkka av. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem selger Espuma Revolution?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem selger Espuma Revolution?

Blankbil.no

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da går jeg for flaska til P21S og så blir det evt Espuma R på sprayflaske:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blankbil.no

Takk Øyvind G

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ailen autsspa er/var 100 kr billigere enn blankbil for 5 liter espuma for ett par mnd siden

Endret av Marius Engel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker den originale flasken, liker den godt. Men nå bruker jeg C5, C1 og Slickrims på alle felgene her i huset så det er ikke noe poeng med felgrens egentlig. Om folk kutter ut voks på felger, som etter min mening bare er tull, så vil man spare kr ila. året om felgene er forseglet med en coating, da felgrens ikke blir nødvendig. Har brukt Shield, Autobahn, 845, 476 etc på felg, men coating er noe HELT annet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når eg har beskyttelse på felgene er det som regel nok med surfex'en eg bruker på bilen. Sparer mye penger med god beskyttelse på felgene ja..p21 er dyr, og en bruker litt produkt på 4 felger

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å kjøpe Slickrims folkens, utrolig deilig å legge og buffe. Tok 4 stk 2015 RS6 felger innvendig og utvendig i går, og jeg brukte ikke mange dråpene. Skal holde til 20 felger, jeg er overbevist om at jeg klarer fler enn det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voks funker no bra på felger, en stund ihvertfall...

Hvor lenge varer slickrims?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har forsåvidt jeg lagt 845 på sommerfelgene..Tar felgvask knekken på all voks? Er det hverdags surfex som gjelder ved voksete felger?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som har prøvd P21 på lavtrykksprøyte? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varer vel fint en sesong, apply every 10k miles står det på flasken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en link til en engelsk forum side hvor Slickrims ble testet mot Deffintiv Wax HCC RIM, Carbon Collective Platinum Wheels og GTechniq C1. Men det er uklar hvordan det gikk med Slickrims...  

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive