Gå til innhold

Lamborghini Gallardo LP 560-4

Recommended Posts

wreckmaster
Skrevet

Wow!!!!! Det dekker jo det meste :) Og så var jo "detailing" garasjen min i bakgrunn på det ene bilde også :rofl1:

Creds er gitt til begge to :)

Brynjar
Skrevet

Hjertelig takk for alle flotte kommentarene som er postet her:-) Er slik som varmer når man har brukt et par ekstra timer på å finspisse tråden.

Glemte å svare Ole Gunnar på et spørsmål tidligere, men her er svaret i alle fall.. "3M EFC / Gul var et bra valg på denne bilen skjønner jeg?"

Ja, på de delene hvor det ikke var mye vaskestriper så var den kombinasjonen tilstrekkelig. Det ble dog noen runder enkelte plasser med den orange pad'en og S03. Er en noe spesiell følelse å skulle sette snurremaskinen inntil en lakkjobb som man vet koster mer enn den gjennomsnittlige familebilen. Lakktykkelsen på denne var dog i 200+ klassen i tykkelse.

Skrevet

SJEF!

Nydelig jobb og også en super måte å legge frem tråden på!

Har også et lite spørsmål ang den nanolotus tekstil forsegler.

Jeg har stoffmatter i bilen min (det teiteste som er laget spør du meg) hvordan fungerer det hvis jeg bruker tekstilforsegler i bilen min og det regner ute og jeg har masse søle på skoa? :)

Brynjar
Skrevet

Jeg har stoffmatter i bilen min (det teiteste som er laget spør du meg) hvordan fungerer det hvis jeg bruker tekstilforsegler i bilen min og det regner ute og jeg har masse søle på skoa? :)

Stoffmatter er jo helt konge da:-) Hvis du har søle på skoa når du går inn i bilen, så vil det komme på stoffmattene når du setter ned skoene:-)

meeen, det som gjør NL bra er at skiten ikke vil få satt seg like bra som om du ikke hadde brukt det.. Give it a go, du blir ikke skuffet i alle fall:-)

Kenneth Nilsen
Skrevet (endret)

Altså, poleringen og det rundt selve detailingen vet jeg at dere kan, på et meget høyt nivå. Men dokumentasjon og write-up gjorde iallefall meg målløs!

Dere har levert varene - igjen. Kan ta det litt internasjonalt også, da jeg syns kanskje det er mere passende enn en direkte oversettelse: Fuckin' fantastic!

Bernhard:hiiBrynjar:

i:thumbs:hihhi:thumbs:

Endret av whiplash

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Skrevet

Føyer meg bare til det som har vært kommentert i de øvrige postene. Props til alle som har deltatt!

bravo-2.gif

Mens jeg leste introen fikk jeg en anelse av noen har sett på Megafactories..  ;)

Hvor mange timer ble det logget totalt?

Brynjar
Skrevet

Altså, poleringen og det rundt selve detailingen vet jeg at dere kan, på et meget høyt nivå. Men dokumentasjon og write-up gjorde iallefall meg målløs!

Dere har levert varene - igjen. Kan ta det litt internasjonalt også, da jeg syns kanskje det er mere passende enn en direkte oversettelse: Fuckin' fantastic!

Takker og bukker Kenneth.. Var hyggelig å høre:-)

Føyer meg bare til det som har vært kommentert i de øvrige postene. Props til alle som har deltatt!

Mens jeg leste introen fikk jeg en anelse av noen har sett på Megafactories..  ;)

Hvor mange timer ble det logget totalt?

Takker:-) Stemmer ang Megafactories.. hehe:-)

Skrevet

Begynner og bli mye dyre biler her synes jeg, ekstra moro og lese da gitt. kan vel ikke si noe annet en nydelig jobb ;)

Tyggern
Skrevet

Her er det som det pleier ser jeg! detailing helt ut i fingerspissene.!

Fantastiske bilder og writeup! Synd jeg bommet på denne med 15min for å få sett den ferdig LIVE!

Dere legger ikke noe i mellom og det digger vi! Ti tomler opp herfra!

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

• Forhandlere
Scandicshine.no
Skrevet

Herlig jobb gutter, artig å se "high end" biler bli detailed i norge også. Topp jobb og writeup som vanlig!

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Christoffer
Skrevet

Har lest denne et par ganger og har vel egentlig ikke funnet noen ord på det, men jævla bra var det ihvertfall. :thumbs:

• 2 months later...
Skrevet

:blink:

Jeg har nettopp meldt meg inn på dette forumet etter å ha lest mange SS av B&B,

men denne var absolutt den beste.

Rå bil!

Mange flotte bilder.

Fantastisk bra filmsnutter.

Bilder sier mer enn 1000 ord så jeg sier bare:

post-2329-0-41048100-1291325122_thumb.jp

• 1 year later...
Skovdahl
Skrevet

Wow.... :shocking2::eek::thumbs: Cred er vel så selvsagt som det kan få blitt!

Vasker bil for terapiens skyld!

[ ] Ford Mondeo 2.0TDCi Titanium S '10-mod.
[X] Ford Focus ST170 '03-mod.
[X] Seat Leon 1.6 Sport '02-mod.
[X] Opel Kadett E 1.6i cab. '89-mod

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår