Gå til innhold

LYS..!

mirre92

Recommended Posts

Hei!

Driver å installer meg i garasjen. Og da er det dette med lys.. Idag er det vanlig lysstoffrør i taket med halogen rør. 

Planen er så klart å anskaffe scangrip etterhvert.

Men noen som har noen litt rimeligere alternativer man kan benytte til å begynne med? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kenneth Nilsen
1 time siden, mirre92 skrev:

Hei!

Driver å installer meg i garasjen. Og da er det dette med lys.. Idag er det vanlig lysstoffrør i taket med halogen rør. 

Planen er så klart å anskaffe scangrip etterhvert.

Men noen som har noen litt rimeligere alternativer man kan benytte til å begynne med? :)

Budsjettløsning kan f.eks. være vanlig 500W arbeidslampe på stativ og LED-hodelykt. 

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå svarer jeg kanskje ikke helt på det du spør om, men etter at jeg fikk meg to stk. Scangrip I-Match 2 hodelykter (da kan den ene lade mens den andre brukes), så har jeg omtrent ikke brukt min Scangrip Multimatch 2 på stativ. Føler hodelykt er det absolutt viktigste.Jeg har en håndholdt Scangrip Sunmatch også som jeg bruker, men ofte bruker jeg bare hodelykten håndholdt som inspeksjonslys. 

2018 Tesla Model S 75D - Deep Blue Metallic

2016 Ducati Panigale 1299S

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...
DieselDyret

Jeg brukte en billig 1000 watt halogen lampe før, men etter å ha bytta pære etter nesten vær bruk så stakk jeg innom Tess å kjøpte meg en Scangrip NOVA 5K C+R Oppladbar 5000 lumen LED arbeidslampe. Denne er jeg meget fornøyd med. Den koster litt med meget bra lys å stort plus med at den er oppladbar.

Hodelykt så bruker jeg LUMONITE® Compass R.

Men ser nå at Garasjetid.no selger rimelige arbeidslamper  . Det største dem har er på 45 000 lumen :eek: til *bare* 3698kr... 

disse lampene bør man kunne kalle ett rimelig alternativ Typhoon fra 598kr. 

Noen som har noe erfaring med Typhoon arbeidslamper. 

Scangrip NOVA 5K C+R

20200201_211732.thumb.jpg.8f074bd8d4822e123ae31d2831516582.jpg20200201_211819.thumb.jpg.77c70fc9746565853e55e6cbeb49038b.jpg

Endret av DieselDyret
Bilder
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...