Gå til innhold

Mikalsens garasje 7x7


D.Mikalsen

Recommended Posts

Det er bare å bøye seg i poleringsstøvet! Rå garasje! Og selv om jeg er glad i byggetråder der man ser litt og litt fremgang er det utvilsomt moro at noen kommer med hele storyen i én sleng :D

Alle som er forbi Sotra kan vel bare stikke innom for en kaffe og litt polering? :)

"Polishing paint is an artform, not a grinding process. We're trying to create beauty here". Mike Phillips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.Mikalsen

Ikke så kjent der ute, bare hvert utom å snoket litt på tomter og hus der :P Endte opp med å kjøpe hus på Fjell i stedet :) 

Hehe okei, høres bra ut :)

Det er bare å bøye seg i poleringsstøvet! Rå garasje! Og selv om jeg er glad i byggetråder der man ser litt og litt fremgang er det utvilsomt moro at noen kommer med hele storyen i én sleng :D

Alle som er forbi Sotra kan vel bare stikke innom for en kaffe og litt polering? :)

Hehe takker for det :) Ja det ble sånn og det er igrunn veldig greit, slik som med en S&S :P
Det er ingenting i veien for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sortehaug

Helt rått - rett og slett! Ei garasje en golf verdig ja! hehe :)  OSER av misunnelse!!! :o :D Mine første tanker er at den er større enn 7x7, men det er ser jo ganske perfekt ut! 

Gratulere så mye med garasje med hus! ;) :thumbs:  

Mvh Tobias S. 

 

- Mine Show & Shine -  Siste: S&S - VW Golf Mk6 GTI 

Faller under "var mye mer aktiv før, men elsker fortsatt faget" 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.Mikalsen

Dette såg riktig bra ut. Holder selv på med oppussing av garasje så har litt å strekke meg til ser jeg. 

Takk for det :) Såpass, det blir nok bra tenker eg, kjekt å holde på med slikt :)

Helt rått - rett og slett! Ei garasje en golf verdig ja! hehe :)  OSER av misunnelse!!! :o :D Mine første tanker er at den er større enn 7x7, men det er ser jo ganske perfekt ut! 

Gratulere så mye med garasje med hus! ;) :thumbs:  

Hehe, takker for det mister :) Absolutt golf verdig! ;) Alltid ha tro på en drøm, før eller senere går den i oppfyllelse. Godt å høre, jeg ville gjerne ha en meter til i begge retninger, men det bor nok en til her i huset :P Takker så meget igjen! :)

Dette var sjuke greier dvs jeg er stum av misunnelsen.

Hehe godt å høre :D

Veldig snasen indeed! :thumbs:

Takker så meget :thumbs:

Strøkent... utrolig strøkent!!

Hehe takk for det :)

Vanvittig bra :D I toppklassen dette her :thumbs:

 

Takker for det :) Ja det er veldig bra, ser du holder godt på også, ser veldig bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

DSC_1228_1024x681_zpsydnbfqtk.jpg

 

Strøken garasje!
Kan jeg stille spørsmål uten å høres ut som jeg kritiserer? Ser du har valgt en løsning med åpne hyller hvor nonen av produktene mer eller mindre står på utstilling. Hva er grunnen til at du gikk for dette, isteden for bare lukkede skap?

Min erfaring er at det støver en del i en garasje, selv om man har både epoxy på gulv og maling på vegger. Og alt som står utsilt og ikke tildekket, vil bli dekket av et fint lag med støv i løpet av noen mnd.

Endret av magne
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC_1228_1024x681_zpsydnbfqtk.jpg

 

Strøken garasje!
Kan jeg stille spørsmål uten å høres ut som jeg kritiserer? Ser du har valgt en løsning med åpne hyller hvor nonen av produktene mer eller mindre står på utstilling. Hva er grunnen til at du gikk for dette, isteden for bare lukkede skap?

Min erfaring er at det støver en del i en garasje, selv om man har både epoxy på gulv og maling på vegger. Og alt som står utsilt og ikke tildekket, vil bli dekket av et fint lag med støv i løpet av noen mnd.

Hvaaa? Tørker ikke fruen støv i garasjen. Da er det tid for en medsamboersamtale :-)

Endret av Victor
  • DCN Poeng 1

Never a failure, always a lesson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Hvaaa? Tørker ikke fruen støv i garasjen. Da er det tid for en medsamboersamtale :-)

Hvis man har et sterkt ønske om å bli singel, så er det veien å gå, ja. :)

  • DCN Poeng 3

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Hvaaa? Tørker ikke fruen støv i garasjen. Da er det tid for en medsamboersamtale :-)

Hun synes jeg har en liten skrue løs, når jeg står og støvsuger gulvet i egen garasje med industristøvsugeren ;) Hun fabelerer også om at jeg burde vært like nøye med vask og støvsuging av innegulvene som jeg er med garasjegulvet :rolleyes:

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synes jeg har en liten skrue løs, når jeg står og støvsuger gulvet i egen garasje med industristøvsugeren [emoji6] Hun fabelerer også om at jeg burde vært like nøye med vask og støvsuging av innegulvene som jeg er med garasjegulvet :rolleyes:

Er DET galt også nå? [emoji6]

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.Mikalsen

Strøken garasje!

Kan jeg stille spørsmål uten å høres ut som jeg kritiserer? Ser du har valgt en løsning med åpne hyller hvor nonen av produktene mer eller mindre står på utstilling. Hva er grunnen til at du gikk for dette, isteden for bare lukkede skap?

Min erfaring er at det støver en del i en garasje, selv om man har både epoxy på gulv og maling på vegger. Og alt som står utsilt og ikke tildekket, vil bli dekket av et fint lag med støv i løpet av noen mnd.

Takker for det :) Selvfølgelig kan du det. Jeg hadde tenkt å gå for 1 eller 2 skap til, men så tenkte jeg at det ble veldig mye skap, ikke minst kostet de noen kr også. Hadde egentlig lyst å mikse det opp litt og jeg likte at produktene var lett tilgjengelig på hyller, samtidig at hyllene var billig på ikea :) Har egentlig ikke tenkt på dette med støv så mye, men skjønner hva du mener. Får bare holde produktene godt i sving så kanskje jeg slipper å tørke :lol:

Hvaaa? Tørker ikke fruen støv i garasjen. Da er det tid for en medsamboersamtale :-)

Hvis man har et sterkt ønske om å bli singel, så er det veien å gå, ja. :)

Hahah nei det tror jeg ikke hadde gjort seg ;) What Christer said :P

Garasjen ble nais!!!  artig med så mye bilder og :) tar du på deg poleringsjobber?

Takker så meget :) Ja veldig kjekt å dele litt :) Det gjør jeg absolutt, men har en god del som har ventet lenge på at denne garasjen skal bli ferdig, så er ikke ledig før litt ut på nyåret dessverre.. :(

Hun synes jeg har en liten skrue løs, når jeg står og støvsuger gulvet i egen garasje med industristøvsugeren ;) Hun fabelerer også om at jeg burde vært like nøye med vask og støvsuging av innegulvene som jeg er med garasjegulvet :rolleyes:

Haha :D Får nok høre det samme om en stund jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D.Mikalsen

Helt rått!!Mangler bare en 50 "led Tv skjerm og en seng så har du den ultimate man cave :rofl1:Fantastisk pent.CRED!!!

Takker så meget :) Heheh, ja det har blitt spøkt om her i heimen også! :lol: Takker igjen!

Nydelig garasje :)

Takker så meget for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synes jeg har en liten skrue løs, når jeg står og støvsuger gulvet i egen garasje med industristøvsugeren ;) Hun fabelerer også om at jeg burde vært like nøye med vask og støvsuging av innegulvene som jeg er med garasjegulvet :rolleyes:

Ditto:D

Never a failure, always a lesson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...