SverreP 16 Skrevet 10 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 10 Mars, 2020 Har en skade på hjørnet av støtfangeren på en eldre bil. Skal sparkle opp og lakke dette selv. Siden det er noen år siden jeg gjorde dette sist, sjekket jeg noen YouTube-videoer for å se om det var noen spennende nye produkter. Et par steder brukes en spray som kalles blending solvent etter siste strøk klarlakk. Denne skal jevne ut overganger mellom gammel og ny lakk. Snakket med "lakkekspert" hos BilXtra der jeg fikk blandetbaselakk og kjøpte 2K klarlakk, men han hadde aldri hørt om dette, og heller ikke Hagmans visste noe.Bruker selvfølgelig gamle triks med gradvis overlapp og tilbakebretting av tape, men er det noen som kjenner produktet? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
trogha 457 Skrevet 10 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 10 Mars, 2020 Det løser opp klarlakken så den flyter ut slik at overgangen (i teorien) blir usynlig, bør muligens teste/øve litt før du gjør det på bilen. Hvis du googler fade out tynner bør du finne norske (nett)butikker som har det. 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kjetil- 1 Skrevet 10 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 10 Mars, 2020 Bilxtra har vel Spraymax sine produkter enda, eller varierer dette for hva hver butikk bestiller opp? Spraymax har i hvert fall en 1k "blender thinner". 1 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
SverreP 16 Skrevet 12 Mars, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12 Mars, 2020 Det løser opp klarlakken så den flyter ut slik at overgangen (i teorien) blir usynlig, bør muligens teste/øve litt før du gjør det på bilen. Hvis du googler fade out tynner bør du finne norske (nett)butikker som har det.Takk for tips og relevant søkebegrep. Da fant jeg også en spennende nettbutikk jeg ikke visste om: gasolin.no Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kenneth Nilsen 372 Skrevet 12 Mars, 2020 Rapporter Share Skrevet 12 Mars, 2020 Det funker så latterlig bra! 1 Siter S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer. Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.