Gå til innhold

SS: Porsche 911 m/ Aero kit

Recommended Posts

Kenneth Nilsen
Skrevet
Fy faen så jævlig denne så ut! Håper du tok en lang prat med eier når du ga bilen tilbake, uavhengig om det er han eller noen andre som har vært slem med den. Vedkommende bør få tips sånn at han kan få vedlikeholdt skikkelig :)

Sinnsykt bra jobb hvertfall. 50/50 bildene er til å sikle av :wub:

Eieren hadde sakene sine på plass i hylla han, så det var det ikke mye og utsette på. :) Derimot forrige eier.....

ser jo ut som bilen skifter farge jo ;)

Den gjør det. :P

Vanvittig bra

Takk for det! Interiøret ble knall det også!

Og jeg sier tusen takk for den helt utrolige jobben du gjorde med bilen min whiplash! :)

Er superfornøyd med resultatet!!!

Joda, var da så koslig så! :)

Det er godt og høre!

Må forsvare meg litt ang hvordan lakken så ut:

Jeg er glad i å ha ren bil, så det gikk kun 14 dager fra jeg kjøpte bilen til jeg kontaktet Whiplash for å få han til å shine. Skjønte med en gang at det var en jobb for proffer å få den ren!

:lol: Du har det meste du trenger for å holde den fin du nå!

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

ØrjanA
Skrevet

Sinnsykt bra Kenneth. Fatter ikke folk som bruker så mye penger på bil for så å la det fofalle på denne måte. Godt å høre at den nye eieren ikke har tenkt å la den forfalle igjen og har hyllene fulle av det en trenger for å holde den pen :D

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak

Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

Lexgtturbo
Skrevet

Sinnsykt Kenneth, Sinnsykt!!!!!!

Helrå jobb, på helrå bil! Flott writeup, syke 5050 bilder, og ikke minst et rått resultat! B)

Skrevet

Wow! Kjempebra jobba! :)

Eg ser at eigaren lå ut ein tråd på Porscheklubben sitt forum. Der var det og positive kommentarer, so kanskje det kommer fleire grombiler her! :)

Petter
Skrevet

Nydelig utført jobb!!!! Et eksemplar over hvordan alt skal gjøres! BRA!!!!

Solberg-
Skrevet

Himmel og hav!! Poleringsmaskina di gjør grå lakk om til wet svart lakk Kenneth. :P Må vel væra en av årets beste 50/50 bilder!

Knallbra jobbet..:)

• 2 weeks later...
Skrevet (endret)

Nydelig Kenneth! Ren innspirasjon for oss andre som leser her, eieren må da vært strålende fornøyd..

Lov og dra en showoff av bicepsen etter en slik jobb B)

Endret av Joachim
eplesjekk
Skrevet

Haha dette er så vanvittig bra. Jeg har ikke noe lyst til å legge ut min tråd når jeg ser slikt som dette...

Skrevet

P R O, Helt rått Kenneth! :D

[color=#FF0000][url="http://www.redrabbits.com"]www.redrabbits.com[/url][/color]
--------------------

• 2 weeks later...
Skrevet

De fleste bilene her inne blir veldig bra. Dette noe av det beste jeg har sett i alle fall.

• 3 months later...
Skrevet (endret)

Etter å ha lest denne samt sett bildene dine, vet jeg hvorfor jeg har denne hobbyen. Det å se dette ferdige reusltatet etterpå, er jo rene hjertemedisinen! Bilen skiftet farge, rett og slett!

Skulle gitt mye for å se beadinga på denne etter du var ferdig ;)

Vasket du ikke dekksidene med noe før gummifornyer?

Endret av Dr_S
Kenneth Nilsen
Skrevet

Etter å ha lest denne samt sett bildene dine, vet jeg hvorfor jeg har denne hobbyen. Det å se dette ferdige reusltatet etterpå, er jo rene hjertemedisinen! Bilen skiftet farge, rett og slett!

Skulle gitt mye for å se beadinga på denne etter du var ferdig ;)

Vasket du ikke dekksidene med noe før gummifornyer?

Det er bra! Da har jeg gjort en god jobb når andres hjerter pumper litt ekstra! ;)

Til dekksidene brukte jeg CG Grime Reaper og Valetpro børste.

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

• 4 months later...
Skrevet

Ser slik ut... Satt å så samme bilen på nett tidligere i kveld, og tenkte med en gang, den har vært på DCN ;)

Skrevet

Veldig fin bil. Synes den er en smule for dyr. Tror nok den kommer til å koste mye å eie. Service, reperasjon, forsikring osv.

• 3 weeks later...
Skrevet

Tok alle utenom interiørbildene når jeg tok den. Veldig pen bil. :)

Da var bilen solgt til fordel for noe nytt. B) Shining og proffe bilder gjør "alt" på en slik bil med tanke på en god salgsannonse. :)

Derfor sender jeg nok en stor takk til wiplash!

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår