Gå til innhold
Ad|oS

TEST: Felgrens

Recommended Posts

Akkarbelling    4
Akkarbelling

Creds for en meget bra gjennomført test" Godt skrevet og veldig godt dokumentert B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Torby    204
Torby

Får dessverre ikke mer enn 1 cred her gitt.

Applaus!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cotte78    389
cotte78

Tusen, tusen takk for en kjempe fin test. default_smile.png Testen er meget bra gjenomført og dokumentert. Kreds er på vei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jkart    398
jkart

Vannvittig bra gjennomført test.

Stående applaus fra meg :thumbs:

+cred :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    533
Dennis

Wow! veldig bra utført og dokumentert test. Må ha brukt mange timer på denne testen.

Så kreds for en super test :thumbs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
common    2
common

Artig og gjennomført test.

ingen tvil om at du har brukt laang tid på dette!

Bra jobba :D

Creds ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brynjar    1 477
Brynjar

Syke syke mann, dette var testen sin det.... Helt rått dokumenter og også oversiktlig..

Liten tvil om at du har jobbet mange timer med denne og du fortjener all heder og ære for denne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
East    157
East

Utrolig bra test. Heftig veldokumentert og saklig begrunnet. CREDS er en selvfølge. Espuma skal testes :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Ja hva skal en si.........

WOW, muligens.....

Nå har det seg slik at tester fra deg er usannsynlig veldokumenterte og veldig bra, og med denne her så topper du heile greie... og den neste testen din tror jeg TV2 kommer å dekker....... jeg satt regelrett og gledet meg til å se hvem av rensene som gikk videre her som jeg gjpør under et fotball VM... så takk for denne testen...

CG sticky longname, kan ALLE skylde på meg for at ikke er med, jeg skal nå i terapi for det med å glemme ting så alt for fort, og beklager det på det sterkeste at jeg da glemte (igjen) å sende den til deg... :(

men testen ble knall okkesom.. så¨kreds commi`n your way

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

Takk for gode tilbakemeldinger folkens :D

Har tatt litt tid ja, men må jo ha noe å gjøre på når man er student ;) Heldigvis har jeg redigert bilder og skrevet for hver gang jeg har testet ting, så jeg skulle huske hvordan de var og for å unngå "litt" for mange timer på slutten.

Blir nok en 5liters med Espuma Revolution på meg snart :) Har ikke hatt mulighet til å teste den utblandet enda, men bør jo i teorien være bedre enn de fleste andre som er likt utblandet, logisk nok

Edit: Ingen grunn til å beklage seg Truls. Hadde mer enn nok andre felgrenser å teste hehe

Endret av Ad|oS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Han5y    120
Han5y

Vanvittig bra test, Halvard! Skjønner deg nå hvorfor du har skrevet denne et par dager i strekk nå ;)

1+Creds

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Meguiars Fan    1
Meguiars Fan

Wheel Brightener har kommet i ny utgave. Den gamle hadde ett stoff i seg som ble ulovlig.

Det att WB er syrebasert er bare tullball.

Verken gammel eller ny.

Men fin test :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
S-Stian    2
S-Stian

Bedre test av felgrens skal vel godt gjøres. Supert arbeid, dette er noe som hjelper på valget når man skal prøve en ny felgrens :)

+Credz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

Wheel Brightener har kommet i ny utgave. Den gamle hadde ett stoff i seg som ble ulovlig.

Det att WB er syrebasert er bare tullball.

Verken gammel eller ny.

Men fin test :D

Takk for info. Skal endre hva som står i teksten lengre opp...

Pr definisjon er alt under 7 syre, og alt over er en base. Dermed blir Wheel Brightner en syrebasert felgrens med en pH på 5,5, selv om den er mye mildere enn f.eks MG Hot Rims som ligger myyyye lavere ned på skalaen.

Datablad på Wheel Brightner her: http://www.meguiars.com/msds/D140.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 293
ØHN

Rett og slett en knallbra test. Da jeg så at du var ansvarlig for denne testen steg forventingene til maks. Veldokumenterte og og topp gjennomførte tester er noe du virkelig kan. Alle forventingene ble innfridd og jeg kommer til å strø creds litt her og der i dine innlegg. Dette fortjener mer enn +1 i cred. Takk for at du tar deg tid til dette.

P21 hadde jeg som klar favoritt ved start siden jeg bruker den og den funker bra selv blandet 1:2. Samtidig har jeg lenge vært bestemt på å la Per-Herbjørns Espuma få en sjanse når jeg skal kjøpe inn felgrens neste gang. Derfor er det gøy å se at Espuma leverer så det virkelig knaker. Gratulerer BlankBil!

Endret av ØHN

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christoffer    148
Christoffer

Dette var en kanonbra test :thumbs: Creds også selvfølgelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Usannsynlig bra jobbet og dokumentert! Cred er en selvfølge her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig