Henrik,xc70 0 Skrevet 1 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 1 August, 2019 Hei, har en Volvo xc70 2005 og jeg kunne tenkt meg å fått plastdeksene rundt bilen svart, dekselene er jo grå fra før av siden detter er den sølvfarget bilen. men vis jeg skulle få de svart fins det noe å ha på eller må de lakkeres? Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Kenneth Nilsen 372 Skrevet 1 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 1 August, 2019 (endret) Hvis de er konstruert og støpt i grå ABS plast så må de lakkeres. Du kan gjøre dette selv forholdsvis enkelt med sort spray med struktur i. Husk godt forarbeid for å unngå at lakken slipper etc. i ettertid. Endret 1 August, 2019 av Kenneth Nilsen 1 Siter S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer. Lenke til innlegg Del på andre sider
longbow 100 Skrevet 1 August, 2019 Rapporter Share Skrevet 1 August, 2019 De vil ofte bli en del mørkere ved å ligge på en form for plastfornyer. Selv bruker eg koch chemie pss, og er super fornøyd med den. Du kan og evt ligge på en coating som gjør dette. Eg har brukt igl trim med gode resultater. Siter IGL Kenzo master installer Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier. Sertifisert Polishangel Bilpleier. . Lenke til innlegg Del på andre sider
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.