Terjeo

Da Fikk Atv'en Seg En Vask Også

Fikk en pakke fra Pirex med masse fine produkter som måtte testes ut!

Hadde ikke noen bil tilgjengelig så jeg måtte da finne noe annet å prøve produktene på, en ATV!

Produkter brukt:

DP Gloss Tire Gel

Black wow

Chemical guys Citrus Wash & Gloss

Jeg fikk en “vareprøve” på Chemical guys Citrus Wash & Gloss med i pakka så denne måtte jo testes først!

Det er en veldig drøy flaske som holder til mange omganger. Denne er veldig sterk og skal kun blandes 16ml per 4L!

Jeg blanda meg hvertfall en bøtte og gikk ut å begynte å vaske, som sagt så var det en ATV og de er fulle av dritt som sitter skikkelig fast! Jeg blei veldig overaska over hvor lett det slapp med denne såpa, fugledritt som pleier å sitte skikkelig fast var bare å gni over en gang så var det helt løst. Jeg blanda den nok litt sterk, så den ville nok fjerna alt av voks på en bil.

Har egentlig ingen spesielle bilder før vask da den var ganske rein men har noen av dråpene:

Drper.jpg

drper2.jpg

Etter jeg var ferdig med å vaske klinte jeg litt DP Gloss Tire Gel på dekka, disse var veldig gråaktig før jeg begynte. Tar litt på en Microfiber pad og smører utover, trenger ikke legge på veldig mye men man kan godt legge på 2 lag. Denne var veldig lett å gni utover og resultatet blir sinnsykt bra, lar bildene snakke for seg!

FØR:

Dekkfrvask.jpg

dekkettervaskfrbw4.jpg

ETTER:

dekkettergel2.jpg

dekkettergel.jpg

Da var det over til det jeg gleda meg mest til å prøve, nemmelig Black wow.

Flaska er ganske liten, men denne holder lenge!

Jeg hadde les HADDE masse falma paneler som skulle være prøvekaniner. Du tar bittelitt black wow på en påføringspad, du skal ha veldig lite på, du skal ha på omtrent ertestørrelse.

Dette er det råeste jeg har vært borti for å få tilbake glansen og fargen på plast paneler! Det blir bedre enn når det var nytt selv etter mange års hard medfart.

FØR:

skjermforranfrbwogvask.jpg

Skjermbakfrbw.jpg

ETTER:

Skjermbaketterbw2.jpg

panelersideetterbw.jpg

seteframferdig.jpg

skjermbaketterbw.jpg

Ferdig!

Ferdig.jpg

Og her et bilde av produktene jeg har brukt:

produkter.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra ut det der...Nesten blir vel å ta lakken? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Så bra ut det der...Nesten blir vel å ta lakken? ;)

Er ikke lakk vettu ;) er bare farga plast her så de ripene som er der må bare være der.. Kanter jo før eller siden uansett så det kommer bare fler hehe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som en "måha" greie den wown....plasten så i allefall ny ut etter du benyttet den...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra terjeo! :) Chemical Guys CW&G er sjef! Hehe, og Truuha, Black Wow, er ja, WOW! MÅHA, jeg har! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponert over Black WOW ja! :)

Du tok liksågodt hele dekket med DP Tire Gel?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Imponert over Black WOW ja! :)

Du tok liksågodt hele dekket med DP Tire Gel?

Tok det meste av det ja :P men pass på, det blir GLATT!! hehe.

Nå som det er så vanvittig mye pollen støv og veistøv og dritt som det er blei jeg overraska av hvor lett det bare var å spyle av de behandla panelene :)

Skal ta båt til uka uka som kommer og bil neste helg, det blir kos. bare det ikke er like varmt og mye sol som nå så, der jeg vasker står i solsida.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive