kris1986

NanoLotus-produkter!

Jeg fikk PM av nanolotus for noen uker siden, og de spurte om jeg ville teste noen av deres produkter. Jeg sa selvfølgelig ja, og posten kom den er pakke med stasj! Har valgt ut en test bil, det er Kangoo'n til faren min, som jeg vasker 1-2 ganger pr. uke.

Jeg fikk interiørsvamper, bilglass forsegling og en flaske med lakk polish/ forsegling! til helgen blir det ull og 85 på den franske raceren, og så blir det å prøve tinga fra NanoLotus! jeg gleder meg skikkelig! :) review kommer (og blir oppdatert underveis)!

bilen;

DSC00746.jpg

produktene;

DSC00748.jpg

Hilsen Kristoffer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir spennende dette..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilglass-forseglingen deres er nok den beste på markedet... skulle gjerne fått noe sånt fra Megs el.l, men det får de nok ikke til med det første :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki! gleder meg enda mer nå hvertfall! :)

prøve prickbort OG nanoformerinng på søndag, det er ikke "hver dag" :)

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he-hey.....rød Kangoo jo.... ull og 85 blir bra tenker jeg, bare sjekk hvor rød den puta blir da...he he

blir også morro å høre hvordan nanolotus funker også.... "litt" skeptisk til mye nano ting, men blir morro å høre hva du syntes om det....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
he-hey.....rød Kangoo jo.... ull og 85 blir bra tenker jeg, bare sjekk hvor rød den puta blir da...he he

blir også morro å høre hvordan nanolotus funker også.... "litt" skeptisk til mye nano ting, men blir morro å høre hva du syntes om det....

Men du har vell Turtle Wax Nano produkter?

Blir morro å se resultatet!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Men du har vell Turtle Wax Nano produkter?

Blir morro å se resultatet!

Resultatet blir spennende, men holdbarhet gleder jeg meg mest til! bilen blir kjørt langt, så skal også logge antall mil.. Blir artig hvertfall! Ja, har hele pakka med Turtle Wax nano, beste jeg har prøvd ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På lørdag fikk kangoo'n smake MG85 og MG9.. det ble helt rått, og så var det NanoLotus produktet;

Meget positivt overrasket! Lakken fikk en "rar" effekt når det kom vann på den! video og biler kommer i kveld under show and shine B)

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult. Har hatt lyst til å teste de jeg også, men. :P Gleder meg til review!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder og filmer kommer i kveld! flytta i ny leilighet, har ikke bredbånd enda.. krise uten dc før leggetid ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive