Gå til innhold

Blending solvent

Recommended Posts

Har en skade på hjørnet av støtfangeren på en eldre bil. Skal sparkle opp og lakke dette selv. Siden det er noen år siden jeg gjorde dette sist, sjekket jeg noen YouTube-videoer for å se om det var noen spennende nye produkter. Et par steder brukes en spray som kalles blending solvent etter siste strøk klarlakk. Denne skal jevne ut overganger mellom gammel og ny lakk. Snakket med "lakkekspert" hos BilXtra der jeg fikk blandetbaselakk og kjøpte 2K klarlakk, men han hadde aldri hørt om dette, og heller ikke Hagmans visste noe.

Bruker selvfølgelig gamle triks med gradvis overlapp og tilbakebretting av tape, men er det noen som kjenner produktet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det løser opp klarlakken så den flyter ut slik at overgangen (i teorien) blir usynlig, bør muligens teste/øve litt før du gjør det på bilen.

Hvis du googler fade out tynner bør du finne norske (nett)butikker som har det.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det løser opp klarlakken så den flyter ut slik at overgangen (i teorien) blir usynlig, bør muligens teste/øve litt før du gjør det på bilen.
Hvis du googler fade out tynner bør du finne norske (nett)butikker som har det.
Takk for tips og relevant søkebegrep. Da fant jeg også en spennende nettbutikk jeg ikke visste om: gasolin.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...